BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

λυτρωση ή καταδικη;





Το βιβλιο του μυαλου ανοιχτο...
μα οι σελιδες του λευκες..κενες...
πως να γραφτουν οι στιγμες με διαφανο μελανι;
.....
Το φως απλετο σκορπιζεται γυρω μου...
μα οι κουρτινες της καρδιας κλειστες...
......
Ο αερας φερνει στο νου...
εκεινα τα παραμυθενια σκιτσα που μου χαριζε μια σου ανασα...
εκεινη τη μαγικη γραφη που σχεδιαζε το πορταιτο των ματιων σου...




Τωρα το τοπιο γκριζο...
οι τοιχοι ποτισμενοι απο ματωμενο σκοταδι...
Το κεφαλι σκυμμενο...για να μη δεις...
Οι αισθησεις ναρκωμενες.




Μου μπηγουν στις φλεβες,το υγρο δηλητηριο που με παραλυει...
αυτο της μισητης απαθειας...
της πουλημενης συνηθειας...
....
ναι,συνηθισα τη ζωντανη - νεκρη ζωη που μου ελαχε...
Τα παντα βρισκονται αιχμαλωτα σε αυτη τη πουτανα τη τυχη!





 Το χαμογελο καπου βαθια στη τσεπη ξεχασμενο..
και η ψευτοζωη που μου γαλουχισαν,ξεκινα και παλι το ταξιδι της...
τη καθοδηγω...
ποια;εγω...
.....
καθε μου βημα καρφι που με πονα...
τα ματια στο εδαφος...στεκουν ακινητα εκει...
δε θελω να τα δεις...
.....
παιζαμε τις ζωες μας κορωνα γραμματα.
θυμασαι;
εμενα.
εσενα.
εμας.




Ηρθε η ωρα να γινω πληρωμενη δολοφονος μιας αεναης σκιας...
που το πνευμα της εξαφανιζεται μονο μεσα μου...μαζι μου.
.....

Οι σελιδες στο βιβλιο του μυαλου θα γραφτουν ξανα...
με στιγμες απο την ασπρομαυρη πραγματικοτητα.




Δε καταφερα να βρω λιμανι ν'αραξω...
γωνια να κρυφτω...
Οι ελπιδες δε τρεφονται μοναχα με παραισθησεις και φαντασιωσεις...
θελουν θυσιες για να στερεωθουν πριν καταρευσουν...



Ναι,πηγα κοντρα στη θεληση μου.
αγωνας αντοχης,με αντιπαλο το εγω μου.
Πατησα τη κοκκινη γραμμη και
υστερα ηττηθηκα απο το πονο.
και ξερεις γιατι...
...
γιατι ολο μακρια μου θες να μενεις...
...

μα καθε φυγη...
λυτρωση ή καταδικη...
Διαλεγεις και παιρνεις...

10 διεξοδοι:

Ξωτικουλι είπε...

"Μισή ζωή μισή χαρά
δεν την μπορώ δεν την αντέχω
καλύτερα να μην σε έχω
παρά μαζί και χωριστά "

Aυτο τα λέει όλα καλό μου...

Stratos είπε...

"Ναι,πηγα κοντρα στη θεληση μου.
αγωνας αντοχης,με αντιπαλο το εγω μου.
Πατησα τη κοκκινη γραμμη και
υστερα ηττηθηκα απο το πονο."

Γιατί, πάντα να νικάει ο πόνος;

Όμορφο κείμενο, που σου βγάζει πολλά συναισθήματα..

Καλημέρα! :)

προφήτηs είπε...

Ποιος μπορεί να μιλήσει για την καταδίκη; για την λύτρωση; ποιος μπορεί να ζήσει μέσα σε σκιές; με γνωστούς άγνωστους;

Ποιος είναι εκείνος που θυμάται; ποιος είναι αυτός που δέχεται να ξεχάσει;

κανείς δε μπορεί να δεχτεί αυτό το ματωμένο σκοτάδι... κανείς... εκτός... υπάρχει;

ο πόνος έμαθε να νικά, όμως μόνο τις ανοιχτές καρδιές... αυτές που όταν τον συναντούν χαμογελάνε... αυτές που μένουν κ θυσιάζονται στην καταδίκη τους, στη λύτρωση τους ξανά... κ ξανά... για να χάσουν, για να βρουν το λιμάνι που ζητάνε...

υ.γ.: παρασύρθηκα... ελπίζω να με συγχωρέσεις...

Master είπε...

Είναι πράγματι φορές που μαχόμαστε κόντρα στον ίδιο μας τον εαυτό.
Δυο στοιχεία καρδιά και μυαλό λειτουργούν τόσο διαφορετικά μέσα μας...
Είναι φορές λοιπόν που ο μεγαλύτερος και μοναδικός εχθρός μου είμαι εγώ...
Μάχομαι και αλίμονο αν νικήσω γιατί θα τρελαθώ ή θα χαθώ...
Μάχες συνεχείς για όλες τις επιλογές μας...
Και είναι σίγουρο ότι κάποιες από αυτές θα είναι λάθος.
Τελικά αξίζει να πηγαίνουμε κόντρα στη θέλησή μας;
ίσως...
Αν δε ρισκάρεις δε ζεις, αν ρισκάρεις μπορεί να πονέσεις τελικά...
Ποιός ξέρει, ίσως αυτό σημαίνει να ζεις.
Θυμηθείτε εκείνο που λέει:"Η ζωή είναι αυτό που συμβαίνει όταν κάνουμε σχέδια..."

Τα λόγια σου πάντα με κάνουν να αναρωτιέμαι λίγο μπλεγμένα λίγο θολά...

Σε ευχαριστώ...

Πάνος είπε...

Γκρίζες λέξεις... ΓΙΑΤΙ;

Την καλησπέρα μου

#lockheart# είπε...

Ξωτικουλι

αυτο τα λεει ολα..
οσα ποτε δε θα πω...

καλησπερα κοριτσακι μου!

#lockheart# είπε...

Strato

γιατι;
μη με ρωτας.
δε εχω απαντηση.ειναι πιο δυνατος φαινεται ή μπαινει απο παντου οσο κι αν εχεις τα παραθυρα κλειστα!

σε φιλω.
σε ευχαριστω.

#lockheart# είπε...

προφήτη

ποια..μπορει να ζησει μεσα σε σκιες...σε γνωστους αγνωστους...σε σκοταδια...;
υπαρχει αραγε;
αν και νομιζω πως ξερω ηδη καποια.
....
που δε μπορει,που παριστανει πως μπορει...
για να γινεται ενα μαζι με το μαυρο μοτιβο που απλωνεται γυρω της.

τη καλησπερα μου

#lockheart# είπε...

Master

τα ειπες ολα..τι να προσθεσω σε αυτα τα λογια;
να ρισκαρουμε...
να κανουμε σχεδια...
να μαχομαστε και να βγαινουμε νικητες.
παντα ομως;


μη με ευχαριστεις.
δε εκανα τιποτα.

σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Πανος

καλωσηρθες καλε μου.
ναι,λεξεις βουτηγμενες στο γκριζο.
γιατι;
ισως επειδη μου τελειωσαν τα υπολοιπα χρωματα.

καλησπερα και σε εσενα.