BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

(στ)ΑΓ(ον)Α (α)Π(ο) (βροχ)Η


Καθομαι παλι και γραφω για εσενα...
οχι για να σου ανακοινωσω τα νεα μου...οσο για να συρθει η ματια μου στις ιδιες γραμμες που θα συρθει και η δικη σου...
Ερχεται η ωρα που μονη πια,δε μπορω να κανω τιποτα για να γυρισω το χρονο πισω...τοτε τη μερα που σε γνωρισα...επεσα επανω σου οπως πεφτει η σταγονα στο τζαμι..εμεινα να σε κοιταζω για λιγο και μετα κυλησα...ισως και γιαυτο να μ' αρεσει τοσο πολυ η βροχη...
Κυλησα..δε λεω...ομως ειναι και καποιες μνημες,εικονες φωτεινες,σαν τον ηλιο που βγαινει μετα τη βροχη...που εισβαλλουν πανω μου τις πιο μαυρες νυχτες σαν σκληροι αρχαγγελοι και με κυκλωνουν,με λυγιζουν,με κανουν να θελω να τα παρατησω ολα για χαρη τους και να χαθω ξανα μεσα σου..να σε υποστω και να σε ξαναζησω..
Ολα και να σε ζητιανεψω ξανα...

Γι'αυτο σκαλιζω τα σφαλματα σου,τα ελαττωματα σου..τα μεγεθυνω επιτηδες μηπως ξεγελασω εμενα και με πεισω πως αντεχω μακρια σου...
Πιστεψε με,ο πιο μοναχικος δρομος στο κοσμο ειναι αυτος που με παιρνει μακρια σου...


Για πρωτη φορα,ενιωθα πως υπαρχει καποιος που με περιμενει..επιτελους ελεγα καποιος σηκωσε το βαρυ παπλωμα της μοναξιας μου και με ανακουφισε απο το βαρος του..
Αυτο το αισθημα με πλημμυριζε ενθουσιασμο...
θες να μαθεις τι επεμεινε;πλημμυρισα καλε μου..
βουλιαξα..


Παλι αρχισε να βρεχει...συγχωρεσε με..δεν εχω που να κρυφτω για να σε αποφυγω..δε θελω να σε αποφυγω...
Ας βρεχει λοιπον..










30 διεξοδοι:

Sweet and bitter είπε...

Μη ζητιανεύεις την προσοχή κανενός! Για να σε φέρνει σε αυτή την κατάσταση, μάλλον δεν αξίζει τη δική σου προσοχή!

Και μπορεί να είναι δύσκολο στην αρχή, αλλά μετά νιώθεις ελεύθερη, χωρίς να αισθάνεσαι κάτι μαύρο μέσα σου!

Καλό βράδυ!

jacki είπε...

Ας βρέχει λοιπόν.. Μας αρέσει η βροχή.

Άρτεμις είπε...

Κι όταν βρέχει... Μπερδεύονται τα δάκρυα του ουρανού με τις σταγόνες απ' τα μάτια...

#lockheart# είπε...

creep

καλωσηρθες στο λαβυρινθο μου..ακριβως οπως τα λες γλυκια μου..διαβαζα κατι παλια στιχακια ενα ελεγε:οταν τα ονειρα λεει δε χωρανε στα ματια γινονται δακρυα και πεφτουν απο τα ματια μας..καπως ετσι λοιπον..σα να ξερεις καλυτερα τι εννοω..αν κρινω απτη δικη σου αναρτηση..
σε φιλω.

#lockheart# είπε...

sweet and bitter

αυτη ακριβως τη γλυκοπικρη αισθηση μου αφηνει η βροχη..γλυκαινουν οι ομορφες αναμνησεις και πικραινουν οι ανεκπληρωτες υποσχεσεις.οντως ειναι δυσκολο..ο,τι αξιζει ποναει και ειναι δυσκολο..
να εισαι καλα..
ευχαριστω που περασες..

#lockheart# είπε...

γλυκια μου jacki

το ξερω πως σαρεσει η βροχη κι εσενα..ξερω πως το ιδιο ακριβως σου δημιουργει η βροχη..ας βρεχει..κι ας γινουμε μουσκεμα!χαλαλι!:)
φιλακια!!!

Adam The Sinner είπε...

Ομως,
Η βροχή ξεπλένει...

Δεστο και έτσι...

Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

EINAI OREA H VROXI .....

#lockheart# είπε...

protoplaste

εχεις δικιο..γλυκε μου...
η βροχη λειτουργει και ως καθαρση της ψυχης...απο ολα οσα τη "λερωνουν"...
να εχεις μια ομορφη μερα...

#lockheart# είπε...

the brother

αχ βρε αδερφε..πες τα χρυσοστομε..μη τα λεω μονο εγω..ειναι ωραια...δεν ειναι?
καλως ηρθες...
:)

Elen Chamelen είπε...

Ωραίο είναι ένα χολυγουντιανό φιλί κάτω από την βροχή,δίπλα σε γιασεμί.
Μετά ένα τσιγάρο και συζητήσεις μέχρι το πρωί.
Καλώς σε βρήκα καλή μου!
Φιλιά.

Lefki είπε...

Αυτό το τραγούδι μου ήρθε στο νου διαβάζοντας το post σου:

Im only happy when it rains
Im only happy when its complicated
And though I know you cant appreciate it
Im only happy when it rains
...........
Im only happy when it rains
You wanna hear about my new obsession?
Im riding high upon a deep depression
Im only happy when it rains.

