BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

....




τα ματια σου μου ζητησαν...ερωτα...
διψουσαν για αχαλινωτο παθος...
με κοιτουσες και η φλογα τους με εσερνε στη κολαση...
δε σου εδωσα ο,τι μου ζητησες...
μα κατι παραπανω...
θυμωμενους αναστεναγμους...
αμαρτωλους ποθους...
αμετρητη ηδονη...
ζαλισμενες ανασες...
απεραντη μαγεια...
θαμπους οργασμους...
αθανατες στιγμες...



ηρθες τουτη τη νυχτα και ξαπλωσες πλαι μου...
δεν αντεδρασα στις κινησεις σου...
μου χαιδεψες τρυφερα το μετωπο...
παραμερισες απ το προσωπο μου,τη μπουκλα των μαλλιων μου...
 η σκια των χεριων σου τυλιξε τη μεση μου...
φιμωσες τα χειλη μου με το υγρο φιλι σου...
κι η γευση σου ηταν ακρως ερεθιστικη...
το αρωμα που ανεδυε το σωμα σου με τρελαινε...
η ζεστη ανασα σου στο αυτι μου...
σηκωνε απαλα τις τριχες του κορμιου μου...
κι εσυ το διασκεδαζες...
να με βλεπεις ετσι...



ηρθες για να κανεις τη ζωη μου υπεροχα πολυπλοκη...
ακρως ερωτικη με το σαγηνευτικο σου χαμογελο...
κανε με να πιστεψω κι αποψε πως η καρδια μου βρηκε το σωστο καταφυγιο...
πως κουρνιασα στη κρυψωνα του κορμιου σου και δε με μαρτυρησες...
εμεινα εκει και εσυ με προστατεψες...
με ενοιωσες...
με εκαψες...






η αγκαλια σου  μοιαζει με αιωνια ελευθερια μεσα στη φυλακη μου...
η φωνη σου...λυτρωτικη μελωδια που σκορπιζεται στο χωρο...
δε μπορεσα να κοιμηθω ολη νυχτα...
γιατι η πραγματικοτητα ηταν ωραιοτερη απο τα ονειρα μου...
δε μπορεσα να κοιμηθω γιατι φοβομουν πως θα κλεισω τα βλεφαρα κι θα εξαφανιστεις...
και θα βρεθω σε μια ουτοπια...
σε μια παροδικη ψευδαισθηση που μου χαρισε η σκια σου...



τα ματια σου μου ζητησαν παλι ερωτα...
δε ξερω αν σε εχω ερωτευτει...
δε ξερω αν αυτο που νοιωθω λεγεται καπως...
ξερω μοναχα πως με συντριβουν δυο πραγματα..
η απουσια σου...
και η παρουσια σου...
κατι νυχτες σα κι αυτη....



18 διεξοδοι:

jacki είπε...

Να προσέχεις... για να έχεις....


Όχι ρε γμτ.. Δε μπορώ να το πω αυτό.

Να ζεις στο απόλυτο..

Ότι έρχεται να το ζεις.. απόλυτα.
Να το νιώθεις μέχρι μέσα στα μεδούλια σου.

Και να σε φροντίζεις.

προφήτηs είπε...

λέξεις ανεξήγητες για τον έρωτα... λέξεις αφιερωμένες σε άγνωστους "πειρασμούς";;

λέξεις ή σκέψεις βαθιά χαραγμένες μέσα στο νου...;; μέσα από την παρουσία του, απο την απουσία του... κάτι νύχτες... σαν... κ αυτή....

έρωτα ζήτησαν τα μάτια του, έρωτα ζητάς απο εκείνον τα βράδια... λάθος; γιατί, τι σου δίνει;

Σταλαγματιά είπε...

Ερωτικό......κι όταν το ζεις...σχοινοβατείς .....

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Για αυτό το πάθος καλή μου οδηγούμαστε σε ανεξέλεκτες καταστάσεις... τόσο υπέροχο που να μην θες να το ξεχάσεις. Να μην θες να το χάσεις...

Αχ αυτό το πάθος που όταν σου λείπει σε πονά!!! (τι μου θυμισες πάλι?!?!?!?!)

"Μυστικά" φιλιά

Alks--Anna είπε...

Υπέροχα συναισθήματα!!

ζήσε απλά τις στιγμές..όλα τα υπόλοιπα δεν έχουν σημασία..

