Κυριακή 29 Μαΐου 2011
..ΑποΣΠΑ(Ω)σμα...
Αναρτήθηκε από #lockheart# στις Κυριακή, Μαΐου 29, 2011 7 διεξοδοι
Σάββατο 14 Μαΐου 2011
Οι αντρες περνουν,μαμα...
μεγαλα παιδια που συνεχεια θελουν μαλωμα.
σε γεμιζουν υποσχεσεις.
οχι απο τη μεση και πανω...
Να σε χτυπανε κατω απο τη ζωνη.
Αναρτήθηκε από #lockheart# στις Σάββατο, Μαΐου 14, 2011 6 διεξοδοι
Σάββατο 30 Απριλίου 2011
no more...
Ποσο ονειροπολα ειμαι που νομιζω οτι θα την αλλαξεις;
τουλαχιστον τωρα να περιμενεις κατι,το πατο.
με τις επιλογες σου,με τα ονειρα σου,με τη ζωη σου,με εσενα.Εγω δεν ειμαι κηδεμονας κανενος!
Αναρτήθηκε από #lockheart# στις Σάββατο, Απριλίου 30, 2011 6 διεξοδοι
Παρασκευή 1 Απριλίου 2011
...Ολα αλλαζουν κι ολα ιδια μενουν...
οπως εκανα οταν ημουν μικρη.
είμαι της φυγής νόμος...
δυο για την ψευτιά φόβος...
Αναρτήθηκε από #lockheart# στις Παρασκευή, Απριλίου 01, 2011 2 διεξοδοι
Σάββατο 19 Μαρτίου 2011
Tutto va e viene...
Οι φιλοι μενουν.
Εχω αρχισει και τα χανω.
μονιμως υπο κατασκευη...
Αναρτήθηκε από #lockheart# στις Σάββατο, Μαρτίου 19, 2011 11 διεξοδοι
Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011
I'll be just fine, pretending I'm not...
Ο ηχος απο το ξυπνητηρι διαταρασσει δυσαρεστα τον ειρμο των ονειρων μου και κοβει αιφνιδιως το νημα που ενωνει το υποσυνειδητο με το συνειδητο.
Eτσι δειλα δειλα επανερχομαι σε ενα κρυο και γνωριμο δωματιο.
Ντυνομαι βιαστικα μεσα απο τα σκεπασματα και απαριθμω τις υποχρεωσεις της ημερας,που εδω και λιγο καιρο εχουν εισβαλλει αναπαντεχα στη καθημερινοτητα μου.
Κλεινω για λιγο τα ματια και τα ανοιγω ξανα.Τιποτα δεν αλλαξε.Ολα στεκουν στην ιδια θεση και εγω στην οριζοντια,αρνουμενη να αφυπνισω το μυαλο.
Κοιταζω εξω απο το παραθυρο, κι εχει ακομα σκοταδι, το ξημερωμα αργει...
Αναβω βιαστικα τα φωτα και επεξεργαζομαι τους ηχους γυρω μου.
Απο τη διπλα μεσοτοιχια ακουγονται ψιθυροι.Καποιος φωναζει ενα αγνωστο ονομα.
Εξω στο δρομο η μηχανη ενος αυτοκινητου προσπαθει για την εκκινηση.Καποια σκυλια γαβγιζουν.
"Ξυπνουν κι αλλοι απο τα αγρια χαραματα,σκεφτομαι,δεν ειμαι η μονη,"
Νιωθω τη ταχυτητα του ανεμου στο προσωπο μου,αισθανομαι τα δακτυλα μου παγωμενα,τους φωτεινους σηματοδοτες να μου δινουν το εναυσμα για να φθασω λιγο πιο γρηγορα η λιγο πιο καθυστερημενα στο προορισμο μου.Ιδια παντα διαδρομη,ιδιο δακρυ στα ματια απο τον αερα που τα κανουν να τσουζουν,ιδια προσωπα να καλημεριζω καθε μερα και απο αυτα ελαχιστα να σου ανταποδιδουν το χαμογελο.Τοση ευδιακριτη δυστυχια γυρω μου.Θα φταιει μαλλον ο χωρος που μυριζει συνεχεια αντισηπτικα και φαρμακα.
Μη μου λετε να κανω υπομονη,γιατι παντα ετσι κυκλοθυμικη θα με βλεπετε.
Μια καθημερινοτητα ζωγραφισμενη σε αχρωμα μοτιβα.
Ενας πινακας φτιαγμενος απο θολη αγανακτηση.
Και ρωταω αυτο λεγεται ζωη;
Αναρτήθηκε από #lockheart# στις Κυριακή, Φεβρουαρίου 13, 2011 8 διεξοδοι
Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011
Spero che sbaglierό,come sempre...
Να παιρνεις συνειδητα το λαθος τρενο που σε οδηγει παντα στους λαθους σταθμους.
