BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

#lockheart#=#unlockheart#



η οθονη του μυαλου μου γεμισε παραξενες εικονες...
αλλοκοτα συμβολα γεμισαν με μελανι το χαρτι της συνειδησεως μου...
λερωσαν τη καθαρια σκεψη μου και γεμισαν με λεκεδες τη κριση μου...
το κορμι μου μοιαζει με πληκ
τρολογιο...
που πατας με τα ακροδακτυλα σου και σχηματιζε
ις λεξεις που μοιαζουν με ανειπωτες ελξεις...
συνθετω τα γραμματα ενα-ενα μηπως και βρω τι
ς απαντησεις που ψαχνω...
ξεφυλλιζω το ημερολογιο της ψυχης σου,οπου εκει γεμιζεις παμπολες σελιδες...

μα με μπερδευει η γραφη σου...


το κλειδωνεις παντοτε...γιατι;
μη τυχον και το δω...;!
εκει ελευθερωνεις τα αποκρυφα παθη σου...τα αδιαφορα λαθη σου...
τους δειλους συναισθηματισ
μους...
γιατι δε με αφηνεις να κοιταξω εστω απο την κλειδαροτρυπα;
εχω μαθει απο παιδι να ανοιγω κλειδαριες χωρις κλειδι...
και εσυ τωρα μου αντιστεκεσα
ι...
φτανει μοναχα μια σου λεξ
η...
και το θαυμα δε θα αργησει να συμβει...


μα σα να ακουω μια μελωδια να βγαινει απο τα χειλη σου...
σιγοτραγουδας στιχους που μου μαρτυρουν πολλα...
μα πριν προλαβω να αφεθω στις συλλαβες των χειλιων σου...
με πιανεις απο το χερι σφιχτα...
και μου ζητας...


"να χορεψουμε αποψε...στο ρυθμο των χτυπων της καρδιας σου..."


δε σου αρνηθηκα...
τοτε ευχηθηκα να μη τελειωνε ποτε
αυτος ο χορος...
μα κι αν ηταν ο τελευταιος μας...
ας πεθαιναμε αγκα
λια...
και δε θα με ενοιαζε...
γιατι επιτελους...
καταφερα να ξεκλειδωσω εστω ενα μικρο πορτακι σου...
σ'ευχαριστω...












Υ.Γ το τραγουδι αφιερωμενο σε εσενα...ψυχη μου...

14 διεξοδοι:

Ξωτικουλι είπε...

Γιατί να είναι όλα τόσο δύσκολα μερικές φορές;;

jacki είπε...

Εγώ λέω φλαμέγκο..
Το χορεύεις και μόνος σου.
Ε;

Ε ναι.. Άρνηση λέγεται.. και ακολουθεί την πικρία και την προδοσία.

Καλημέρα σου.

#lockheart# είπε...

Ξωτικουλι

Αχ γλυκια μου...
μερικες φορες θελουμε και τα δυσκολα για να εκτιμουμε τα ευκολα.
Σε φιλω!

#lockheart# είπε...

jackouli

καρδια μου,εγω παντως οταν το χορευω μονη..χανω τα βηματα...με ποδοπατω και τελικα πεφτω...ο χορος αυτος ειναι επιπονος για τα πελματα της ψυχης,ψυχη μου.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ας ηταν και ο τελευταιος χορος αρκει να τον χορευαμε αγκαλια...
κι ας πεθαιναμε μαζι εκεινη την τελευταια στιγμη...στον τελευταιο ηχο...με ενα τελευταιο φιλι...
τι γλυκος θανατος...
ναι...

νεραιδενια φιλακια κοριτσακι μου!!!

Dreamy Cloud είπε...

Μπορεί ο χορός να τελειωσε μα έμεινε η αίσθηση της αγκαλιάς και η σκέψη πως ακόμα και αργά το πορτάκι άνοιξε.. Φιλάκια πολλά!!

προφήτηs είπε...

ποια θα μπορούσαν να ήταν τα λόγια που θα συμπλήρωναν αυτές τις στιγμές; ποιος είναι αυτός που θα τολμήσει να τα εκφράσει;

ελπίζω να με συγχωρέσεις... το τραγούδι είναι υπέροχο..

να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα..

#lockheart# είπε...

ναιαδα

ματια μου...
ναι...
ειναι η πρωτη φορα που η θλιβερη εικονα του θανατου...
δε με τρομαζει...
"ας πεθαιναμε αγκαλια πριν τελειωσει ..ο τελευταιος χορος..."

πολλα φιλια !!!

#lockheart# είπε...

dreamy cloud

που εισαι εσυ βρε κοριτσακι;θα σου βαλω απουσια...:)
εστω και αργα..ειναι αληθεια..αξιζε ομως η αναμονη...
Να εχεις ενα ομορφο βραδυ καλη μου...

Φιλακια!

#lockheart# είπε...

Προφητη

καλε μου...
σε αυτα τα μυστικα λογια βρισκεται η μαγεια...
η εκφραση των συναισθηματων...
η απολυτοσυνη της ενωσης δυο ψυχων...
Σ'ευχαριστω...
χαιρομαι τοσο που σου αρεσει...

Καλο βραδυ!

Dreamy Cloud είπε...

Είσαι αυστηρή και δεν με βλέπω να ξανακάνω κοπάνα.. :ΡΡ Φιλάκια!!

Master είπε...

Πολύ όμορφη ανάρτηση,
στο φως όμως του πιο αληθινού σου χαμόγελου κρύβεται μια μακράν εκτυφλωτικότερη ομορφιά.
Χαίρομαι που μπορώ να το φανταστώ και πάλι στα χείλη σου καλή μου.

Χαμογελάστε!!! Κάνει καλό!!! ;)

#lockheart# είπε...

dreamy cloud

Ετσι πρεπει!!!χιχι..να με φοβασαι!!!
φιλι τεραστιο!!!

#lockheart# είπε...

Master

που εχεις χαθει εσυ παιδι μου;
Θα σε μαλωσω μου φαινεται κι εσενα...
Σευχαριστω τοοοσο για τα καλα σου..να εισαι σιγουρος πως τωρα εισπρατεις το πιο ομορφο μου χαμογελο...
φιλι!