BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Οι αντρες περνουν,μαμα...





Μαμα...
ποσο δικιο ειχες,μα ποτε δε θελησα να σε ακουσω...
Οι αντρες μου ελεγες δε θα σε καταλαβουν ευκολα.
Οι αντρες ειναι επιπολαιοι,
μεγαλα παιδια που συνεχεια θελουν μαλωμα.
Οι αντρες μου ελεγες οταν θελουν κατι απο σενα,
σε γεμιζουν υποσχεσεις.
Οι αντρες πρεπει να σε ξερουν απο τη μεση και κατω,
οχι απο τη μεση και πανω...
Μαμα μου,φιλη μου,μου φαινονται ολα τοσο ακαταλαβιστικα, ειδικα το τελευταιο.
Μαμα,μεγαλωσα πια και ηρθα αντιμετωπη με τη εννοια των λογων σου.

Οι αντρες περνουν μαμα...

περνουν και παιρνουν ο,τι βρουν.

Τι θα κερδισω αν φερω καποιον πιο κοντα;

 εφημερα παθη;στιγμες κατανοησης;θα κερδισω εμενα;τι;

Αφου περνουν μαμα... 

Αφου οταν τους χρειαζεσαι πραγματικα ειναι αποντες.
Μαμα μου,να ηξερες ποσο ποναει να μη σε νιωθουν.
Να σε χτυπανε κατω απο τη ζωνη.
Και τωρα παιζω το ρολο μου,σε καποιο θεατρο παραλογου.
Υπαρχω σε καποια απο τις ανυπαρξιες,
που μου χαρισαν οι επιδoξοι "μνηστηρες" μου.
Μαμα πονανε οι δυσκολες στιγμες,τα λαθη,τα λογια,οι ανολοκληρωτες πραξεις.
Που κουραγιο για συγχωροχαρτη;που για νεες αρχες;
μαμα μου...

Τους νιωθω μυστικα να επιθυμουν ωκεανους,
μα παει η καρδια ρηχα...

6 διεξοδοι:

Ανώνυμος είπε...

καλημερα... τελικα ειμαστε ολοι τοσο μαλακες..??
...τι να πεις ημιτελοι οντα οι αντρες...-μα καπου στο βαθος μπορουμε να σας χαρίσουμε τεραστιους κηπους με τριανταφυλλα ή τον παραδεισο που αναζητάτε...
...τωρα σκεφτεσαι πως σου λεω μαλακιες!- μα θυμησου πως αφέθηκες κι αναστεναξες μεσα σε μια σφιχτη ανδρικη αγκαλια που σε εκανε να νιώθεις τοση ασφαλεια και ευτυχια....

ΑΕΡΙΚΟ είπε...

"οι αντρες πρεπει να σε ξερουν απο τη μεση και κατω,
οχι απο τη μεση και πανω..."

Μάλλον στη μαμά σου αναζήτησε τα προβλήματά σου....

Sidharta είπε...

Δυνατα λογια.. Μακαρι να εισαι το ιδιο δυνατη κι εσυ... Παντως και η μαμαδες τα ιδια λαθη κανουν με τους αντρες.. απλα μας κερδιζουν στην υπομονη..

Ανώνυμος είπε...

Οι άνδρες περνούν μαμά, ή μήπως είναι η ίδια η ζωή που περνά; η συνήθεια, η ρουτίνα, η καθημερινότητα;;; Και αν ναι, τότε τί είναι αυτό που δεν περνά; Μπορεί κάτι να μην περνά;

Φιλί... η ώρα φταίει!

Prisoned Soul είπε...

Όλα περνούν και χάνονται κάποια στιγμή....
Αν δεν αξίζουν μην προσπαθήσεις καν να τους κρατήσεις, αν αξίζουν πάλεψέ το.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ολα σιγουρα περνουν και χανονται.κρατησε μονο αυτα που αξιζουν.Αν καποιος σε αγαπα αληθινα αυτος θα μεινει,αλλιως ας προχωρησει μονος του.
Καλη εβδομαδα να εχεις απο αυριο.Αργω να περασω αλλα δεν ξεχνω ποτε.