BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

I'll be just fine, pretending I'm not...


Ο ηχος απο το ξυπνητηρι διαταρασσει δυσαρεστα τον ειρμο των ονειρων μου και κοβει αιφνιδιως το νημα που ενωνει το υποσυνειδητο με το συνειδητο.
Eτσι δειλα δειλα επανερχομαι σε ενα κρυο και γνωριμο δωματιο.
Η ωρα 6 και 10' το πρωι.
Ντυνομαι βιαστικα μεσα απο τα σκεπασματα και απαριθμω τις υποχρεωσεις της ημερας,που  εδω και λιγο καιρο εχουν εισβαλλει αναπαντεχα στη καθημερινοτητα μου.
Κλεινω για λιγο τα ματια και τα ανοιγω ξανα.Τιποτα δεν αλλαξε.Ολα στεκουν στην ιδια θεση και εγω στην οριζοντια,αρνουμενη να αφυπνισω το μυαλο.
Κοιταζω εξω απο το παραθυρο, κι εχει ακομα σκοταδι, το ξημερωμα αργει...
Γκρινια και δυσαρεσκεια.Μονιμως.
Καθε ωρα,καθε τετοια στιγμη.Γιατι κρυωνω.Γιατι νυσταζω.Γιατι αν ηταν στο χερι μου θα διαλεγα να ημουν η ωραια κοιμωμενη του παραμυθιου,που περιμενει το πριγκηπα της να τη φιλησει για να ξυπνησει.Ητοι..ποτε;;;

Αναβω βιαστικα τα φωτα και επεξεργαζομαι τους ηχους γυρω μου.
Απο τη διπλα μεσοτοιχια ακουγονται ψιθυροι.Καποιος φωναζει ενα αγνωστο ονομα.
Εξω στο δρομο η μηχανη ενος αυτοκινητου προσπαθει για την εκκινηση.Καποια σκυλια γαβγιζουν.
Ενα προς ενα συνθετουν τα κομματια απ'το παζλ μιας ολοκαινουργιας μερας.
 "Ξυπνουν κι αλλοι απο τα αγρια χαραματα,σκεφτομαι,δεν ειμαι η μονη,"
παρηγορουμαι με τη σκεψη και σηκωνομαι να φυγω...

Νιωθω τη ταχυτητα του ανεμου στο προσωπο μου,αισθανομαι τα δακτυλα μου παγωμενα,τους φωτεινους σηματοδοτες να μου δινουν το εναυσμα για να φθασω λιγο πιο γρηγορα η λιγο πιο καθυστερημενα στο προορισμο μου.Ιδια παντα διαδρομη,ιδιο δακρυ στα ματια απο τον αερα που τα κανουν να τσουζουν,ιδια προσωπα να καλημεριζω καθε μερα και απο αυτα ελαχιστα να σου ανταποδιδουν το χαμογελο.Τοση ευδιακριτη δυστυχια γυρω μου.Θα φταιει μαλλον ο χωρος που μυριζει συνεχεια αντισηπτικα και φαρμακα.
Τιποτα δεν αλλαζει.Μονο η διαθεση μου.Κυκλοθυμια.
Μη μου λετε να κανω υπομονη,γιατι παντα ετσι κυκλοθυμικη θα με βλεπετε.
Η υπομονη εχει ορια.το ηξερες;Ε,εγω τα ξεπερασα. 
Μια καθημερινοτητα ζωγραφισμενη σε αχρωμα μοτιβα.
Ενας πινακας φτιαγμενος απο θολη αγανακτηση.
Και ρωταω αυτο λεγεται ζωη;
Η ζωη ξυπνα, μου κρυφογελα,κινειται καθε μερα πανω σε ιδια τροχια, σ'ενα ολοιδιο δρομολογιο,διχως εναλλακτικες πορειες,διχως νεα τοπια στον οριζοντα να χαζεψω,να ξεχαστω,να κανω αυτο που κανω με ευχαριστηση.
Δε αντεχω να βλεπω παντου βρεφη,παιδια,ενηλικες,μεσηλικες,ηλικιωμενους να παλευουν με αδιστακτες και παρεισακτες ασθενειες.Δε θελω να συμμετεχω στο πολεμο αυτο μεταξυ υγειας και αρρωστιας.Να ειμαι εγω ο διαιτητης σε αυτο τον ανισο αγωνα.
"Ψυχικη φθορα με το περασμα των χρονων" το αποκαλεσαν...
"Φυγε οσο ειναι ακομα νωρις,τωρα που εισαι ακομα μικρη,"μου ειπαν.Εχουν δικιο.Αλλα ειναι πια αργα.
Θελει μεγαλη δυναμη η ψυχη για ν'αναταχθει και να σου δωσει το χερι βοηθειας που χρειαζεσαι.
Υπομονη..για οσο..




