BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Ασε με να λεω...





Ασε με να λεω πως για όλα φταις εσυ...
Κι ας ξερω πως δε φταις, απλα να μοιραζομαστε τις ενοχες...

Ασε με να σε κοιτω συνεχως με ματια που χαμογελουν...
Κι ας κλαιω μέσα μου πικρα, κι ας ματωνω κάθε φορά που πονας εσυ...

Ασε με να σου δειχνω την καλοσυνη μου που αναπνεεις πλαι μου...
Κι ας με αφηνεις εμενα στην απνοια,
μην ανησυχεις,κάποιο αερικο θα βρεθει να φυσηξει και για μενα...


"...Άσε με να λέω πως δεν θα σ' αφήσω
μες στην αγκαλιά μου πια να ξαναμπείς.
Πως αυτή τη νύχτα την πόρτα θα σου κλείσω
λόγια είναι μόνο, λόγια της στιγμής..."






Ασε με να σε λεω ζωή μου...
Κι ας εχω τη δικη μου σε δευτερη μοιρα καιρο...

Ασε με να σε μαθω,να σε βρω...
Κι ας με χασω,εξαλλου συνηθισμενη ειμαι στους λαβυρινθους...

Ασε με να σε αγαπησω από την αρχη ξανα...
Κι ας εχω ξεχασει πως είναι να αγαπανε...


"...Άσε με να λέω πως θα σε αφήσω
λόγια είναι μόνο, ό,τι και να πω..."


26 διεξοδοι:

Prisoned Soul είπε...

Λόγια που δεν πιστεύεις, που μπορεί όμως να πλιγώσουν...
Γιατί να μιλήσεις γι;α την εγκατάληψη ότα δε σκοπεύεις να την κάνεις πράξη;
κράτα την αγκαλιά σου ανοιχτή, πες το και κάντο ταυτόχρονα...

matriga είπε...

Ποτέ να μην κλείνεις την πόρτα σε μια αγάπη. Αν είναι αληθινή θα την καλοδεχτείς όταν σε ξαναεπισκεφθεί ;)

Φιλάκια και καλό Σ/Κ

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αχ ασε με να λεω...
λογια ειναι μονο της στιγμης...

αλλα τα λογια πονανε πολλες φορες και αλλες γιατρευουν πληγες...
δυστηχως ειναι το μονο μεσο που εχουμε αφησει να μας εκφραζει τοσο απεναντι στον αλλο...
γι αυτο...
πες εκεινα που θες και τα αλλα...σσσςςς σιωπη...

φιλακια μικρη μου γλυκια κοπελιτσα!!!

Lost For Words* είπε...

"Ασε με να σε αγαπησω από την αρχη ξανα...
Κι ας εχω ξεχασει πως είναι να αγαπανε..."


"...Άσε με να λέω πως θα σε αφήσω
λόγια είναι μόνο, ό,τι και να πω..."


Ωραίο.
Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί οι λέξεις και φράσεις περί αγάπης είναι τοσο αντιφατικές...

Και αληθινές συνάμα.

Και στη τελική,συνεχώς θα επαναλαμβανόμαστε,έτσι?

..Γιατί δεν έχουμε καμιά φορά πιο εύκολο τρόπο να εκφραστούμε.

Καλό Σ/κ!

Yuna είπε...

όμορφο post.
μ'αρέσει αυτό που λες ότι έχεις τη ζωή σου σε δεύτερη μοίρα..
δεν είμαι το μόνο κορόιδο στον κόσμο λοιπόν!!.

παρήγορο :Ρ

φιλιά

Mariel είπε...

Lockheart μου!!! Πόσος καιρός πάει!!!!

Μου θύμισες ένα post του παλιού μου blogόσπιτου..
http://mariel--ebony-secrets.blogspot.com/2008/03/blog-post.html

Μου φτιαξες τη μέρα που ξαναβρεθήκαμε!

Φιλί μεσημεριανό!

Άδικη Κατάρα είπε...

κι έλεγα δε θα με ξαναπάρουν τα ζουμιά με κείμενα αγάπης...

Πολύ όμορφη ανάρτηση, πρέπει να κρύβεις μέσα σου απέραντη αγάπη.

Καλή σου μέρα.

προφήτηs είπε...

"όταν τηλεφώνησες έτρεμε η φωνή σου, ήξερα ότι θρηνούσα για σένα, ανάγκη δεν έιχα να ακούσω τα λόγια σου, ανάγκη δεν έιχες να ακούς τη φωνή μου, όταν τηλεφώνησες έτρεμε η φωνή σου κι ας ήξερα πως είχες φύγει"...

επειδή μου το θύμισες, μη σταματάς να νιώθεις...

καλή συνέχεια...

Μικρές ανάσες είπε...

"απλα να μοιραζομαστε τις ενοχες..."

υπάρχει πιο δύσκολο πράγμα απο αυτό; αναρωτιέμαι...

#lockheart# είπε...

Sweet truth

γλυκια μου,μερικες φορες οσα λεμε ειναι απλα για να παρηγορουμε το εγω μας,αλλωτε για να το παινευουμε κι αλλωτε για να προτρεπουμε να βγει εκτος ευατου.Τα λογια ειναι παντα η διαφυγη,η αποδραση,ανεξαρτητα να τη τολμαμε.