Και τι με αυτο;
Για να μην επαναλαμβανεις το ιδιο.
Να κυριευεσαι απο αβεβαιοτητα,απο βεβαιοτητα
και απο ληθη.
Ψευδαισθηση πως συνεχιζεις το ταξιδι ανενοχλητος.
να πορευεσαι με αυτο.
Αναρτήθηκε από #lockheart# στις Τετάρτη, Ιανουαρίου 19, 2011 4 διεξοδοι
Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010
(Π)ληξη...του 2010...
Γιατί ο χρόνος είσαι εσύ και οι άλλοι
Και κανείς δε γνωρίζει η ζωή που θα βγάλει
Κι όλο αυτό είναι μια μεγάλη γιορτή..."
Ληξη...
Αυτου του ετους για την εναρξη του επομενου.
(Ανα)μονη...
Τρια...δυο...ενα...
Επιτελους..
τα φωτα σβηνουν κι αναβουν παλι...
προτιμουν το γνωριμο σκοταδι.
ντυθηκα με τα πιο φανταχτερα μου ρουχα...
για να σε υποδεχτω χρονε...
Προσωπο κρυο,σα το κρασι που κρατω για συντροφια.
Ματια ολο φωτια σα το κοκκινο χρωμα στα χειλη.
Δε σου ειπε κανεις πως δεν κανουν ποτε επισκεψη με αδεια χερια;
Κι η παραστασταση συνεχιζεται...
τρια...δυο...ενα...
Τα φωτα της σκεψης αναβοσβηνουν,βραχυκυκλωνουν.
Αι στα κομματια.Καλυτερα.Οχι αγχη.Οχι φωταψιες.
Αφησα το μπουκαλι αδειο.Εμεινα μπουκαλα.
Τα χαμογελα συνεχιζονται και η υπομονη μου εξαντληται.
Μια επαναληψιμη κωμωδια...
Αραγε ειναι πραγματικα ευτυχισμενοι ολοι οι γνωστοι-αγνωστοι γυρω μου,η απλα προσποιουνται;
Ειμαι η μονη που δε μου αρεσουν τουτες οι μερες;
ειμαι η μονη που με πιανει μια βαθια μελαγχολια
καθε φορα που μετραω τα δευτερολεπτα για να με καλωσορισει η καινουργια χρονια;
Καθε τελευταια μερα του χρονου...
γυρναω στην αρχη καθε τελους...και δε το γουσταρω καθολου.
θα εννοεί πως δεν τελειώσαμε φέτος...
Ευτυχές και στο χέρι μας το νέο έτος...
Αναρτήθηκε από #lockheart# στις Παρασκευή, Δεκεμβρίου 31, 2010 7 διεξοδοι
Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010
Κα(ποτέ)..
γιατι ολοι καποιοι στιγμη φευγουν και μενεις πισω κουβαλωντας ενα τεραστιο κουφαρι ψυχης.
Η μονη που εμεινε πλαι μου με ανιδιοτελεια,πιστη και αφοσιωση.
Ξένοι σ`έναν τόπο που αλλάζει
Ξέρω χίλιους τρόπους να σωθώ,
Αναρτήθηκε από #lockheart# στις Δευτέρα, Νοεμβρίου 29, 2010 17 διεξοδοι
Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010
what's your game?
ξέρω πως τελειώνει και πως ξαν'αρχινά..."
μη ζητας να γινω κατι που δεν ειμαι…
είναι σειρα μου τωρα να ρεφαρω δε νομιζεις;
και ο,τι γκρεμισες...
Μα τοτε ειναι που η σκεψη αυτη,
μου αφαιρει ενα ξεχωριστο κομματι της καρδιας μου.
Πως θα ζησω μετα;
"...Θα 'ρθω και θα φύγω κι ίσως λίγο λίγο
να συναντηθούμε κι εμείς στο πουθενά.."
Αναρτήθηκε από #lockheart# στις Σάββατο, Νοεμβρίου 13, 2010 12 διεξοδοι
Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010
you don't have to be alone to be lonely...
ο κανεις.
Μονο μια στιγμη.
Αναρτήθηκε από #lockheart# στις Κυριακή, Οκτωβρίου 24, 2010 11 διεξοδοι
Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010
τα φτερα σου για λιγο δωσ'μου...ν' αγγιξω τον ουρανο...
Μα κι αν το φυλακισεις με τη βια,θα σου γλιστρησει απο τα χερια διχως να το αντιληφθεις.
Ετσι ειναι ολα στη ζωη,δανεικα.
Πατα επιτελους το κουδουνι εκτακτης αναγκης,δε το βλεπεις οτι πεφτουμε;
"Άλλαξέ μου τη ζωή, μη με αλλάξεις,
αν μ' αφήσεις να πετάξω, θα πετάξεις..."
Αναρτήθηκε από #lockheart# στις Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 30, 2010 16 διεξοδοι























