BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

αδι-ΕΞΟΔΟΣ


Το ξέρω πως δεν θα ξανάρθεις...

πάει καιρός που δεν με ψάχνεις...

έπαψα πια στο γυρισμό σου να ελπίζω...

σιγά σιγά στη μοναξιά μου συνηθίζω...

Δεν θέλω να σε ξαναδώ...

Να σε ξεχάσω προσπαθώ...

Μα είναι στιγμές που σ΄έχω ανάγκη...

κι άλλες στιγμές που σε μισώ...

πώς με κατάντησε η αγάπη...

μόνος-(η) τα βράδυα να περνώ...

Κουράστηκα να περιμένω...

τον εαυτό μου να παιδεύω...

να μην μπορώ απ΄τη σκιά σου να ξεφύγω...

σε αδιέξοδο μαζί σου καταλήγω...

Δεν θέλω να σε ξαναδώ...

να σε ξεχάσω προσπαθώ...





ΣΤΙΧΟΙ -ΜΟΥΣΙΚΗ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΕΜΙΡΛΗΣ
Υ.Γ: απτ'αγαπημενα μου.





3 διεξοδοι:

gregory είπε...

υπαρχουν και αλλου ..πορτοκαλιες....ματια μου...

Lefki είπε...

Υπάρχουν ναι....αλλά....αν σου αρέσουν τα πορτοκάλια της παλιάς,καλής,αγαπημένης πορτοκαλιάς σου????

#lockheart# είπε...

gregory leykh

στη προκειμενη λοιπον τα "πορτοκάλια"..ειναι σημαντικα για τον οργανισμο μας..εξισου πολυτιμα...οι βιταμινες τους ειναι ιδιες αλλα η γευση στα περισσοτερα αλλαζει τις πιο πολλες φορες..ετσι δεν ειναι?εκει ειναι η διαφορα λοιπον αγαπητοι μου.φιλια απο γευση πορτοκαλιου..