8 διεξοδοι:

Ανώνυμος είπε...

gia arxh exw na sou doso afto http://blogerbrother.blogspot.com/2010/10/blog-post.html

meta exw na sou pw oti kathe mera sxedon ksipnaw stis 5 kai mirizw ton idio thanato edw kai 2,5 xronia ... pia den einai diskolo na katalavw pos o thanatos pernaei apo dipla mou kai roufaei stigmes, zoes kai onoira megalon kai mikron ... ma meta apo 3 xronia afto einai apla mia diapistosh .... an kai den einai doulia mou amesa na epemvenw se aftin tin maxi ... poles fores ksexnaw tin omixli ta korakia kai ta ksera dedra pou adikrizw stis 5.30 pou vgenw apo to spiti ksepernaw akoma kai tous -29 pou kanei sinithos ton xeimona gia ena kai mono logo .... thn athina ton mihai ton dimitri kai poles ales psixes pou me perimenan h me perimenoun to prwi ... prin ena xrono mia mikri petalouda me fonakse kai mou ipe ...ade!! opote erxeste den ponaw! nomiza oti mou ekane complimento ... meta adelifthin oti anoigodas th vardia tou farmakeiou tis xorigoune tin morfini tis ... einai adiko na griniazoume emis ... otan o alos palevi gia ta lepta ths zwhs tou ... se katalavenw kai thelw toso poly na se kanw mia agalia ... kai na thimase otan vgenis to prwi apo to spiti na les kai se mena kalimera to idio tha kanw kai egw ... etsi tha exis parea :)

Άνεμος είπε...

Θέλει κουράγιο και υπομονή. Δύσκολο να κάνεις αλλιώς...

Και γώ σιχαίνομαι το πρωινό ξύπνημα, αν και ξυπνάω λίγο αργότερα απο σένα.
Πολλά θα ήταν αλλιώς αν μπορούσαμε να τα ελέγξουμε... αλλά δεν είναι.

Κουράγιο, μόνο αυτό... Προσπάθησε να μένεις σε άλλα, πιο όμορφα πράγματα...

Καλημερα !

Ανώνυμος είπε...

Και όμως... εγώ αισθάνομαι μία δυνατή ψυχή να χτυπά εκεί που οι άλλοι εγκαταλείπουν... εγώ στην θέση τους θα σε χρειαζόμουν...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΦΗΝΩ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟ -ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΗ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

#lockheart# είπε...

Brother

Σ'ευχαριστω.
Δεν ειμαι η μονη.ΜΠορω να χαμογελαω τωρα.Δεν ειμαι μονη.
Σε φιλω.

#lockheart# είπε...

Ανεμε μου,

το ξερω θελει κουραγιο και υπομονη.Που να τα βρω τα αποθεματα δε ξερω.
Σ'ευχαριστω που περασες καλε μ.
φιλι ολο δικο σου..

#lockheart# είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΕ

γλυκε μου,μια ψυχη τοσο αδυναμη μπροστα στην δυναμη...
ακομα μετραω ανασες λιγο πριν εγκαταλειψω,αλλα συνηθως σιχαινομαι την ηττοπαθεια...
οποτε..μαλλον παραμενω.

σε φιλω..

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μ,

καλο μηνα και καλη σαρακοστη..
να τα περνας υπεροχα καλε μου,σ'ευχαριστω που δε με ξεχνας..

φιλι!