BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2008

ΦΥΓΕ ΕΣΥ(2008)...ΕΛΑ ΕΣΥ(2009)


Αλλος ενας χρονος κοντευει να φυγει και να μας προσπερασει...Ενας ακομα κυκλος θα κλεισει..ενας κυκλος που περιεχει γεγονοτα ευχαριστα,δυσαρεστα,σημαντικα,ασημαντα,σοβαρα,αστεια...


Καθομαι αποψε διπλα στο τζακι,με τα φωτα σβηστα.εχω αναψει μερικα κερια,το φως τους τρεμοπαιζει και δινει γλυκες αποχρωσεις στο χωρο..τα εκατονταδες λαμπακια του χριστουγεννιατικου δεντρου..
ολος αυτος ο συνδυασμος χρωματων,με ζαλιζει..
στο ενα χερι κραταω τη κουπα με το καφε (κρυωσε,κιολας;) και στο αλλο ενα τετραδιο μ'ενα στυλο..σκεφτομαι και πρεπει να σημειωσω τι δωρο πρεπει να παρω στο καθενα ξεχωριστα..μ'αρεσει να κανω δωρα στους ανθρωπους που αγαπω..μ'αρεσει να δινω ευχαριστηση στους αλλους ,να καθρεφτιζεται στα προσωπα τους η αγωνια...η ικανοποιηση.Δε θελω ανταλλαγμα.Το ευχαριστω μου φτανει,γεμιζει η ψυχη μου ευχαριστω και δε θελει υλη για ανταλλαγμα.Ευχαριστει κι αυτη σιωπηλα.Ολες τις γιορτες παντα με επιανε μελαγχολια...Δε μπορω να αποδωσω καπου το γιατι.Ισως γιατι...ισως να ζητουσα αλλα πραγματα απο αυτα που πραγματικα μου συνεβησαν...τι να γινει ειναι απροβλεπτος ο τροχος της ζωης..γυριζει..ολο γυριζει και δε ξερεις ποτε που θα σταματησει..
Το ραδιοφωνο παιζει σιγανα...Το μυαλο ταξιδευει στους ηχους της μελωδιας..κανω τον απολογισμο μου..θα προσπαθησω να μη βαζω χρονοδιαγραμματα στο εξης.



αποψε..εψαχνα απεγνωσμενα να βρω το συνθετη του τραγουδιου που ακους...δεν ηταν δα και δυσκολο...



''Αχ η αγάπη που χάθηκε στη σκόνη
Αχ το φεγγάρι που έσβησε τ' ασημένιο φεγγάρι
η αγάπη που χάθηκε στη σκόνη
η ζωή που χάθηκε στη σκόνη
Η μέρα μου έρημη
κίτρινη μέρα
χαρές που βουλιάξατε
πνιγμένες χαρές μου
Ζωή μου που καίγεσαι στον κίτρινο αέρα
η αγάπη που χάθηκε στη σκόνη
η ζωή που χάθηκε στη σκόνη''

στιχοι - ερμηνευτης:
Λαυρεντης Μαχαιριτσας



20 διεξοδοι:

Ανώνυμος είπε...

Το πιο σημαντικό από το να μπορείς να δίνεις χωρίς ανταλλάγματα, χωρίς να περιμένεις;

Δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε βήματα πίσω και να διορθώσουμε λάθη, αλλά σίγουρα μπορούμε να κάνουμε καλύτερες επιλογές για όλα αυτά που έρχονται.

Τα καλύτερα έπονται...

Λευκή & Καλή Μέρα

Άρτεμις είπε...

Θυμάμαι τις νύχτες που δάκριζα μονάχη με αυτό το τραγούδι... Παρόμοια μπροστά στο τζάκι περνώ... Παρόμοια και η μελαγχολία...
Οι αγάπες δεν χάνονται στη σκόνη... Χάνονται ?
Καλησπέρα...

gregory είπε...

καλα εγω βρηκα τη δωρο θα σου κανω..
μια φωτογραφικη μηχανη...

για να καταγραφης της ομορφες στηγμε σου....μπαι...

jacki είπε...

Καλή μου τι όμορφη σκέψη αυτή του Γρηγόρη.. Φωτογραφική μηχανή για να τραβάς τις πιο ΄μορφες στιγμές σου.. Κι εγώ σου εύχομαι να έχεις πάντα όμορφες στιγμές.
Καλά να περνάς.
Ο καινούριος χρόνος να σου φέρει όλα τα ωραία.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

προσωπικα να φυγει θελω και να μην ξαναρθει...ουτε καν παρομοιο ετος...
απο ολα ειχε αλλα τα δυσαρεστα ηταν περισσοτερα...
οποτε αντε γεια...

στα δωρακια σε καταλαβαινω...τρελαινομαι κι εγω να δινω και να παιρνω...
μακαρι να γεμισεις αγκαλιες κι ευχαριστω απο τους ανθρωπους που αγαπας και νοιαζεσαι κοριτσι μου!!!

πολλα νεραιδενια φιλακια!!!

Dreamy Cloud είπε...

Ο καινούριος χρόνος να σου φέρει πιο όμορφες και δυνατές στιγμές απο αυτόν που φεύγει πάντα με υγεία!
Καληνύχτα φιλάκια πολλά!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΒΗΣΕ.ΕΚΑΝΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Ο ΑΑΤΟΝ ΤΟ ΜΠΙΝΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ.ΕΓΙΝΑ ΠΑΛΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΣΟΥ.
ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.

iLiAs είπε...

