BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Tutto va e viene...





Δε σε κατηγορω που δεν εμαθες να ξεχωριζεις το ατομικο απο το ομαδικο παιχνιδι...
Ετσι επαιζες παντα.Μονος.Ετσι εδινες πασα παντα,απο μακρια.
Ετσι ησουν παντα εγωιστης και απομακρος.Δε φταις.Αυτος ησουν.Σε αποδεκτηκα.
Εσυ αραγε αποδεκτηκες ποτε εμενα;Με εμαθες ποτε;
Δε σε κατηγορω που εξαφανιστηκες.Ετσι γινεται παντα.
Ολοι καλοδεχουμενοι στη ζωη μου.Ολοι παιρνουν και απο κατι.Δεν το ψαχνω τοσο πια.
Απλα κουραστηκα με τις ανταλλαγες με ημερομηνια ληξης.
Ολοι περαστικοι,ξενοι και καποια ωραια πρωια ξυπνουν,πετουν,ξεχνουν,φευγουν,παραιτουνται.
Παιρνουν ολα τα απαιραιτητα εφοδια για την ανασυγκροτηση τους και αφου βεβαιωθουν οτι σταθηκαν στα ποδια τους αποχωρουν πανηγυρικα προς ολες τις κατευθυνσεις και δε γυριζουν ξανα.
Δε σε ξεχασα φιλε μου ειμαι εδω.Αλλο που δε το ξερεις.
Δε σε προδωσα φιλε μου.Παλι εδω θα με βρεις αν με χρειαστεις.
Αλλο που θα σε διαψευδω παντα επανω στο θυμο μου.
Δε σε διεγραψα φιλε μου.
Με στεναχωρει ομως που με διεγραψες εσυ.
Που προχωρησες τοσο γρηγορα μπροστα και εθαψες τις αναμνησεις που μας ενωναν.
Περασαμε τοσα,γιατι τα αγνοεις; 
Γιατι κανεις οσα κοροιδευαμε;Γιατι δε εισαι εδω τωρα που θελω να σου μιλησω;
Γιατι η σιωπη σου να ειναι τοσο επιπονη;
Γιατι ποτε δε καταλαβαινες απο μονος σου τιποτα και ηθελες παντα υποδειξεις;

Tο ιδιο κοινο τροπαριο:Οι γκομενοι και οι γκομενες ερχονται και παρερχονται.
Οι φιλοι μενουν.
Ποια ειναι η εννοια της λεξης φιλος;παμε παλι απο την αρχη;
Εχω αρχισει και τα χανω.
Φιλος ειναι εκεινος που δινει και δινεται;
Που γελαει με την ευτυχια σου και οχι με την καταντια σου;
Που μενει οταν ολοι οι αλλοι εχουν φυγει;
Που σε παιρνει αγκαλια να μην φοβασαι;
Που σε θυμαται και απο λιγο καθε μερα και οχι μονο οταν θελει να σου πει το πονο του;
Που σε κοιταει στα ματια και κλαιει οταν κλαις..;
Ειμαι εγω τελικα η παραξενη,η υστερικη;που δινει βαση στις πραξεις και οχι στα λογια;
Βαρεθηκα...να το ψαχνω τοσο.Ως εδω.
Η μονη μου ανταμοιβη,το φτυσιμο ανθρωπων 
που οταν επεφταν στην αναγκη σου εκει που εφτυναν-εγλυφαν.
Δεν ειναι πως μεγαλωνω,δεν ειναι πως βλεπω αλλιως τα πραγματα.
 Ειναι που η ζωη ειναι ενα εργο και οι φιλικες σχεσεις 
μονιμως υπο κατασκευη...
Γι'αυτο και εγω..ΕΓΙΝΑ ΦΙΛΗ ΤΟΥ ΕΥΑΤΟΥ ΜΟΥ...που ειναι σταθερη αξια.


11 διεξοδοι:

anima είπε...

Οι πράξεις κι όχι τα λόγια..
Οι διαθέσεις κι όχι οι δηλώσεις..

αυτά μετρούν..

κι αν κάποιοι γραμμένα τα έχουν..δικό τους πρόβλημα..δεν έμαθαν..ή δε θέλησαν να μάθουν..

πως οι πράξεις σου σε καθορίζουν..κι όχι τα λόγια που σήμερα λέγονται κι αύριο αναιρούνται..

