BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

ΩΘΗΣΑΤΕ



δεν υπαρχει μεγαλυτερος πονος,απο αυτον στη ψυχη...


να αισθανεσαι τα συντριμμια της κομματιασμενης σου καρδιας...


τα μελη του σωματος σου να μην υπακουουν σε ακουσιες κινησεις...

η ανασα σου να γινεται ολο και πιο δυσκολη...

το μετωπο σου να σταζει..ιδρωτα απογνωσης...

απο τα ματια σου...να τρεχουν ποταμια...


το μυαλο να μηδενιζει καθε εκκινηση σκεψεων...

εχω συμβιβαστει πια με την ιδεα του να εισαι μονος...


να ονειρευεσαι μονος...

να ξυπνας μονος...

να περπατας στα ερημα μονοπατια μονος...

να συναντας αδιαπεραστους τοιχους οπου κι αν πας...

βαρεθηκα πια..

να περιφερομαι σα σκια μεσα σε σκοτεινους λαβυρινθους...

βαρεθηκα...

μια χαραμαδα φως ζητω...μια τοση δα αχτινα φωτος...

καποιον να ξεκλειδωσει τη πορτα..


και να εισελθει...

να με παρει απο το χερι..να φυγουμε διχως χαρτες..διχως πυξιδα..






49 διεξοδοι:

Άρτεμις είπε...

Η μοναξιά είναι και δική μου φίλη... Και προσπαθώ τόσο να την διώχνω... Να κάνω το υπέροχο τίποτα, υπέροχο κάτι...
Κάτι που να μην παγώνει τόσο και να μην φέρνει δάκρυα κάθε βράδυ... Κάτι να σπάει τη σιωπή και να φωτίζει τα σκοτεινά μου... Αλλά πως...

Ανώνυμος είπε...

Βαρέθηκα πια να κάνω κύκλους και κύκλους πάνω από το ίδιο σημείο, εκείνης της μέρας, εκείνης της στιγμής, εκείνης της ζωής, εκείνου του παρελθόντος...

Βαρέθηκα να είμαι σκιά του εαυτού μου που κινείται φευγαλαία στο λαβύρινθο που έπλασα για να ζω, να βιώνω, να θυμάμαι, να πενθώ...

Αναζητώ τόσο μα τόσο το φως, αλλά φοβάμαι... φοβάμαι την αλλαγή, την νέα πρόκληση, το άγνωστο που μου επιφυλάζει το αύριο...

Μήπως είμαι καλά εδώ; Στις μνήμες μου και τις συναισθήσεις μου;

¨Η μήπως απλά πρέπει να πάρω απόφαση ΕΓΩ να κάνω το πρώτο βήμα, και να ξεκλειδώσω τη πόρτα με το κλειδί που έχω φυλάξει στ βάθη της καρδιάς μου, έτσι ώστε να μη το βρει ποτέ κανείς;

Ίσως το φως να 'ναι πολύ δυνατό, θα το αντέξω; Δεν ξέρω,πρέπει όμως να προχωρήσω... θα ΤΟΛΜΗΣΩ

jacki είπε...

Σου εύχομαι ολόψυχα να βρεις αυτό το χέρι που θα σε βγάλει από την περιπλάνηση σε σκοτεινούς λαβυρινθους..
Ας έρθει τη νέα χρονιά και ας μείνει για πάντα.

jeminis είπε...

Βαρέθηκα ν'αναζητώ αυτό που δεν υπάρχει και κουράστηκα.
Αναζητώ και γώ ένα χέρι για ταξίδι,,
,, δίχως πυξίδα,,
δίχως χάρτες!!!
Υ.Γ
Σ'ευχαριστώ για την τιμή.

Σταλαγματιά είπε...

Θα σου έλεγα πως το κλειδί της φυλακής του ο καθένας το φυλάει στην τσέπη του…μα καιρό τώρα ψάχνω το δικό μου…

Lefki είπε...