Τη νεα χρονιά να σου συμβούν ευχάριστα πράγματα που επιθυμείς!
Να εισαι καλά και να χαμογελάς :)
Καλο ξημέρωμα :)

#lockheart# είπε...

oδοιπορε

σου ευχομαι να εχεις μια υπεροχη μερα.μακαρι να υπηρχε μια μηχανη στο χρονο,ενας χρονοδιακοπτης,αλλα θα μου πεις ετσι η ζωη δε θα ειχε νοημα,διχως ρισκο & διχως αγωνια για το μελλον.ελπιζω τα καλυτερα να επονται & για σενα.
σε φιλω.




creep

γλυκο μου κοριτσακι ειναι τοσο ομορφο και μαγικο ενα μοναχα τραγουδι να σου αναδυει τοσο αναμικτα συναισθηματα.οι αγαπες χανουν το δρομο τους αλλα πιστευω τον βρισκουν παλι.εχουν τους δικους τους χαρτες.σου ευχομαι ολοψυχα το νεο χρονο να χαμογελας παντα!!!



γρηγορη


περιμενω με ανυπομονησια το δωρο σου :)...
θες να βγαλουμε και μια φωτο μαζι?
φιλακια.
byeee...



jacki

γλυκια μου σιωπη...σευχαριστω για τις ευχες και εγω σου ευχομαι καθε ευτυχια ολα τα ονειρα σου να σου εκπληρωθουν!



ναιαδα

χαιρομαι που με καταλαβαινεις..ανεκαθεν τις γιορτες τις εχω συνδυασει με δωρα πολλα πολλα.
τι να σου ευχηθω?χμ..ολα τα επομενα ετη να μην ειναι σα το ετος που μας αποχαιρετα..ασφυκτικα γεματο απο ευχαριστες στιγμες!!!
φιλι:*


dreamy cloud

γλυκυτατη συννεφουλα
σε καλοσωριζω..
ευχομαι απο τα τρισβαθα της ψυχης μου η νεα χρονια να φερει υγεια αγαπη και ηρεμια στις ψυχες ολων.
να περασεις ηλιολουστα τις γιορτες!!


jk skroytzako μου

τι επαθες καλε μου τετοιες μερες..εννοια σου και δε σε ξεχναμε φιλε μου.σευχαριστω για τις ευχες..αντιευχομαι τα καλυτερα για σενα και την οικογενεια σου.σε καλοσωριζω..το σπιτακι σου ειναι το ιδιο ζεστο..φιλακια..



ilia

καλως σε βρηκα ηλια μου.
σευχαριστω για τις ευχουλες σου.ευχομαι παρομοιως καθε ευτυχια.να περνας υπεροχα τη καθε στιγμη!
καλη πρωτοχρονια σε ολους!!!

Raven είπε...

Να έρθει, αλλά να έρθει διαφορετικό από το προηγούμενο... Αλλιώς μας βλέπω σαν τις Σουλιώτισσες :)
Χρόνια πολλά να σου ευχηθώ και καλή χρονιά! Αν και εγώ μελαγχολώ στις γιορτές, οι ευχές πρέπει να δίνονται με το κιλό... Ίσως έτσι φτιάξει λίγο και η διάθεση.
Φιλιά πολλά

Σταλαγματιά είπε...

Θα σταθώ στο τραγούδι αυτό...

το φεγγάρι που έσβησε τ' ασημένιο φεγγάρι η αγάπη που χάθηκε στη σκόνη ζωή που χάθηκε στη σκόνη.....

Γλυκό φιλί της καληνύχτας

ναδα.- είπε...

Να έχεις μια ζεστή χρόνια ,σαν την κούπα που κρατάς γεμάτη εμπειρίες, και να τις απολαύσεις γουλιά , γουλιά.

:)

Unknown είπε...

χρόνια όμορφα και γλυκά. με καρδιές να πάλλονται και να χαμογελούν. να προσφέρουν και να συνεχίζουν να αναζητούν...

...το καλύτερο...

φιλιά βρόχινα...

molemou είπε...

Τις ευχές μου για ότι καλύτερο σε σένα και την οικογένεια σου

gregory είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ..ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ..

Άρτεμις είπε...

Καλή χρονιά... Δημιουργική, ευτυχισμένη και ξεχωριστή... Με χαμόγελα...

#lockheart# είπε...

Σας ευχαριστω ολους για τις ευχες σας απο καρδιας...
ο νεος χρονος να φερει υγεια και επειτα τα υπολοιπα...

Ευχομαι να γινουν πραγματικοτητα ολα εκεινα τα ειδωλα που αποτυπωνονται στο καθρεφτη της ψυχης σας...
Να αγαπατε με παθος...το καθετι.
Σας φιλω ΟΛΟΥΣ!!!!!!!

Σκορπινα είπε...

Χρόνια πολλά!Καλή χρονιά!
Εύχομαι το 2008 φεύγοντας να τα πήρε όλα μαζί του.Θέλω το 2009 μόνο καινούρια πράγματα...:)Για όλους!!!
Φιλάκια πολλά πολλά κουκλίτσα μου!

kalynama είπε...

Να έχεις στιγμές μέσα σε αυτόν το χρόνο όπως τις έχεις ονειρευτεί. Τραγούδια και στίχοι να πλαισιώνουν κάθε σου μέρα. Καλή χρονιά.

Φιλιά πολλά

#lockheart# είπε...

σκορπινακι kalymana

ευχομαι ολοψυχα το νεο ετος να γεμισει την αγκαλια σας ομορφες στιγμες..καθε ονειρο να γινει πραγματικοτητα...που να το βλεπετε με τα ματια ανοιχτα.
σας φιλω..
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑ!!