BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

...Φωτιά...



Ειναι γεματη η σκεψη μου με χρωματα δικα σου...

το προσωπο σου...τα μαλλια σου...το στομα σου...τα ματια σου...το χαμογελο σου...ολα...
που με τυλιγουν και σχηματιζουν ουρανια τοξα στον ουρανο της φαντασιας μου...

Θα σε περιμενω οσο ανασαινω..
να βγεις μετα τη βροχη...
θα στεγνωσουν οι σταλες βροχης απ'τα χ
ειλη μου...
και θα ονειροπολω κοιταζοντας τα συννεφα να παιρνουν το σχημα του κορμιου
σου...




Σε κυκλο συναισθηματων θα μπω, μα αν σε ερωτευτω δε θα φταιω εγω...
σε κυκλο καλυμμενο απο τα χρωματα που φ
ανταζεσαι...
τις αισθησεις που μου χαριζεις....
και το κυμα που πλεει...
με κυνηγαει..με κυριευει..
σαν ενταση σαν κατι ανεξηγητο
...




μα κι αν με τυφλωσουν οι αχτινες του ηλιου...η σαρκα μου...
παντα θα λαχταρα το αγγιγμα της μ
ατιας σου...
το ψιθυρο του ανεμου...στο αυτι μου,να μου λεει πως ηρθες...
δε θα τρεμω απο φοβο πια μην εξαφανιστεις στο φως της μερας...
αλλα απο το αστραφτερο κυκλο των αισθησεων που μου φορεσες σα μενταγιον στο λαιμο μου...



Μέσα σε σκεψεις που με κυριευουν...
προχωραω σε βρεγμενους δρομους, εισβαλλοντας σε μονοπατια αγνωστα...
Μαθημενη από τις περιπλανησεις μου σε συναντω..
και η φαντασια παιρνει μορφη μεσα στο καστρο της θαλασσας,μεσα στις πυλες των σκιων…
η βροχη με χτυπα, μα καθως σε κοιτω… ξεχναω τη δυναμη της...
και εγκλωβιζομαι στον κυκλο των αισθησεων που μο
υ προκαλει η μορφη σου...



με εχεις αιχμαλωτισει...
ολες αυτες οι λεξεις ποσο αδυνατουν να δειξουν ολα οσα σκεφτομαι ολα οσα θελω να σου πω...
ολες αυτες οι λεξεις ποσο λιγες φαινονται μέσα από το φορ
εμα αυτο που με σκεπαζει..
μέσα απο τα ματια που γινονται χρυσα... σαν νομισμα που χαθηκε στους παραδεισους...
και βρεθηκε μεσα στα χερια μου..
..




το φως της ημερας γινεσαι, το φως της σκεψης..
το σκοταδι σβηνει οταν σε κοιτω,
και ανατελλει μονο μεσα μου...
σαν ουρανιο τοξο ειναι οι πρωτες στιγμες...
γεματες, αδειες μα παντα υπαρκτες σαν μνημες...
αναμνησεις γινονται, μα δε σε ξεχνω...


γινεσαι...

Μεσα μου...
...ΦΩΤΙΑ...






Υ.Γ Ευχαριστω πολυ το προφητη,

που του ζητησα φωτια και μου εδωσε...


14 διεξοδοι:

προφήτηs είπε...

φωτιά, που δε σβήνει μέσα από καμία σταγόνα βροχής... βροχή μέσα στο όνειρο, κ η φωτιά του σε καίει, με καίει... έτοιμος, για μια ακόμα περιπλάνηση...
στο ανεξήγητο...

jacki είπε...

Αχά... Φωτιές βλέπω...
Μμμμμμμμμμμμμμμμμ


Πάντα με χρώματα... Πάντα.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

να ειναι γεματη χρωματα η σκεψη σου οταν εκεινον συναντα μεσα της...
φωτια να γινεται το ειναι σου οταν εκεινον συναντα το κορμι σου...
να μη σβηνει...ποτε να μη σβηνει...γιατι μερικες φωτιες δεν μας καινε παρα μας ζεσταινουν γλυκα...

νεραιδενια φιλακια κοριτσακι μου!!!

#lockheart# είπε...

προφητη

αυτη τη περιπλανηση...τη φοβαμαι...
....
...
..
.
"φοβαμαι...μηπως ΚΑΩ οπως παλια..."

#lockheart# είπε...

jacki

πολυχρωμες φωτιες καρδια μου..
παντα και για παντα στο εξης...
πυρινα φιλια!!!!

#lockheart# είπε...

Ναιαδα

μερικες φωτιες...
μας τσουρουφλιζουν...
αλλες μας ζεσταινουν...
αλλες μας αφηνουν μονο σταχτη...
εχει πολλες ιδοτητες η φωτια που κρυβεται μεσα μας...

Σε φιλω!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Καλή μου μην φοβάσαι τίποτα!!! Μακάρι αυτή η φωτιά να είναι τόσο δυνατή που να σε κάνει να ζεις στα δικά σου χρώματα... Οι αισθήσεις τρελένονται και στο τέλος ο ουρανός σου θα γεμίσει πυροτεχνήματα με όλων των ειδων τα χρώματα και σχήματα....!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!!

Dreamy Cloud είπε...

Φωτιά που σε αναγεννά και φωτίζει τις πιο κρυφές πτυχές σου να είναι και αυτή και να προσφέρει τα πιο φωτεινά χρώματα!! Φιλάκια πολλά :))

Άνεμος είπε...

Την ευτυχία σου να είχα...

Ακούγεσαι τόσο ερωτευμένη και είναι ωραία...όμορφα...!

Καληνύχτα!

Alks--Anna είπε...

Μη φοβηθείς τη φωτιά...
..να το ζεις σε όλο του το μεγαλείο..μέσα από ένα πλήθος όμορφα συναισθήματα!!

να το ζήσεις
ακόμα και αν είναι η φωτιά του να σε κάψει..

Καλό βράδυ!!!

#lockheart# είπε...

Μυστικο μονοπατι

γλυκια μου...αυτο περιμενω και εγω..την εκρηξη..τα πυροτεχνηματα!!!ποσα ομορφα φανταζουν...φοβαμαι ομως μην ειναι απλα παροδικα και χαθουν στο μαυρο του ουρανου!

#lockheart# είπε...

dreamy cloud

καλη μου...αναγεννηση..οπως το ειπες!!!μακαρι!!!

φιλια πολυχρωμα!

#lockheart# είπε...

Ανεμε

γλυκιε μου ανεμακο

Σευχαριστω...και μη ζηλευεις μωρε..θα σου φερω οσο χρωμα θες εγω..πες μου που και ποτε!!!
φιλι!

#lockheart# είπε...

Alks

γλυκια μου...θα το ζησω...σε ολο του μεγαλειο.Παντα ετσι λειτουργω...σημασια εχει η στιγμη...και ας με καψει!Ας ειναι!!!

Φιλι!