Η μοναξιά δεν είναι καθόλου μόνη φαίνεται γιατί έχει πολλούς φίλους τελικά. Κι εγώ φίλη της είμαι. Δεν προσπαθώ να την διώξω, γιατί είναι ανώφελο. Εγώ πρώτα απ'όλα, διάφορες πράξεις, καταστάσεις, κινήσεις, επιλογές, άνθρωποι, όλοι συνέβαλλαν και οδήγησαν στην κατάσταση αυτή. Όχι πως κατηγορώ κανένα, αλλά....εγώ είμαι αυτή που μένει μόνη τα βράδυα. Και τις μέρες. Και κάτι ατέλειωτα απογεύματα.
Δεν προσπαθώ να τη διώξω, αλλά αν βρει κανείς κάποιο σίγουρο τρόπο....πείτε το και σ'εμένα.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ναι εχεις δικιο δεν υπαρχει χειροτερος πονος απο αυτον της ψυχης...
απο που να σταματησεις το αιμα οταν δεν βλεπεις απο που αιμοραγεις...;
ειναι δυσκολη πληγη και θελει πολυ φροντιδα για να γιατρευτει...

αυτη η μοναξια σε κουραζει και σε απογυμνωνει...
το ξερω ειμαι κι εγω στην παρεα της πολλες φορες...

μα θα σου πω πως ισως εκεινο το φως να σε πλησιασει συντομα...κι εσυ να του ανοιξεις την πορτα να φωτισει ολη σου την υπαρξη...

στο ευχομαι ολοψυχα!

πολλα νεραιδενια φιλακια γλυκια μου!!!

Σκορπινα είπε...

Καλησπέρα!
Ανατρίχιασα...Τόσο πολύ μου πέρασες τη μοναξιά σου...Όμως πιστεύω ότι δεν είσαι τόσο μόνη όσο νιώθεις.Σίγουρα υπάρχουν δίπλα σου άνθρωποι που σ'αγαπούν, αρκεί να τους δεις...Δεν είναι όλα όπως τα ονειρευόμαστε.Καμιά φορά πρέπει να κοιτάξουμε λίγο καλύτερα, και ίσως δίπλα μας, εκεί που δεν το περιμέναμε υπάρχει κάποιος και για εμάς...

Μάκια!

προφήτης είπε...

μοναξιά, λόγια, ...

σιωπή μέσα στους ήχους και τις απουσίες...

καλησπέρα

Lila.Okazaki είπε...

Η μοναξιά είναι απίστευτο βάρος στη καρδιά,μπορεί να σε δυναμώνει αλλά ταυτόχρονα σε καταστρέφει και τρώει την ψυχή σου.Μην αφήσεις να σε πάρει απο κάτω,κάνε υπομονή γιατί για όλους υπάρχει ένας άνθρωπος που θα μπει κάποια μέρα στη ζωή σου και θα καλύψει το επώδυνο αυτό κενό.Μπορώ να καταλάβω το πόνο σου.Να έχεις πάντα ανοιχτές τις πόρτες της καρδιάς σου αλλά μην βιαστείς να εμπιστευτείς,επειδή είναι πολλοι αυτοί εκεί έξω που θέλουν να εκμεταλλευτούν.Θα έρθουν καλύτερες μέρες για σένα και την creep.

Για την ταινία δεν ξέρω που μπορείς να την κατεβάσεις αλλά μπορείς να την δεις στο http://www.watch-movies.net/movies/twilight/
και http://tv-links.cc/movie/twilight.htm
O robert pattinson είναι...υπέροχος.Γι'αυτό δεν έχω ακούσει καλά λόγια για αυτόν από άντρες...Ζήλεια.Δεν τον θεωρούν άνδρα επειδή δεν ταιριάζει στα πρότυπα ομορφιάς τους...Θεωρούν άνδρα κάποιον μελαχρινό,αξύριστο,απεριποίητο και άχαρο.Τους χαλάει που είναι και ρομαντικός...ΧΑΧΑ!