Καλή και όμορφη μέρα!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

σσσςςς μην του δωσεις ονομα...
οτι κι αν ειναια αστο να ζησει και ζησε το στο επακρο...
μονο μην του δωσεις ονομα...
γιατι τοτε ηδη το οριοθετησες...

σε φιλω νεραιδενια ματια μου!!!

Dreamy Cloud είπε...

Ότι κι αν είναι ζήστο!! Κάτι τόσο έντονο δεν μπορείς να το περιγράψεις και να το οριοθετήσεις με έννοιες, είναι σαν να το μειώνεις.. Οι στιγμές είναι αυτές που μετράνε. Φιλάκια πολλά!!

Stratos είπε...

"γιατι η πραγματικοτητα ηταν ωραιοτερη απο τα ονειρα μου..."

Πολύ όμορφο κείμενο, με υπέροχα συναισθήματα...
Απλά ζήσε το, μέχρι το τέλος...
Καλησπέρα!

#lockheart# είπε...

jacki

κοριτσακι μου και να ηθελα να του..ξεφυγω...δε μπορω...
μ'εχει κανει....υποχειριο του.
και πες μου τροπο να σωθω;

θα με φροντιζω...
οσο...

σε φιλω πολυ!

#lockheart# είπε...

προφητη

σκεψεις που γινονται ελξεις...
σημαδια χαραγμενα στη ψυχη και γινονται ερωτας...
χημικες ενωσεις.
ισως ειναι το ελιξιριο μου...
μονο που δε το ξερει...
σσσσ..μη του το πεις...

καλησπερα

#lockheart# είπε...

Αναστασία

οταν το ζεις...
σε οδηγει εκεινος με τη φωνη του...
μα δε σε νοιαζει και τοσο η πτωση απο το σχοινι...η αισθηση ειναι μαγικη...κι ας σχοινοβατεις...

φιλι γλυκο!

#lockheart# είπε...

Μυστικό Μονοπάτι

γλυκια μου τετοια παθη...σε καινε τοσο που σου αφηνουν ουλες.
η καθεμια και απο μια ιστορια...
καθε φορα που την αγγιζεις το μυαλο,οι στιγμες παιρνουν μορφη
ξανα μεσα σου...
τι κι αν καινε...
τι κι αν πονανε...
εζησες με παθος.

καλο ξημερωμα να εχεις!

#lockheart# είπε...

Alks

Σε ευχαριστω γλυκια μου για τη συμβουλη...
θα ζω οσο εντονα μπορω τη καθε στιγμη.

Καλο βραδυ να εχεις!

#lockheart# είπε...

ναιαδα

νεραιδα μου...
δε θα μπορουσα να το ονομασω...
δε μπαινει σε καλουπια...
δε σχεδιαζεται..ουτε φυλακιζεται...
μοναχα προσφερεται...
μοναχα να το νιωσω μπορω οσο πιο μεσα αντεχω...

σε φιλω πολυ πολυ πολυ!!!

#lockheart# είπε...

Dreamy Cloud

καλη μου..παντα με τα γλυκα σου λογια...
σευχαριστω...πολυ πολυ...
θα το ζησω..οτι κι αν ειναι..κι ας γινει τυφωνας και με καταπιει μεσα του.
ας ειναι...

Καλο ξημερωμα γλυκια μου!

#lockheart# είπε...

Strato


με χαροποιει ιδιαιτερα να σε βλεπω να περνας απο εδω...
σευχαριστω πολυ καλε μου για τα λογια σου...
προσπαθω να ζω το καθετι οσο αντεχει η καρδια και το μυαλο...
προσπαθω.

καλησπερα σου

Σκιά με παλμό είπε...

"γιατι η πραγματικοτητα ηταν ωραιοτερη απο τα ονειρα μου..."

Εύχομαι αυτή τη θέση να την έχεις πάντα, ως το τέλος. Μακάρι όλα με αυτή τη παράμετρο να δρουν πάνω σου. Είναι νομίζω κάτι το ιδανικό.

ΥΓ: Η επιλογή των τραγουδιών που χεις κάνει μου εξηγεί ίσως περισσότερα απ το κείμενο.

#lockheart# είπε...

Σκιά με παλμό

ιδανικο...αυτη ειναι η λεξη.
τα παντα σε μια πραγματικοτητα που αγγιζει τα ορια φαντασιας.

Υ.Γ νιωθω πως διαβασες το μυστικο μου
;)

καλησπερα γλυκε μου