BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

ολα τα φωτα σβηνω και κρυβομαι ξανα...



καινουργιος λαβυρινθος...
κι αλλοι τοιχοι χτιστηκαν εμπρος μου...
οι πετρες ξεκολουν και σχηματιζουν δυο μονοπατια...
το ενα σκοτεινο...το αλλο φωτεινο...
διλημμα...
αραγε ποιο;

 το πρωτο...;
φοβαμαι το σκοταδι ...φως μου...
μα εκει μεσα η σκια σου τυλιγει την υπαρξη μου...
εκει στο μαυρο...σε συναντω..

καθε νυχτα βουταω και σβηνω τη διψα μου...
πινω απ'το αρωμα επανω στο λαιμο σου...



το δευτερο...;
  εκει...
η ομορφια των ματιων σου με τρομαζει...
οι κορες τους...πρασινοι κηποι στη κατοικια των αγγελων...
εκει...τα φτερα σου ξεδιπλωνονται και τα ραμματα απο τις πληγες σου ξεκολλουν...
μαθαινεις παλι να πετας...
τα δικα μου παλι τσαλακωμενα...



εκει...

με σερνεις...στους ουρανους του κοσμου σου..
με προσκαλεις σε χορο με θεατες τα συννεφα...
μα χανω τα βηματα οταν ξεκιναει η βροχη...
εκει ειναι που ανατελλει ο πιο λαμπερος ηλιος που με τυφλωνει...
η λαχταρα να σε αιχμαλωτισω στη δικη μου φυλακη...
μα δε φυλακιζεσαι...
λιωνεις τα σιδερα...με μια σου ανασα...



εκει... 


φοβαμαι...
το φως που κρυβει το σκοταδι...
την αληθεια που κρυβει το ψεμα...
τον ερωτα που γινεται συνηθεια...
την υπαρξη μιας στιγμης στην ανυπαρξια...
τις υποσχεσεις που προδιδουν...
τα σ'αγαπω που ξεστομιζονται και δεν αισθανονται...




χαμενη στο λαβυρινθο...
δε με ψαχνεις πια...
και πρεπει να ακολουθησω τη μαυρη σκια που με ελκει με θανασιμο τροπο...

επαψα να πιστευω στα θαυματα...
δεν ηρθαν τοτε που τα πιστεψα...
ονειροπολα καθως ειμαι...
θα σταματησω να πλεκω ονειρα για αχαριστους ληπτες...
οχι αλλη ανεχεια στα χαζα αστεια σου...
ποτε θα παψεις επιτελους να αστειευεσαι;

ποτε αναθεμα σε...
θα δεις πως τελικα δεν ειμαι κρυμμενη...
μα χαμενη απο το δικο σου χερι;
ποτε θα κλεισεις το φως για να δεις το τελος που γραφει η εξοδος κινδυνου;
ποτε θα...;





14 διεξοδοι:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

να σταματησεις να πλεκεις ονειρα για αχαριστους ληπτες...
δεν αξιζουν κοριτσακι μου ολη αυτη την διαδικασια...
δεν αξιζουν οταν δεν μας ψαχνουν...οταν μας αφηνουν να χανομαστε...

θα δεις που το φως θα φανει πισω απο τα σκοταδια...και η αληθεια θα ξεπηδησει πισω απο το ψεμμα...
ειμαι σιγουρη...!

νεραιδενια σου φιλακια γλυκια μου!!!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Όταν έρχεσαι αντιμέτωπη με δύο μονοπάτια, απλά κλείσε τα μάτια σου και άκου τι θα σου ψιθυρίσει η καρδιά σου. Αυτή, είμαι σίγουρη, πως θα σε οδηγήσει εκεί που δεν θα πονάς, εκεί που θα γελάσεις, εκεί που θα βρεις αυτό που θες... Απλά εμπιστέψου τον δρόμο σου!!!

Κάτι ξέρω από μονοπάτια!!! Τόσα φτιάχνω.. τόσα φανερώνω!!

