BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

τα φτερα σου για λιγο δωσ'μου...ν' αγγιξω τον ουρανο...



"Άλλαξέ μου τη ζωή, όχι εμένα,
κάνε γη και ουρανός να μοιάζουν ένα..."
 Σα κατι να εχει αλλαξει πανω σου,πανω μου,μα ναι,τωρα που σε κοιτω,πλαι σου αχνοφαινεται και το ειδωλο μου,αλλαγμενο,μουτζουρωμενο απο αταιριαστες πινελιες της δικης σου τεχνης παντα.
Σα κατι να εχει ραγισει,με σοβαρη επικινδυνοτητα να σπασει.Το αισθανεσαι;
Η προθυμια γινεται αξαφνα...απροθυμια.
Η ορεξη για ερωτα πασχει απο...ανορεξια.
Η ακορεστη διψα για στιγμες παθους και τρυφεροτητας καταντα...λειψυδρια.
Το απαιτητικο θελω δενεται κομπος και κανενα τρικ δεν ειναι τοσο καλο ωστε να το λυσει μαγικα.
Ειναι που η μαγεια τελικα δε κραταει για πολυ...γιατι;

Παρατηρω δειγματα βιασυνης σε μενα,τιποτα μετριο δεν ειναι ικανο να με κρατησει καπου για πολυ ωρα.
Τιποτα δεν ειναι αρκετα καλο για να ειναι αληθινο.
Τιποτα και ποτε δε αιχμαλωτιζεται για παντα δεσμιο.
Μα κι αν το φυλακισεις με τη βια,θα σου γλιστρησει απο τα χερια διχως να το αντιληφθεις.
Ετσι ειναι ολα στη ζωη,δανεικα.

Ετσι ειναι οι ωραιες στιγμες...αφανιζονται με μιας οταν τις προκαταβαλλει ο πονος...
Το ενδιαφερον μου εχει εξαυλωθει και η διαθεση ανεβοκατεβαινει σα τρελαμενος ανελκυστηρας.
Πατα επιτελους το κουδουνι εκτακτης αναγκης,δε το βλεπεις οτι πεφτουμε;
Ρουτινα καποιοι το αποκαλεσαν,φαινεται πως παγιδευει πολυ κοσμο στον ιστο της.
Ειναι που η σπιθα του ανεξευρευνητου μετατρεπεται ναι μεν στιγμιαια σε φωτια αλλα υστερα παιρνει τη θεση της το εξερευνησιμο,το δεδομενο και η φλογα τοτε σβηνει και μενει μοναχα ο πυκνος καπνος της...
να σου θυμιζει οτι καποτε ειχες καει...

Θα επιβιωσω,θα ανακατεψω λιγη προσμονη με λιγο θελω,λιγη ζωη με λιγο θανατο και θα πλασω το καλουπι που μου ταιριαζει...Μα...

"Άλλαξέ μου τη ζωή, μη με αλλάξεις,
αν μ' αφήσεις να πετάξω, θα πετάξεις..."




16 διεξοδοι:

Ανώνυμος είπε...

Από τα καλύτερα κείμενα σου που έχω διαβάσει... με την ταπεινή μου πάντα γνώμη...

Άλλοι το είπαν ρουτίνα, άλλοι χρόνο, άλλοι ζωή... εγώ το λέω συνήθεια...

Σταλαγματιά είπε...

Οι στίχοι από ένα λατρεμένο τραγούδι που είπε πρόσφατα και ο αγαπημένος μου Βασίλης....

τι να πω για τα λόγια σου....εσύ ξέρεις ...

Ανώνυμος είπε...

Τα φτερά που δανειζόμαστε δεν μας βγάζουν στον δικό μας ουρανό..
Η πίστη στο αύριο του έρωτα που αργοπεθαίνει κι ανασταίνεται είναι το μυστικό του Ρόδου της Ιεριχούς..

Καληνύχτα κι ένα ρόδο

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

η ρουτινα ειναι ενα διχτυ που δυσκολα αποφευγουμε...
αλλα οχι ακατορθωτα...νομιζα καποτε πως θελει μονο προσπαθεια για να μη πεσεις πανω του...
τωρα πια πιστευω πως θελει τον καταλληλο ανθρωπο διπλα σου...εκεινον που θα σε κανει να μη θες να παψεις ποτε να ανανεωνεις και να ανανεωνεσαι...

με τα μετρια δυσκολα συμβιβαζομαστε...
και καλα κανουμε...

δε φιλω με αγαπη κοριτσαρα μου!!!
λιονταρακι δεν εισαι...;δεν περιμενα τιποτα λιγοτερο...

Ονειροπαγίδα είπε...

ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΧΩ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ....ΓΙΑΤΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΓΙΝΕΤΕ ΡΟΥΤΙΝΑ?? ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ?? ΥΠΑΡΧΟΥΝ 2 ΔΡΟΜΟΙ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ, Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ, ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΡΟΥΤΙΝΑ, Η ΒΑΡΕΜΑΡΑ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ....ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ ΚΑΘΟΛΟΥ...Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ...
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

η λέξη ρουτίνα έχει πάρει την πιο αρνητική της έννοια στις μέρες μας...
στο χέρι μας είναι να αλλάζουμε την καθημερινότητα μας όταν αυτή μας πνίγει...η κάθε στιγμή είναι αυτή που κάνει τη διαφορά στο σύνολο της ζωής μας...
καλό μήνα!!!

Άνεμος είπε...

Τι να σε ικανοποιήσει μετά απο όσα έχεις ζήσει... Θα μπορέσει άραγε κάτι... Ειλικρινά, δεν ξέρω... Είναι ένας φόβος που δε ξέρω που καταλήγει...

Σπίθες υπάρχουν, φωτιές γιατί δεν ανάβουν...; Γιατί σβήνουν στο πρώτο αεράκι...;

Καλησπέρα φίλη μου! Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

kalhmera! koristara! elpiw na eisai kala perimenw post sou ! me anisixis otan den grafis ... mou xalas tin taraxh mou ... :)

#lockheart# είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΕ

καλε μου,παντα γλυκομιλητος...
αλλοι το ειπαν συνηθεια...
ο καθενας αποδιδει το δικο του ορο στο τσαλακωμα των σελιδων της καθημερινοτητας...
μακαρι να μπορουσα να την αλλαξω με μιας.

σε φιλω πολυ.

#lockheart# είπε...

Σταλαγματιά

κοριτσι μου γλυκο...
ξερω,και οι στιχοι τα λενε λιγο πολυ ολα...

να περνας ομορφα..
φιλια!

#lockheart# είπε...

Πάρμι Ρόουζ

γλυκια μου
καλωσηρθες στο λαβυρινθο μου...
τι ομορφο αυτο που μοιραστηκες...
η αγαπη δυστυχως μαραινεται σα ροδο αν δε την δροσισουμε εγκαιρως,οπως και τα φτερα λυγιζουν,οταν δε εχεις τη δυναμη να τα ανοιξεις και να πεταξεις...

σε ευχαριστω που περασες.
φιλι!

#lockheart# είπε...

ναιαδα,

γλυκο μου πλασμα!!!
ενα διχτυ σωστα το παρομοιαζεις και πως να γλιτωσεις οταν ηδη βρισκεσαι κολλημενη εκει;γαμωτο,καποιος τροπος θα υπαρχει!ξερεις,αυτος ο καποιος μπορει να υπαρχει αλλα απλα να ειναι θεατης του μαρτυριου,να μη σου απλωνει ενα χερι βοηθειας και αυτο ειναι πιο επιπονο,ετσι προτιμας τη φυλακη σου παρα την ελευθερη αδιαφορια να παλναται στο χωρο.Εδω που τα λεμε δε γουσταρω και σωτηρες,αν ειναι να σωθω τοτε θα ειναι δικο μου επιτευγμα.

*εννοειται πως δε συμβιβαζομαστε με τα μετρια..τι γνησιες λιονταρινες θα ημασταν αγαπη μου;;;;

φιλια πολλα

#lockheart# είπε...

Ονειροπαγίδα

κοριτσι μου γλυκο,
εχεις απολυτο δικιο,αλλα μερικες καταστασεις εχουν λογο που συμβαινουν,εγω απλα λεω πως οτι αξιζει δε χανεται αν χαθει σημαινει πως δεν αξιζε.

να περνας ομορφα.
δε φιλω!

#lockheart# είπε...

Ntina xD

Καλωσηρθες γλυκια μου στο μικροκοσμο μου.Ακου τη ταπεινη μου γνωμη,μερικες φορες εν δυναμει προσπαθεις να αλλαξεις τη ρουτινα,αλλα προσεξε,οταν η προσπαθεια ειναι μονοπλευρη τοτε λυπαμαι μα ειναι προσπαθεια χαμενη.

χαιρομαι που περασες.
φιλι!

#lockheart# είπε...

Άνεμε μου

εσυ φταις,γτ αυτοκατηγορεισαι;
εσυ φυσας και τις σβηνεις τις φωτιες!!!αντε γτ σου τα χω μαζεμενα...
σε πειραζω γλυκε μου.
Αιωνιος φοβος,θα συμφωνησω,που δε ξερω που βγαζει,ας ελπισω σε καλο.

φιλια πολλα πολλα

#lockheart# είπε...

The Brother

ελπιζω να εφτιαξα την χαλασμενη ταραχη σου...αποψε.

φιλια!