BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

η δικη μου λογικη...λιγο αυτοκαταστροφικη...



εχω ενα πολεμο ανοιχτο...
μα δε χρειαζομαι πανοπλια...
οπλιζομαι με τις κογχες κραυγων που με σημαδευουν ...
αρνουμαι να προστατευτω...
αοπλη στον εχθρο για ακομα μια φορα...




 μη πλησιαζεις...κανε στην ακρη...
δε ξερεις τι ειμαι ικανη να κανω...
δε με ξερεις...
ουτε και ποτε θα με μαθεις...




Οσο θα οπισθοχωρεις εσυ απο το πεδιο της μαχης...
εγω θα κανω αλλα τοσα βηματα μπροστα...






δε θα παραδοθω...ακους;
δε θα προδωθω.....ακους;

"σε ενα κοσμο εχθρικο..κομματιαζομαι...

για τους αλλους παντα αιμορραγω..." 







με νυχια και με δοντια θα δινω τη παλη που μου αξιζει...
θα συρθω στα γονατα..μα δε θα ικετεψω...
θα γδαρω τη σαρκα μου στις πετρες μα το αιμα μου θα λεκιασει τα δικα σου χερια...
φυγε..
μη με αγγιζεις...



δε γουσταρω τον οικτο σου...
ειναι ψευτικος σα και εσενα...
το ενστικτο της αυτοσυντηρησης θα με κυριευσει ξανα...
θα σωθω...θα φυγω...μα δε θα ηττηθω...






γραφω με το αιμα μου τους τοιχους...
με μεγαλα γραμματα...

Α Υ Τ Ο Κ Α Τ Α Σ Τ Ρ Ο Φ Η


 θα πολεμησω...
και στο πολεμο ολα επιτρεπονται...
μα δε θα εισελθεις...



"εχω τοσο κουραστει να μοιραζομαι...
και μετα να τη πληρωνω εγω..."






10 διεξοδοι:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

φτανει ο καιρος που κουραζεσαι τοσο να μοιραζεσαι...
αλλο δεν θες...
την δικη σου αληθεια ποιος εψαξε να βρει...;
τους δικους χτυπους ποιος ακουσε...;
τα δικα σου αιματα ποιος σκουπισε...;
κανεις...
κι εσυ παντα εκει...

φτανει ο καιρος που κουραζεσαι...
κι αλλο δεν θελεις...

τοτε φευγεις...
με μια πικρα αλλα φευγεις...
γιατι εφτασε ο καιρος...

νεραιδενια σου φιλακια ματακια μου!!!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Καλή μου, σε κάθε μάχη που δίνεις πρέπει να λογαριάζεις τι κέρδισες και τι εχασες. Αν λοιπον αυτά που χάνεις είναι περισσότερα, τότε πρέπει να αναθεωρίσεις κάποια πραγματάκια... για το καλό σου...!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

jacki είπε...

Το ένστικτο της αυτοσυντήρησης θα σε κυριεύσει ξανά..
Και είσαι πολύ δυνατή..
Αλλά ακόμα και οι δυνατοί έχουν ανάγκη το αληθινό.. την υποκρισία δε μπορούν να τη διαχειριστούν.

Φιλιά σου μικρό μου.

Dreamy Cloud είπε...

Ο οίκτος δεν ταιριάζει σε κανέναν και ο καθένας μας γνωρίζει πως να προστατευτεί..Να κοιτάξεις εσένα και να δώσεις στο εαυτό σου, αυτός είναι που θα το εκτιμήσει πιο πολύ απ'όλους. Φιλάκια πολλά!

Ξωτικουλι είπε...

Έτσι μπράβο!!
Να βλέπω νύχια και δόντια.
Δώσε τη μάχη σου κοριτσάκι.
Πέσε αλλα να είσαι έτοιμη να ξανασηκωθεις..

Χεράκια απλωμένα και διαθέσιμα!!

ναδα.- είπε...

Ει
Ωπ

Έλα τώρα

Μικρό κοριτσάκι

Να γδέρνεις το δερματάκι σου στις πέτρες

Χα!

Δεν θα ασχημύνουμε βρε

Για κανέναν

Ε;

Η ομορφιά φέγγει στο τέλος

Εξάλλου την ισορροπία θέλουμε στις σχέσεις μας

Όταν χαθεί

Παύει και η σχέση

Έλα καλημέρα

*_*

Raven είπε...

Αχ βρε κορίτσι... Να πω πως δεν σε καταλαβαίνω; Όχι δεν το λέω!

Θα σου πω όμως, πως χίλιες φορές η αντίδραση και η πάλη, παρά η απόλυτη παράδοση.

Φιλί!

anima είπε...

Δεν θα ηττηθείς

το είπες.γιατί το πιστεύεις
μην το επιτρέψεις.ειδικά όταν δεν αξίζει...

φιλί καλησπέρας

Σκιά με παλμό είπε...

μόλις είδα τη φωτογραφία, το λευκό πρόσωπο με το αίμα να σταζει απ τα χειλη έμεινα... Και δε φταίει μόνο αυτό, διάβασα για έναν κόσμο "εχθρικό" και άκουγα παράλληλα, "έτσι βγαίνουν τα τραγούδια μάτια μου"...

Δε μπορώ να εκφρασω άποψη. Θα πω όμως μια εμπειρία... όταν πάρεις τον δρόμο, δε γυρνάς πίσω, οσο και να το θες. Μακάρι να πεταχτείς κάποια μέρα στο κόσμο και να φωνάξεις "νίκησα", κι ας μη σε καταλάβει κανεις... τι σε νοιάζει? θα έχεις νικησει όμως... Μακάρι, να έρθει τούτη η στιγμή, διότι ο πόνος είναι μία από τις πιο φρικτές στιγμές.

#lockheart# είπε...

Ευχαριστω θερμα ολους για τα σχολια σας...
δυστυχως ειμαι σε "ετοιμοπολεμη" κατασταση για να απαντησω στο καθενα ξεχωριστα...χαιρομαι που γραφετε και αφηνετε μια σκεψη στο φτωχο μικροκοσμο μου...
να σας εχει ο Θεος ολους καλα!!!
επιστεφω δριμυτερη.