BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

θαρρος ή αληθεια;

Εχεις ενα χαρισμα...
να διαβαζεις τις πιο κρυφες μου
σκεψεις...
τις λευκες σελιδες του νου...
σσσσ...
δε θελω να μου τις διαβασεις.
..

Τολμας...αληθεια;

εχεις τη δυναμη να με σωζεις απο τα ναυαγια των επιλογων μου...
σσσσ...
δε θελω να χαθεις μαζι μου...

Αληθεια...τολμας;


Θαρρος!!!

παντα αναζητουσα εκεινο το χερι που θα με κανει να ζησω..να ερωτευτω...
να δω τη ζωη με αλλα ματι
α...
να δω την αληθεια που κρυβεται σε ενα βλεμμα...
ομως...
τα ματια που δε σε κοιταζουν...
θαρρω...
πως κρυβουν την αληθε
ια...


Ειναι ισως η πρωτη φορα που πιστευω στους ηρωες των παραμυθιων...
δε ειπα στους πριγκηπες...
ειπα στους ηρωες...

ναι καλα ακουσες...

μα οχι σε αυτους που κερδιζουν σε μαχες...
αλλα σε αυτους που με μια λεξη νικανε καθε αποκυημα φαντασιας...
διωχνουν καθε φοβο...



Αληθεια!!!

ειναι μερες που πιανω τον ευατο μου να ειναι ασφυκτικα γεματος απο εσενα...

εχω υπερχειλεισει απο στιγμες...
μα υπαρχουν κατι αορατες τρυπες στο κορμι μου...
και συνεχως αδειαζω απο αυτη την υγρη μοναδικοτητα που μου χαριζεις...


Τολμας αληθεια να με αγαπησεις;
Τολμας να μπεις στο καστρο της φαντασιας μου...
και να πολεμησεις ολο το κακο π
ου μας κυκλωνει;




Η προκληση ειναι...
αν τολμω να ξεστομισω την αληθεια...

ή

αν μπορεις εσυ να την αντεξεις...
νιωθω πως τολμω...
παντα τολμουσα..

γι'αυτο και εφτασα ως εδω...

23 διεξοδοι:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τολμας εσυ το ξερω...
εισαι λιονταρακι και δεν μασας ουτε την αληθεια ουτε το θαρρος...

ειναι ομως που περιμενεις να τολμησει καποιος αλλος...να πει την αληθεια του καποιος αλλος...
κι εκει παντα δεν περναει απο το χερι σου...

τι κομματι εβαλες...;
μα τι εχουμε παθει ολοι μας αυτες τις μερες...;

σε φιλω με την αγαπη μου γλυκο μου κοριτσακι!!!

jacki είπε...

Η προκληση ειναι...
αν τολμω να ξεστομισω την αληθεια...
ή
αν μπορεις εσυ να την αντεξεις...


Νιώθω πως έχασα την ευκαιρία μου πια..
Πιο πολύ δικό μου δδε γίνεται..
Να είσαι πάντα γεμάτη κοπέλα μου όμορφη..
Πολύ γεμάτη... να μην πάει άλλο..

Ανέμη είπε...

Καλό είναι να τολμάς...
γιατί σπάνια μετανιώνεις για το θάρρος σου...
πιο πολύ για τη δειλία μετανιώνουμε, για όσα δεν είπαμε ή δεν κάναμε...
Σε θαυμάζω...
διεκδίκησε...
θάρρος και αλήθεια μαζί και όλα τα μπορείς!

ωραίο το "σπίτι" σου!
ανεμοφιλιά

Raven είπε...

Εύκολα είναι και τα δύο... Μια απόφαση μόνο χρειάζεται! Το θέμα είναι πως υπάρχουν ελάχιστοι που να παίρνουν αυτή την απόφαση... Γιατί και το θάρρος, αλλά και η αλήθεια θέλουν πολλά κότσια.

Και δεν ξέρουμε πολλούς που να τα έχουν τα κότσια που χρειάζεται! :)

Φιλιά καλό μου

#lockheart# είπε...

ναιαδα

αληθεια τρομαξα για το ποσο με ξερεις...ετσι ειναι κοριτσακι μου..περιμενω την αληθεια καποιου αλλου να ειπωθει..μα μερικες φορες και οι λεξεις μοιαζουν τοσο φτωχες μπροστα στην αληθεια...μακαρι να τολμησω πριν να ειναι αργα...

#lockheart# είπε...

ποτε τα χανεις ολα και ποτε τα κερδιζεις ολα...
μια παρτιδα ειμαστε...και ποναει πολυ καθε φορα μεχρι να ξαναμοιρασω...

σε φιλω κοριτσακι μου...
θα ειμαι οσο δε παει...στο υποσχομαι...

#lockheart# είπε...

Ανεμη

καλως ηρθες ματια μου...
θαρρος και αληθεια λοιπον...
ολα ή τιποτα αλλιως...
οταν η δειλια παιρνει τη θεση της τολμης χανει η στιγμη την αξια της...

