BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Σσσσσσσσσ......




Έρχονται ώρες
που όλα τα φοβάμαι
όσα θυμάμαι
κι ακόμα με πονούν
αυτές τις ώρες
να το θυμάσαι
πλάι μου να'σαι
όταν θα'ρθούν
δίπλα μου να'σαι
μαζί σου να με βρούν.


Να μ'αγκαλιάζεις
για να σ'αισθάνομαι
κι αν δεις να χάνομαι
να μ'ανεβάζεις
να με ησυχάζεις
και να με νοιάζεσαι
να με χρειάζεσαι
όπως κι εγώ...


Έρχονται ώρες
που οι σκέψεις με πληγώνουν
και δεν τελειώνουν
τα "πώς" και τα "γιατί"
γι'αυτές τις ώρες
κι οι δυο μας φταίμε
κι ό,τι κι αν λέμε
τι ωφελεί
φτάνει που κλαίμε
και που είμαστε μαζί.


Να μ'αγκαλιάζεις
για να σ'αισθάνομαι
κι αν δεις να χάνομαι
να μ'ανεβάζεις
να με ησυχάζεις
και να με νοιάζεσαι
να με χρειάζεσαι
όπως κι εγώ. 





Υ.Γ Σε σενα...
για ολα εκεινα τα ατελειωτα ταξιδια μυαλου που μου χαριζεις...


16 διεξοδοι:

Σταλαγματιά είπε...

τα "πώς" και τα "γιατί" τα δεν τελειώσουν ποτέ.
Σαν σημαίες θα κυματίζουν στην καρδιά μας ....

Μην φοβάσαι....δεν σ' οδηγεί πουθενά

jacki είπε...

Να μ' αγκαλιάζεις για να σε αισθάνομαι.
Ναι μικρή μου..

Όμορφα τα ταξίδια του μυαλού μα πίστεψέ με εσύ σου τα χαρίζεις..
Κανείς άλλος..
Εσύ έχεις την ικανότητα να ταξιδεύεις.. ο άλλος απλά συνταξιδιώτης καμιά φορά.
Να σε φροντίζεις.

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Όταν πονάς.. αρκεί να τον έχεις δίπλα σου... και ο πόνος θα μετριαστεί στην καρδιά σου...

Μην φοβηθείς να κάνεις τα ταξίδια που θες... με όποιον θες... αρκεί να χαμογελάς!!!

"Μυστικά" φιλιά καλή μου!!!

Stratos είπε...

Υπέροχο τραγούδι, με υπέροχους στίχους.
Ωραία επιλογή!

Καλημέρα! :)

Σκιά με παλμό είπε...

σςςςςς... να ακούσουμε...

anima είπε...

..ή αλλιώς..

σώπα.κι άκουσε...

avraoneirou είπε...

το αγαπάω αυτό το κομμάτι....

''Να μ'αγκαλιάζεις
για να σ'αισθάνομαι''....

τα φιλιά μου!

Dreamy Cloud είπε...

Aπο τα πιο αγαπημένα μου κομμάτια.. Πόσες μνήμες και λόγια ξυπνάει.. Φτάνει που κλαίμε, που είμαστε μαζί! Μόνο αυτό μετράει!! Φιλάκια πολλά :))

#lockheart# είπε...

Αναστασία

αυτα τα πως και τα γιατι..
αναπαντητα μενουν...
δε φοβαμαι που θα οδηγησει...
φοβαμαι εμενα να το ακολουθησω...

τη καλημερα μου!

#lockheart# είπε...

jacki

ποσο δικιο εχεις...
συνταξιδιωτης στο ονειρο;
κι οπου μας παει...

φιλι γλυκο πριγκηπισσα μου!

#lockheart# είπε...

Μυστικό Μονοπάτι

Σευχαριστω ματια μου...
Θα χαμογελαω...
κι εσυ το ιδιο.

φιλι!

#lockheart# είπε...

Strato

χαιρομαι τοσο που σου αρεσει...
οντως υπεροχο...

φιλι γλυκο!

#lockheart# είπε...

Σκιά με παλμό

σσσσσσσσ....
το ακους;

φιλι!

#lockheart# είπε...

anima

σωπα τωρα...
ναι...
ακους;
...


σε φιλω καλη μου!

#lockheart# είπε...

avraoneirou

και εγω αυρουλα μου...
απο τα πιο αγαπημενα...

φιλι γλυκο σου στελνω!

#lockheart# είπε...

Dreamy Cloud

αχ ποσο χαιρομαι που σου αρεσει...
λατρεμενο κομματι...
στιχοι,συναπαντημα αισθησεων.
".........και να με νοιάζεσαι
να με χρειάζεσαι
όπως κι εγώ......."

σε φιλω πολυυυυ!