Ανώνυμος είπε...

OLO AFTO TO ZW ... EXI PERASI KEROS APO TOTE POU KSEKINISE ... PIA ME TIN MONAKSIA EGO EXO MIA SXESI MISOUS KAI PATHOUS PANTA PSXANO TROPO NA FIGI ALA POLES FORES TIN PROSTAZW NA MINI...
KATHE VRADI POY PEFTW NA KSAPLOSO KLINONTAS TA MATIA NIOTHO NA PSILAFO TA BATHIA SIMADIA POY MOY EXI XARISI AFTI H FILI STIN PSIXI MOU .... DEN KSERW AN EINAI EFIKTO NA DIOKSO TIN MONAKSIA TO MONO POU EFXOME EINAI NA MPORESW NA MIN ME ALAKSI H MONAKISA TA SIMADIATIS EINAI ODINIRA KAI EPIKINDINA ...... NA EFXITHW KAI SE SAS NA MIN SAS AFISEI SAKATIDES SPIXIKA H MONAKSIA ...

oldschool1914 είπε...

με ολο το 8αρρος ,μια και μιλατε για μοναξια ,και επειδη γινανε ανατροπες στη ζωη μου...ναι η μοναξια ειναι ενα τερας.και καποιες φορες για μενα ανικητο 8ηριο!

προφήτης είπε...

μοναξιά...
κάτι ακόμα θα έρθει και θα σε κάνει να πιστέψεις σε αυτό, να ενθουσιαστείς...
να μαγευτείς..., όλα γίνουν στο παρόν για να δώσουν την ζωντάνια που όλοι ψάχνουμε...

καλησπέρα

#lockheart# είπε...

creep

θα σου πω κατι,καμια φορα πιστευω πως τρελαθηκα..κανω διαλογο μαζι της.φυγε δε σε θελω αλλο εδω καποιος αλλος σε εχει αναγκη..αλλα ματαια..πιστη φρουρος..
ελα πες μου κι εμενα πως..?

#lockheart# είπε...

οδοιπορε

τα περιεγραψες υπεροχα,πιο ομορφα κι απο μενα.ο πονος τελικα της μοναξιας ειναι γλυκος οταν τον μοιραζεσαι και με αλλον...
δε φοβαμαι καλε μου να τυφλωθω...δε φοβαμαι τα ρισκο..τα αδιεξοδα...το αγνωστο..αλλο φοβαμαι,φοβαμαι εμενα.ειναι φορες που για να καταπιαστεις απο καποιον ζητωντας να σε σωσει απο τον λαβυρινθο σου..καταληγεις Αριαδνη σ'ενα ακομα εναν λαβυρινθο..διοτι αποδεικνυεται πως αυτος ο μινωταυρος ηταν χαμενος πιο πριν ακομα χαθεις εσυ.γιαυτο σου λεω..περιμενω να τυφλωθω μηπως βρω το δρομο προς την εξοδο πιο ανωδυνα και ασφαλη.
σε φιλω.

#lockheart# είπε...

jacki

σε ευχαριστω ψυχη μου για τα καλα σου λογια..εισαι τοσο καλη..νιωθω πως το λες απτη ψυχη σου.ευχομαι να βρεις και εσυ την εξοδο σε περιπτωση που δεν την εχεις ηδη βρει..
φιλακια πολλα πολλα πολλα

#lockheart# είπε...

jeminis

δικη μου η τιμη καλε μου...
θελεις να συνταξιδεψουμε..τωρα ξερω πως τουλαχιστον σε αυτο το αβεβαιο ταξιδι προς το πουθενα..θα εχω παρεα...τι χαρα!
σε φιλω γλυκα.
και καλωσηρθες!

#lockheart# είπε...