Από τους Garbage

#lockheart# είπε...

assel

καλως σε βρηκα και εγω κοριτσακι.εισαι ρομαντικη εσυ..το αισθανομαι..οπως το περιγραφεις θα ηταν τελεια πραγματικα..
σε φιλω...

#lockheart# είπε...

λευκη

το ακουσα...εισαι πολυ καλη...:)
ΝOW I'M ONLY HAPPY WHEN IT RAINS..
I PROMISE...
KISSES.....

gregory είπε...

τυχερη που εισαι που βρεχη..θα ξεπληνη και την σκεψη σου...
και μετα θα ερθη σιγουρα λιακαδα...

jk in your life είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΖΕΣΑΙ.ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΠΟΥ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

Σταλαγματιά είπε...

Η βροχή….δεν είμαι το κατάλληλο άτομο να μιλήσει για νύχτες βροχερές…σαν την ψυχή μου…δάκρυα σιωπηλά που γίνονται φουρτούνα, τρικυμία, καταιγίδα …..δεν είμαι το κατάλληλο άτομο για να σταθώ δίπλα σου ….τις νύχτες με βροχή…

#lockheart# είπε...

gregory

αν θυμαμαι καλα σου αρεσει και εσενα η βροχη...
ειμαστε και 2 τυχεροι λοιπον..
:)

Σκορπινα είπε...

Καλησπέρα,

Ένιωσα ένα τσίμπημα, μια ενόχληση διαβάζοντας....Σε νιώθω, όμως να θυμάσαι ότι παντα μετά τη βροχή βγαίνει το ουράνιο τόξο. Αυτό δεν αναιρεί την ομορφιά της βροχής, αλλά έχε στο μυαλό σου ότι τα καλύτερα έρχονται...
:)

#lockheart# είπε...

jk in your life

καλησπερα καλε μου.καλες γιορτες να εχεις και εσυ.ειμαι αισιοδοξη..θα βγει ,δε θα βγει καποια στιγμη το ουρανιο τοξο?θαναι τοοοσοοο φωτεινο,τοοοσο ομορφο...το περιμενω πως και πως..με λαχταρα..

#lockheart# είπε...

Anastasia

γλυκια μου ποσο χαιρομαι που εγκλωβιστηκες στο λαβυρινθο μου.ξερεις εδω μεσα ποτε ανοιγουν οι ουρανοι.και ποτε δεν υπαρχει ουτε σταγονα.εχεις το λογο μου,θα εισαι υπο τη προστασια μου τις"βροχερες"μερες.δε θα ηθελα να βραχεις.
σευχαριστω..και σε φιλω..

#lockheart# είπε...

σκορπινα

ξερεις,ανεκαθεν φοβομουν τους σκορπιους-νες
μετα τα post που τολμησα να διαβασω να ξερες ποσα απανωτα τσιμπηματα μου προκαλεσες.
αλλα επαψα να φοβαμαι πια :)
σε καλοσωριζω..

Unknown είπε...

ας βρέχει λοιπόν...

υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα απ' αυτό της στάλας που πάνω σου κυλά;

σαν το χάδι του, κι ας μην είναι εκεί. μα οι στάλες...ξέρουν ακριβώς πότε να έρθουν και πότε να φύγουν...

συνήθως...όταν είμαστε έτοιμοι. γι' αυτό η βροχή είναι πάντα αγαπημένη...

φιλιά βρόχινα...

#lockheart# είπε...

νεραιδα της βροχης

εσυ η καλη νεραιδα της αγαπημενης μας βροχης...αυτες οι σταλες ειναι φορες που κυλουν πανω σου κι ειναι λες και σε καινε..ερχονται τις πιο μαυρες νυχτες..και οταν φευγουν..οταν βιωνεις την απωλεια,μονο τοτε νιωθεις τη χαμηλη θερμοκρασια βαθια μεσα στη καρδια σου.
σε φιλω..

Σκορπινα είπε...

Καλημέρες..
Χαίρομαι πάρα πολύ που σε βρήκα...Και μη με φοβάσαι..
Σκύλος που γαυγίζει δεν δαγκώνει...

Έτσι είμαι εγω!!
:)

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

και τι αλλο ειναι τα δακρυα απο συναισθηματα που δεν αντεχει η ψυχη μας...
δεν τα αντεχει γλυκια μου και τα αφηνει να κυλησουν εξω...
κι ας βρεχει...
καλυτερα ετσι...
σκεψου κι αυτος ο ουρανος ποσους αναστεναγμους δεν αντεχει και τους αφηνει να κυλησουν εξω...

κι εμεις απο κατω να γινομαστε μουσκεμα χωρις ομπρελα...

νεραιδενια φιλακια!!!

ναδα.- είπε...

Ποιος έφτιαξε αυτές τις κλειδωνιές στον έρωτα μου λες ; μ;

Σκορπινα είπε...

Καλησπέρα...Πέρνα από το σπιτικό μου να δεις...Σου'χω παιχνιδάκι για να αλλάξει λίγο η διάθεση μας...:)

Φιλί!

#lockheart# είπε...

ναδα

καλως ηρθες γλυκια μου.
ελα ντε,ποιος ο δημιουργος τους;;;;αυτες οι κλειδωνιες που λες χρονια ολοκληρα περιμενουν να παραβιαστουν..αλλα ματαια..

σε φιλω..

#lockheart# είπε...

καλη μου ναιαδα...

ο ουρανος..ποσα ν'αντεξει..σταλες απο βροχη..δακρυα απο πονο...περιμενει τη ξαστερια..να χαμογελασει ξανα.
φιλακι!:*