BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

ποτε δε θα μαθεις...


......
ανοιγω το συρταρι του μυαλου...
κι αρχιζω να ξετυλιγω παλι τις σκεψεις μου...
επετρεψα να γινουν ξανα...κουβαρια...
τα καταφερα παλι...
και τωρα τις ξεμπλεκω παλι απο την αρχη...
επετρεψα να ξεκλειδωθει αυτο το κομματι της ψυχης...
που ποναει οσο τιποτα...
το κομματι της απωλειας...

λεξεις,ηχοι,φωνες,ψιθυροι...σκιες...
ναι σκιες...και ψιθυροι στο σκοταδι...
φτιαχνουν την ατμοσφαιρα για χαρη μου...






τι φοβηθηκα...
 τι φοβαμαι... 


τι περασα...
 τι περναω...


τι με εφερε ως εδω...
 τι με κραταει ακομα...



τι ηθελα...
τι θελω...



τι πιστεψα...
τι πιστευω τωρα...











ποτε δε θα μαθεις...
ποτε δε θα μαθουμε...


κανει κρυο τωρα εδω και εσυ φευγεις...
....

που να με βρεις...
και εγω που να σε ψαξω...


χαθηκαμε στην επιπολαιοτητα των ανειπωτων αισθηματων μας...
σε ολα οσα  δε θελησες ποτε να μαθεις...
πες μου τι φοβηθηκες...
εμενα...
ή εσενα;




δε ξερω... πια τι θελω....μη με παρεξηγεις...




δε σε κατηγορω... 
σε δικαιολογω...
σε συγχωρω...
σε...


 ποτε δε θα μαθεις...



16 διεξοδοι:

jacki είπε...

Κοπέλα μου γλυκιά..
Φοβούνται τα συναισθήματα.. μην τους παρεξηγείς..
Αχ τι να πω.. τι να τους πω..
Αγκαλίτσα μεγάλη μάτια μου..
Για να χωρέσεις εσύ και οι φόβοι, και η απώλεια.
Σε φιλώ.

Ξωτικουλι είπε...

To θέμα δεν είναι να ανοίγεις, να τακτοποιείς και να ξανακλείνεις το συρτάρι...πρέπει να το αδειάζεις που και που..
..απο όλα αυτα που πονάνε, απο όλα αυτα που σε γυρίζουν πισω.

Ξεκαθάρισμα και αδειασμα λοιπον.

Φιλί.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

φοβουνται τα συναισθηματα...
την αληθεια της αγαπης...
γιατι ρε γαμωτο...;γιατι να τα δινεις ολα και να φοβαται ο αλλος...;

κοριτσακι μου γλυκο μεγαλη αγκαλια κι απο μενα και αστεροσκονη μπολικη να σε φωτισει λιγο...

σε φιλω με την αγαπη μου!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΣΤΕΝΟΧΩΡΕΣΕ;ΙΣΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ.ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ.ΜΗ ΛΥΠΑΣΑΙ.

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.Η ΖΩΗ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ.
ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!

Dreamy Cloud είπε...

"χαθηκαμε στην επιπολαιοτητα των ανειπωτων αισθηματων μας"
Γιατί να μπορούμε να εκφράσουμε αυτα που νιώθουμε αλλά ο άλλος να φοβάται; Δεν θα μάθει γιατί δεν θέλησε να αφεθεί σε κάτι αληθινό..Δεν χάνεις εσύ. Στα επόμενα που θα έρθουν λοιπόν! Καληνύχτα φιλάκια πολλά.. :)

#lockheart# είπε...

jacki

γλυκια μου φοβουνται...
ναι ,και σε αυτη τη περιπτωση δε μπορεις να παρεμβεις...απλα το δεχεσαι και προχωρεις ή αποχωρεις...
εξαρταται...
ευπροδεκτη η αγκαλια.
ποσο τη θελω.

φιλακι!

#lockheart# είπε...

ξωτικουλι

ματια μου
αδειαζει..γεμιζει...
(ψευτογεμιζει δηλαδη)
ειδωμεν...

σε φιλω πολυ!

#lockheart# είπε...

ναιαδα

νεραιδα μου..κανε τα θαυμα σου...
φωτισε λιγο το σκοταδι που εχει πεσει με την αστεροσκονη σου...
γιατι αλλιως...ο φοβος θα μεινει...και θα με βασανιζουν κι αλλα γιατι.

φιλι κι αγκαλια ζεστη!

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου

καλο μηνα γλυκε μου φιλε...
δε λυπαμαι αλλο φθανει.
το τραγουδι ειναι οντως υπεροχο.
σ'ευχαριστω...
σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Dreamy Cloud

κι ετσι χανομαστε ξανα απο την αρχη γλυκια μου.
στα επομενα που θαρθουν;
ευχομαι στα καλυτερα λοιπον που ισως ερθουν.

να εισαι καλα γλυκο μου κοριτσακι!
φιλι!

Stratos είπε...

Πάρα πολύ όμορφο κείμενο...
Καλώς σε βρήκα κ' καλή συνέχεια!
Καλό Σ/Κ να έχεις! :)

anima είπε...

...κι ίσως κι εσύ ποτέ δε θα μάθεις

πως ξέρω ήδη
κι ας κάνω πως δεν...

το γιατί...μια ιστορία που πονάει

καλησπέρα

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Καλή μου, είναι δύσκολο να ξέρεις τι θες και τι αισθάνεσαι όταν η καρδούλα σου βρίσκεται σε σύγχυση!!!! Αχχχ πόσο το ξέρω αυτό!!!!

Θα το βρεις όμως...αρκεί που θα το βρείς εσύ! Κι κράτα το για σένα!!! Μόνο για σένα!

"Μυστικά" φιλιά!!!

#lockheart# είπε...

Stratos

Σευχαριστω καλε μου..
καλως σε βρηκα και εγω...
Να περνας ομορφα!;)

#lockheart# είπε...

anima

κι ας κανω πως δεν...
ειναι που εθελοτυφλω...
το γιατι μη το ψαχνεις..
δεν εχω απαντηση...

φιλι!

#lockheart# είπε...

Μυστικό Μονοπάτι

θα το βρω λες;
μακαρι...
οταν ολα ειναι σε συγχυση τιποτα δε μπορεις βρεις ματια μου.
ισως το χαμενο σου ευατο.

σε φιλω πολυυ!