αναστασια

οι ομορφες στιγμες σε φυλακιζουν.μια νυχτα αρκει για να ζησεις την αιωνια ελευθερια απο τα δεσμα που σε κρατουν αιχμαλωτη.αυτη τη νυχτα περιμενουμε μαλλον ολοι μας..καποιον και ναρθει να μας βγαλει απο το κελι που ζουμε.
ασε που και το κλειδι στη τσεπη και να το εχεις,σκουριαζει με το καιρο...και δε ανοιγει η κλειδαρια..

#lockheart# είπε...

λευκουλα μου

τη μοναξια δε τη θελει κανεις.ουτε σα φιλη ουτε σαν εχθρο.ειναι καταδικασμενη να ζει μονη της κι αυτη.τρυπωνει τις πιο μαυρες μερες,νυχτες..εισβαλει απο παντου..απο το πουθενα...απο το τιποτα...εχεις δικους της νομους.δε μιλαει...σωπαινει.δεν χειροδικει..αλλα ποναει...δε κατηγορειται..αλλα σκοτωνει...

καλο σου ξημερωμα..

#lockheart# είπε...

ναιαδα

τι ομορφα που τα λες...
δυστυχως ετσι ειναι ανοιχτες πληγες που δεν τις γιατρευει ο χρονος.για να δουμε λοιπον...θα υπαρξει καποιος που η ψυχη του θαναι πιο βαθια απτη πληγη του;;;


φιλακι*

#lockheart# είπε...

σκορπινα

να σου πω πως χαιρομαι που ενιωσες τη χαμηλη θερμοκρασια που υπηρχε σε αυτη την αναρτηση.θαναι ψεμα.υπαρχουν,δεν ειμαι αχαριστη.ειναι πολυ απογοητευτικο να σε αγαπουν ομως και να μη στο δειχνουν η αλλιως να στο λενε και να μη το εννοουν..το δευτερο ειναι το χειροτερο.τοσο υποκριτικο.αγαπαω τον ευατο μου κι αυτο ειναι αρκετο...φτανει για ολους.

#lockheart# είπε...

προφητη

μοναξια...απουσια...φυγη...λυτρωση.
πρεπει να βρω κουραγιο να συνθεσω το παζλ.πρεπει.πρεπει.
σε καλοσωριζω στο φτωχικο μου.

#lockheart# είπε...

Chemonsi

γλυκια μου χαιρομαι τοσο που ανοιξες τη καρδουλα σου κι μου μιλησες τοσο στοργικα.σευχαριστω...
θα ειμαι προσεχτικη τοχω υποσχεθει σε εμενα την ιδια.βεβαια η αναζητηση δεν εχει σταματησει..θα το πιασω το απιαστο που θα μου παει. :)
ενα μεγαλο ευχαριστω και για τις πληροφοριες σου,μωρε τι καλη που εισαι εσυ..καλως σε βρηκα!!
φιλακια!!!!!!!!

#lockheart# είπε...

αδελφε

βλεπεις η μοναξια στη ψυχη ειναι η χειροτερη αρρωστια.δε υπαρχει γιατρικο.τη νικας μονος η μαθαινεις να συζεις μαζι της..
δυσκολη η συγκατοικηση ομως,πολυ!Ας ελπισουμε το νεο ετος να ειναι ευοιωνο για σενα φιλε μου.
φιλια.

#lockheart# είπε...

ateojoi
ενα πραγμα αρχιζω και καταλαβαινω..πως η μοναξια εχει πολλα προσωπα,πολλες μορφες..καταστροφικου τυπου κυριως,ειναι το μονο σιγουρο.
σευχαριστω που περασες καλε μου.
να εχεις ενα υπεροχο ξημερωμα..

#lockheart# είπε...

προφητη

καλησπερα...
αν ειναι ναρθει θαρθει αλλιως θα προσπερασει...ετσι δε λενε...?
εχω κανει προσπερασεις σωρο..ποτε θα τρακαρω δε ξερω..στην επικινδυνη στροφη..

Master είπε...