σημαντικό το βήμα σου.η συμφιλίωση με σένα..

από κει ξεκινάνε.κι ίσως εκεί καταλήγουν όλα..

στο πόσο είμαστε καλά εμείς με εμάς..

φιλί!!

Marouli είπε...

Οτι σκεφτομαι αυη την περιοδο το ειδα γραμμενο.. Καθε λεξη μα καθε.. Και φοβαμαι οτι αν κανω καποια σχετικη αναρτηση θα ειναι σαν αντιγραφη..

Το τελος υπεροχο.. Φιλη του εαυτου σου...

Μαρουλοφιλακια!

Xrusafh είπε...

Είναι οι σιωπές και όχι τα λόγια που πονάνε.....
Μια απ τα ίδια... ότι έχω σκεφτεί για κάποιον άνθρωπο που πραγματικά τον άφησα πίσω μου πριν 2 μηνες είναι γραμμένο σε ένα μόνο κείμενο....
Και θα σταθώ στην τελευταία σου φράση...φίλη του εαυτού σου τη μόνη σταθερή αξία...πόσο μα πόσο σωστό είναι.... και θυμάμαι πως από τότε που συμφιλιώθηκα με τον δικό μου εαυτό σε κάθε καταιγίδα τίποτα δεν μπορεί να με λυγίσει...παραλίγο αλλά στο τέλος πάντα ψηλά!!!! Φιλάκιαααα!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

mono egw eimai aftos pou taftizome me thn alh plevra kai niothw na mou ta xonoyn ? kalhmera ... egw tha sou milisw apo thn ali plevra ... giati malon pareksigis ... to oti kapios proxoraei den simeni oti ksexnaei ... an thes na kouvalisis kati to pernis mesa sou kai sinexizis ... megalo fili apo kapion pou exei mathi na fevgei ...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Eχεις πολυ δικιο.Ο καλυτερος φιλος μας ειναι ο εαυτος μας λεω εγω συνεχεια.
Εύχομαι σε όλους μας μια ευτυχισμενη και τυχερη εβδομάδα με τα λιγότερα προβλήματα

#lockheart# είπε...

anima

τι αλλο να πω ψυχουλα μου,
τα ειπες ολα εσυ...
με νιωθεις...
οι πραξεις και οχι τα λογια...
αυτες (μας) οριζουν...

καλο σου βραδυ!
φιλι!

#lockheart# είπε...

Marouli

φιλη μου,
δυσαρεστη αισθηση που ελπιζω να περασει οπως ηρθε...
ευχαριστω που περασες..
τεραστιο φιλι..

#lockheart# είπε...

Xrusafh

καθε εμποδιο για καλο λενε η παλι μενουν στη ζωη σου ανθρωποι που πραγματικα αξιζουν...
το αποτελεσμα;τα τελευταια χρονια αρχισα να αμφιβαλλω για τις πραγματικες αξιες...της ζωης,των αλλων..
ολοι φιλη μου ειναι απλα περαστικοι και κανεις δεδομενος. τελεια . και παυλα-

σευχαριστω γλυκια μου για τα λογια σου.
να σαι καλα.
σε φιλω.

#lockheart# είπε...

αδερφε

μαλλον εδω ηρθε η ωρα να διαφωνησουμε.
Μπες για λιγο στη θεση της αλλης πλευρας.Τι βλεπεις;τι νιωθεις;
βλεπεις καθολου οριζοντα;
νιωθεις αδιαφορια;ενδιαφερον;
υπαρξη;ανυπαρξια;τι απ'ολα;ολα;
ακου,αν ηθελα να ζω με σκιες ανθρωπων και να κουβαλαω απομειναρια τους τοτε θα διαλεγα τη μοναξια.Δε γουσταρω ημιτελεις σκηνες και επιφανειακες καταστασεις,η εισαι εδω στα ευκολα στα δυσκολα στα παντα η δεν εισαι και δεν ανηκεις πουθενα.Απλο.

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου

καλη εβδομαδα φιλε μου με πολλα χαμογελα και αισιοδοξες στιγμες...

φιλι!

Ανώνυμος είπε...

Οτι απο καιρο ειχα μεσα μου κ ενιωθα τα ειδα να αποτυπονονται ΟΛΑ εδω μεσα!!
Χαιρομαι που βρεθηκα στον χωρο σου!

Τα ειπες ολα εσυ...


Καλη σου μερα!!