#lockheart# είπε...

Raven

κοτσια;τι μου θυμισες...εψαξα στο λεξικο και ποσα ονοματα ειχαν σβηστει πλαι σε αυτη τη λεξη...
Μια αποφαση...ειναι ολα..ενα βημα μπρος...μα κι αν πεσω...επιβαλλεται να ξανασηκωθω!!!
φιλι γλυκο!

anima είπε...

Τόλμησε
Να μου πεις αλήθειες
Τις αλήθειες σου
Τις περιμένω

Κι εγώ θα αντέξω
Στο υπόσχομαι
Αφού...

Φιλιά πολλά

Dreamy Cloud είπε...

Τόλμα και πίστεψε το.. Γίναν πολλοί αυτοί που διστάζουν στις μέρες μας. Έφτασες ως εδώ ποιός ο λόγος να σταματήσεις τώρα;! Ζήστο όσο δεν πάει!!! Φιλάκιααα!!!!

Lila.Okazaki είπε...

Αλήθεια,Θάρρος,Αγάπη.
Μεγάλες λέξεις που είναι άγνωστες στους πικρόχολους και μικρόψυχους ανθρώπους της εποχής μας αλλά έγνοια σου και δεν είσαι η μόνη που τις καταλαβαίνει.Υπάρχουν και άλλοι σαν εσένα.
Πολλά φιλιά.

Adam The Sinner είπε...

Ναι αμέ;;;

Μόνο που τολμάμε στους αδύναμους
και λέμε αλήθειες σε ότι μας βολέψει.

Κάποτε η τόλμη και το θάρρος ήταν στην ψυχή του ανθρώπου και η αλήθεια του είχε μπέσα (σε μεγαλύτερο ποσοστό)

Σήμερα πρέπει να τα επεξεργαστείς επάνω του και να τα διασταυρώσεις με διάφορα για να τα πιστέψεις...κι άν, ετσι;

Ακόμη και τα μάτια έχουν μάθει να κρύβουν την αλήθεια σήμερα.

Καλησπέρα.

υ.γ γενικευμένη η άποψη μου έτσι;
μην παρεξηγηθώ κι ολας.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

TOΛΜΗΣΕ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ.ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΠΟΨΕ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΑΝ ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΙΣΩ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.ΤΟ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΔΙΠΛΑ ΔΕΞΙΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Αφού ξέρεις πως έχεις την δύναμη να τολμίσεις κάν'το καλή μου!!!! Και ειμαι σίγουρη πως θα αντέξει όποιος είναι δίπλα σου...στις αλήθειες σου...!!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

#lockheart# είπε...

anima

ποναει η αληθεια...
μα θα αντεξω...
τολμαω...
αληθεια...
μεχρι...

#lockheart# είπε...

dreamy cloud

αυτο θελω και εγω...να μη γινω αυτο που κοροιδευω...
να μη μπω στη μαζα των πολλων που δε τολμησαν...

#lockheart# είπε...

Chemonsi

γλυκια μου χαιρομαι που ηρθες ξανα..και εισαι παλι εδω...
αγνωστες λεξεις εχεις δικαιο...
το θεμα ειναι να κατανοουμε απο τους αλλους...τη δικη αληθεια μου την ξερω...

#lockheart# είπε...

πρωτοπλαστε

καποτε η ειλικρινεια,το θαρρος ηταν τα σκαλια για την υπερβαση...
τωρα...ειναι "δειλες" οι ανθρωπινες σχεσεις...κι αν ψαξεις..ματια διχως λογικη θα βρεις...

Υ.Γ καλε μου...εδω μεσα ειναι ο μικροκοσμος μου και σε διαβεβαιω... πως δε θα παρεξηγηθεις ποτε...

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου...

θα κοιταω μονο μπροστα..ετσι η αληθεια θα λαμψει στο τελος της διαδρομης...

Σε ευχαριστω απο καρδιας για το λουλουδι..θα το φυλαξω στη χουφτα γερα...
φιλακια πολλα!!!

#lockheart# είπε...

μυστικο μονοπατι

ναξερες ποση δυναμη θελει...καθε φορα στερευω απο αποθεματα ενεργειας...
μα παλι ανασταινομαι και τολμω να ξεστομιζω οσες αληθειες χαραζονται μεσα μου...η αληθεια ποναει..ποναει πολυ..

Άνεμος είπε...

Η αλήθεια δε πρέπει να κρύβεται. Να μη τη κρύβεις λοιπόν. Να τη λες. Βγάλτο απο μέσα σου και ότι επακολουθήσει. Μια αλήθεια είναι πάντα ζωτική... Και για το τώρα και για το μετά...

Να είσαι καλά!

KitsosMitsos είπε...

Θάρρος...Πρόκληση...Αλήθεια...άραγε μπορούμε;