Πόσο μόνοι είμαστε τελικά;
Τόσοι άνθρωποι πατικωμένοι μέσα σε κουτιά, γύρω από κουτιά, τετράγωνοι, με τετράγωνη λογική, με στεγνές σκέψεις και στεγνές καρδιές, με κρύους δρόμους και παγωμένα βλέμματα.
Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε έναν άγνωστο στα μάτια με ειλικρίνεια;
Εγώ δε θυμάμαι.
Ο καθένας αγόρασε από μια μάσκα και τη φοράει τόσο που ξεχνά ποιό είναι το πρόσωπό του.
Το φώς μέσα στους πιο σκοτεινούς λαβυρίνθους το κρύβουμε στα μάτια, τη ζέστη στα χαμόγελα, τους τοίχους τους φτιάχνουμε όπως ο μίμος στις παραστάσεις του.
Καιρός πια να πάρουμε σφυριά, να σπάσουμε τις μάσκες, να ανοίξουμε τα μάτια και να χαμογελάσουμε στο διπλανό μας που τόσο καιρό ήταν κοντά μα δεν μιλούσαμε.
Ποιός ξέρει; Ίσως να χω δίκιο ίσως άδικο. Το ρίσκο είναι στο χέρι του καθενός μας.
Κλείνω επιτέλους με μια ευχή:
Να βρείτε όχι αυτό που επιθυμείτε αλλά αυτό που θα σας κάνει ευτυχισμένους...

kat. είπε...

ζήσε, χαμογέλα, κλάψε..
το 2009 να σου φανερώσει κάθε πτυχή της κρυμμένης καρδιάς σου!

#lockheart# είπε...

master

αυτη η μασκα αποτελει την αμυνα μας.ο καθενας αποφασιζει ποτε θα τη φορεσει και ποτε θα κρυφτει πισω απο αυτην.θελει κοτσια να κοιτας τον αλλον καταματα!!!εγω απλα ευχομαι να κανουμε την υπερβαση του ευατου μας...

#lockheart# είπε...

κat

γλυκια μου..σε καλωσοριζω...
σευχαριστω...ευχομαι και εσυ να ζησεις ο,τι πιο ομορφο εχεις ονειρευτει..σε φιλω!!!

Master είπε...

Σίγουρα ο καθενας αποφασίζει, απλά αν είμασταν περισσότερο αληθινοί όπως είμαστε εδώ πίσω από την ασφάλεια της ανωνυμίας πιστεύω πως δε θα νιώθαμε και τόσο μόνοι...

ΟΝΕΙΡΟΜΑΝΤΗΣ είπε...

Η μοναξιά κ ο πόνος μας κάνουν πιο δυνατούς γιατί όταν το φως της ευτυχίας στολίσει την ψυχή μας είμαστε πια έτοιμοι να το δεχτούμε έστω και για μια στιγμή...
Εξάλλου τι είναι η ευτυχία εκτός από μικρές ακτίνες φωτός στο συννεφιασμένο τοπίο της απόλυτης κ απέραντης αβύσσου? τι είναι η ευτυχία αν δεν είναι μικρές στιγμές, τελείες πάνω σε μια ευθεία γραμμή?
Άντεξε και την μοναξιά και τον πόνο γιατί μέσα απο αυτά ξεφυτρώνει η αλήθεια της ύπαρξης...Η μικρή ηλιαχτίδα...Η στιγμή...carpe diem!!!

iLiAs είπε...

To 2009 να σου φερει οτι ποθείς, χωρις χάρτες και προσχεδιασμένα μονοπάτια!
Ας σε οδηγήσει σε συναρπαστικές εμπειρίες :)

#lockheart# είπε...

master

θα συμφωνησω...το γραψιμο ειναι ολα αυτα που πηγαζουν μεσα μας και βροντοφωναζουν να βγουν.ασκουν εγκεφαλικη δυναμη στο χερι μας..ασε που καμια φορα ειμαστε τοσο αληθινοι που τρομαζουμε και οι ιδιοι..
να εχεις μια ομορφη μερα καλε μου..