Καλο απογευμα να εχεις.
Χαιρομαι που περασες.
φιλια.

#lockheart# είπε...

matriga

Ξερεις ποσες πορτες εχω ανοιξει;και ολες χωρις κλειδωνια,εισεβαλα παντοτε απροειδοποιητα,οταν ομως γυριζεις τη πλατη και αντικρυζεις μια φυγη,εκει κρινεται το παιχνιδι.

Σε φιλω πολυ κοριτσακι μου.

#lockheart# είπε...

ΝΑΪΑΔΑ

νεραιδα μου,

συ ξερεις,εισαι η μονη που ξερεις τοσο καλα για πονο,για λογια κενα και γεματα συγχρονως...
εχω χορτασει τοσο απο την ασιτια για δοσιμο...συ ξερεις...
για ολες τις σιωπες που ματωνουν τις λεξεις.
Σσσ..μονο νιωσε οσα ποτε δε ειπωθουν.

Φιλι τεραστιο ματια μου.

#lockheart# είπε...

Lost For Words

το λεει και το ψευδωνυμο σου κοριτσακι μου...καμια φορα οι λεξεις σε αιχμαλωτιζουν κι αλλωτε σε ελευθερωνουν...αντιφαση σωστα;
Αλλα τοσο διαφορετικη,τοσο οικεια η αναγκη για αγαπη,η αναγκη για ολα οσα ποτε δε θα πεις...

Φιλι γλυκο.

#lockheart# είπε...

Yuna

κοροιδο;τι μου θυμισες..
προσφατα χρησιμοποιησα αυτη τη λεξη.
Μου εδωσες το εναυσμα για την επομενη αναρτηση μου...Σ'ευχαριστω.
Και που εισαι;μη αφησεις ποτε τη ζωη σου στη διαχειριση των αλλων γτ καηκες,και εμενα μη με ακους,λαθη-παθη λενε αλλα θα μαθω...

φιλι!!!

#lockheart# είπε...

Mariel
καλωσορισες γλυκια μου...
νομιζω πως με μπερδευεις με το φιλτατο συνωνυμο μου.
Σε ευχαριστω που περασες ομως και το κειμενο σου πολυ ενδιαφερον...;)
Xαιρομαι που το μοιραστηκες.

φιλια πολλα.

#lockheart# είπε...

Άδικη Κατάρα

Να χαρω η να λυπηθω τωρα που σε εφερα σε αυτη τη κατασταση;δε ξερω γλυκο μου κοριτσι αληθεια.
Σε ευχαριστω παντως απο καρδιας για τα λογια σου.Με συγκινουν.

Φιλακια πολλα.

#lockheart# είπε...

προφήτη

απαιτω!ΑΠΑΙΤΩ ακους;
να μαθω την συνεχεια...
Αλλιως η προταση μενει ελλιπης και ξερεις πως δε μου αρεσουν τα λογοπαιγνια...

Περιμενω με ανυπομονησια το κειμενο.

Φιλια πολλα..

#lockheart# είπε...

Μικρές ανάσες

κι εγω ακομα αναρωτιεμαι γλυκια μου...
τι πιο δυσκολο να μοιραζεσαι..γενικα και ειδικα...

Σε φιλω!

Ανώνυμος είπε...

Zωή που δεν μοιράζεται είναι ζωή χαμένη... το χουμε ξαναπεί;

Δε θυμάμαι, ισχύει όμως! Σε όλα... ή σε όσα μπορούμε να αντέξουμε...

Αλλιώς είναι μισή αγάπη...

Φιλί καλό μου

Σκορπινα είπε...

Κουκλάκι μου!Έχεις πρόσκληση για παιχνιδάκι!Έλα!!!

#lockheart# είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΕ

αχ τι μου θυμισες με αυτο το ασμα...
ζωη χαμενη...
οπως τα λες ειναι,ετσι ακριβως..

Σ ευχαριστω για το περασμα σου..
Φιλι!
Καλο Σ/Κ

Ανώνυμος είπε...

μου ειναι τοσο δυσκολο να μπενω στο blog σου... και εγω περναω ζορι ... αλα εχεις γινει εμμονη ... (3 3φορες εχω μπει να γραψω και τις 3 δεν την παλεψα ... περνα να παρεις και απο μενα την ιδια προσκλιση ... φιλι :)

#lockheart# είπε...

Σκορπινακι μου

σ'ευχαριστω πολυ που με σκεφτηκες και για τη προσκληση σου...
Θα τιμησω το παιχνιδακι λειαν συντομως...

Φιλακια

#lockheart# είπε...

Brother

γιατι νιωθεις ετσι;
τι εκανα;να το παρω ως καλο οτι εχω γινει εμμονη η κακο;

σε φιλω.

Ανώνυμος είπε...

Αντιγράφουν την ψυχή σου γιατί δεν αντιδράς;

http://labyrinthofsoul.blogspot.com/2009/12/hapiness-is-like.html

αντιγραφή εδώ

http://enaspaliatsos.blogspot.com/2010/08/blog-post_07.html

#lockheart# είπε...

οδοιπορε μου

καλε μου το λινκ που μου εδωσες δεν ανοιγει δυστυχως,ισως διεγραψε το μπλογκ του αυτος ο "κλεφτης"

σε ευχαριστω,θα κανω κατι αμεσα.