(Με πέθανες με το τραγούδι σου!! Πίστεψε με όλοι μας ψάχνουμε την εξοδο κινδυνου!! Σε νιώθω όσο δεν μπορείς να φανταστείς!)

"Μυστικά" φιλιά!!!

Estella είπε...

Πόσο χαίρομαι που σ ανακάλυψα σήμερα...

Πανέμορφη ανάρτηση... Συνήθως κολλάμε στα δύο μονοπάτια γιατί δε βλέπουμε το τρίτο. Ναι εκείνο το μισοφωτισμένο που μας βγάζει απ ολη αυτή την μελαγχολία...Το μονοπάτι που λέει "Μπορείς να τα καταφέρεις, μπορείς να αλλάξεις δρόμο στη ζωή σου" αρκεί μονο να το θέλεις..

Οποιον δρόμο και να επιλέξεις τελικά, εύχομαι καλή τύχη και να προσέχεις γιατί λακούβες υπάρχουν παντού. Αλλά οι διαδρομές αξίζουν... Καλό ξημέρωμα.

προφήτηs είπε...

ποιο μονοπάτι θα επιλέξεις;

if life was easy... where would all the adventures be?

καλησπέρα

anima είπε...

"Τα θαύματα θυμώνουνε άμα δεν τα πιστεύεις"..

Να πιστεύεις.Στο μεγαλύτερο θαύμα
Που λέγεται Αγάπη

Και που σαν είναι αληθινή,το μεγαλύτερο θαύμα για σένα θα κάνει...

Keep walking...

jacki είπε...

Ρε μωρό μου γιατί είσαι στενασωρημένο;
Καλά το τραγούδι το τραγουδάω κι εγώ σήμερις..
Αλλά λίγο τσαμπουκαλεμένα..
Δεν υπάρχεις πια.. Δεν υπάρχεις..
Στα διάλα τους.

Ανώνυμος είπε...

Λαβύρινθοι και μονοπάτια... επιλογές και πόνος... πόνος και ελπίδα... ελπίδα και φως ... φως και έξοδος... έξοδος και επιλογή...

#lockheart# είπε...

ναιαδα

καλο μου κοριτσακι..ναξερες ποση προσπαθεια θελει η εκκινηση...
δυστυχως επαψα να ειμαι σιγουρη για ολα...αμφιβαλλω για ολα πλεον...

σε φιλω μικρη μου!

#lockheart# είπε...

μυστικο μονοπατι

αληθεια..ελα και δειξε μου το μονοπατι μου..γιατι κλεινω τα ματια και δεν ακουω τιποτα...εχασα την ικανοτητα να ακουω τους ψιθυρους της καρδιας μου.

(το τραγουδι ειναι τελειο το ξερω!)
σε φιλω πολυ!

#lockheart# είπε...

Estella

αυτο το μονοπατι το μισοφωτισμενο ψαχνω και εγω...
σευχαριστω γλυκια μου,αν και η τυχη..εχει παψει να ειναι συνοδοιπορος μου καιρο.

και εγω χαιρομαι που με ανακαλυψες..να περνας συχνα...

#lockheart# είπε...

προφητη

ναι,περιπετεια...
ενα μονοπατι που θα βγαζει σε αγνωστους ωκεανους...
εκει που δε θα φοβαμαι...να εξερευνησω το βυθο...
εκει..που τα νερα θα με παρασυρουν...
εκει...που...

καλησπερα

#lockheart# είπε...

anima

θα αρχισω να πιστευω καλη μου...

κι οπου μας βγαλει αυτη η πιστή

πίστη....

σε φιλω!

#lockheart# είπε...

jackouli

ομορφια μου...
δεν ειναι στεναχωρια...
απογοητευση λεγεται...
να μη περιμενεις τιποτα πια...

"τερμα τα θαυματα...τα σινεμα κλειστα.."

#lockheart# είπε...

οδοιπορε

επιλογη και ενας νεος λαβυρινθος...
παλι ανοιγει ο κυκλος και με κλεινει μεσα του...


καλησπερα!