#lockheart# είπε...

ονειρομαντη μου

τιμη μου που ξεδιπλωνεις τοσο μαγικα τις σκεψεις σου..εδω.
η μοναξια ειναι δυσκολο να τη ζεις κανεις..ακομα τα παραθυρα ειναι κλειστα..δεν υπαρχει ηλιαχτιδα καλε μου..ολα ειναι τοσο σκοτεινα...αναμενω...

#lockheart# είπε...

ilias

αντιευχομαι τα καλυτερα και για σενα...μια χρονια που θα σου μεινει αξεχαστη.
σευχαριστω για τη συμβουλη σου..θα τη θυμαμαι..αλλωστε οτι προσχεδιαζεται..τις πιο πολλες φορες αποτυγχανει πανυγηρικα..η οχι?ποιος ξερει?

Elen Chamelen είπε...

Χρόνια πολλά καλή μου και ευτυχισμένη η νέα χρονιά σου εύχομαι!
Γιατί και εγώ αισθάνομαι το ίδιο όμως;
Με τόσους ανθρώπους γύρω μου...πάλι μόνη...
Φιλιά γλυκιά μου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ.ΟΣΟ ΖΕΙΣ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ.ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗ ΜΟΝΑΞΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ.

gregory είπε...

Τι να πω ..πολυ απαισιοδοξια επεσε στα νεα κοριτσα τωρα τελευτεα...και γμτο δεν εχω και χρονο να ασχοληθω μαζι σας...

Master είπε...

Ασχολήσου λίγο και θα χάσεις το μυαλό σου.
Ασχολήσου περισσότερο και ίσως το κερδίσεις πίσω... ;)

Ίσως τελικά να είναι αλήθεια αυτό που λένε όσο περισσότεροι είμαστε τόσο χανόμαστε...

Bliss είπε...

i just want to sail away..from it all..
leei ena kommati twn madrugada..
kalws se brhka:)

#lockheart# είπε...

assel

καλη χρονια και σε σενα,γεματη απο πολλους ανθρωπους που θα σε κανουν να χαιρεσαι τη συντροφια τους και δε θα σαφησουν ποτε μονη.κι αυτη ειναι κοινη ευχη και για μενα ξερεις.σε φιλω!

#lockheart# είπε...

jk skroytzako

σευχαριστω για τη προσκληση..αλλα το εχω παιξει ηδη το παιχνιδι..
παλι?δε με χορταινεις ε?
:P
οσο για αυτο που ειπες..δε φοβαμαι τη μοναξια καλε μου..φοβαμαι ολα αυτα που αφηνει οταν τελικα με αποχαιρετα..

#lockheart# είπε...

gregory

μεσα απτα απαισιοδοξα..καμια φορα αναδυονται τα πιο αισιοδοξα...
υπομονη,επιμονη και ονειροποληση...αρκουν.

φιλακια!!!

#lockheart# είπε...

bliss

καλως ηρθες!!!
το ακουσα το song...πολυ καλο!
thanks honey!!!

#lockheart# είπε...

master

οσο πιο πολλες εσωτερικες αναζητησεις κανουμε..
τοσο πιο λιγοι οι προορισμοι μας...

kalynama είπε...

Μέσα σου βρίσκεται αυτή η χαραμάδα. Πίστεψέ με. Άφησέ την να σε φωτίσει. Άφησέ την να σου δείξει το δρόμο σου. Άφησέ την να σε κάνει να χαμογελάσεις.
Μέσα σου.

Σε φιλώ και σου εύχομαι να ξημερώσει μια εβδομάδα όπως τη λαχταράς :-)))

#lockheart# είπε...

kalymana

μπορεις να χεις και δικιο..μεσα μου βρισκεται,ισως τελικα να φταιω και εγω που παριστανω τη τυφλη..ωρες ωρες.
σε φιλω γλυκα.
να εχεις μια υπεροχη εβδομαδα και εσυ!