BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2008

ΝΙΡΒΑΝΑ


Ολα μέσα μου ματώνουν κάθε βράδυ που ο Μορφέας σε φέρνει κοντά μου δεν ξυπνάω, δεν ονειρεύομαι μονάχα σε αισθάνομαι, σα λάβα που σιγοκαίει το κορμί μου τα φιλιά που δε ξεθωριάζουν αστέρια παντοτινά φωτίζουν...

Σκέφτομαι, μαγεύομαι, θυμάμαι, δεν ονειρεύτηκα βαθύτερη ομορφιά το χρώμα των στεναγμών σου, τη μεθυσμένη νύχτα των μαλλιών σου...

Αν ο έρωτας είναι θεός τότε τα μάτια σου είναι η θεά του...
Τρέμω, μέσα μου, φοβάμαι τη σπίθα που μένει άσβεστη και καίει...

Πέρασα θάλασσες,ερήμους και πελάγη, να την σβήσουν αδύνατο να γίνει, αλλά είναι η φλόγα που δε τρέμει, πύρινος εφιάλτης θα γίνει...
Μονάχα το χάδι και το φιλί σου η αγκαλιά και η πνοή σου μπορεί να την ορίσει.

Όλο στενεύει η φυλακή μου, όλο και μικραίνει και τώρα ακόμα τόσο καιρό μακριά μου αχτίδα φωτός δε φτερουγίζει έξω απο τη φυλακή μου δίχως να δω εκείνο το κορίτσι δίχως να νοιώσω την ανάσα της να με εγκλωβίζει...

Κοίταξε γύρω σου, ψάξε μέσα σου, νοιώσε την πλημμύρα...

Άσε την ψυχή μου να σε κατακλύσει άσε την καρδιά μου να σε γεμίσει με ότι ομορφότερο, ότι βαθύτερο έχει νοιώσει άνθρωπος που τον έχει δει το φώς...

Λίγο το φως μέσα σου, όμως αρκεί με την αγάπη σου σημάδι, δείξε μου το δρόμο για τους χαμενους κήπους και άσε με να μας οδηγήσω μαζί στη θάλασσα, τη νιρβάνα μας...






Υ.Γ1 Αυτο μου το χαρισε - εγραψε ενας πολυ καλος και αγαπημενος μου φιλος .μου ζητησε να το φυλαξω..να μη το δειξω σε κανεναν..ειναι τοσο υπεροχο ομως..
ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΕ...δε τηρησα αυτο που ειπα..
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΨΥΧΗ ΜΟΥ..
ΑΡΚΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙΣ?

Υ.Γ 2 ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ EINAI ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ...

17 διεξοδοι:

Άρτεμις είπε...

Δεν χωράνε λόγια εδώ... Αγγίζει η μια ψυχή την άλλη... Να τον προσέχεις... Είναι σπάνια τέτοια αγγίγματα στις μέρες μας... Κι ανεκτίμητα σίγουρα...
Καλημέρα...

jk in your life είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΓΓΙΓΜΑΤΑ.ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

gregory είπε...

χρονια καλα..και πολλα..στον ουρανο υπαρχουν πολλα αστερια....ενα απο αυτα ειναι και ο φιλος σου...

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ειναι οντως πολυ ομορφο!
θα σε συγχωρεσει σιγουρα ετσι γλυκα που του το ειπες...

νεραιδενια φιλακια!!!

jacki είπε...

:) Υπέροχο. Μπράβο στο φίλο σου. Ζηλεύω λίγο... αλλά χαίρομαι πολύ για σένα. Καλημέρα κουκλίτσα. Να έχετε πάντα ο ένας τον άλλον.

#lockheart# είπε...

creep

θα τον προσεχω..γλυκια μου.
ΥΠΟΣΧΕΣΗ.-
καλο σου ξημερωμα..

#lockheart# είπε...

jk in your life

σε αγγιξε κι εσενα καλε μου.
σευχαριστω διπλα και για το τραγουδι.ειναι παραπονιαρικο μωρε..δεν ειναι?
καλες γιορτες και σε σενα.

#lockheart# είπε...

γρηγορη μας...

ειναι αστερι..η καλυτερα..
φεγγαρι σε εναστρο ουρανο..



ναιαδα μου...

σευχαριστω..δε θυμωσε εννοια σου..
και ειχα το αντιδοτο να καλμαρει.
φιλι+αγκαλια..




jacki μου...

μη ζηλευεις χαρα μου.
σευχαριστω πολυ πολυ πολυ..
θα του πω πως εχει ταλεντο τελικα,σσσςς..δε το ξερει μαλλον.
φιλακιααα..

Unknown είπε...

όμορφα αγγίγματα ψυχής. κράτα τα ζεστά...

όπως ζεστές ευχές σου αφήνω εδώ απόψε και...

...φιλιά βρόχινα...

gregory είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ...και μην ξανηγεσαι και πολυ με την καρδια σου.
μη βαζης πολλος μεσα γιατι.....μπορη να βουλωσουν η αρτηριες...

#lockheart# είπε...

νεραιδουλα μου..
σευχαριστω για τις ζεστες σου ευχες.ευχομαι ετσι ζεστα και φλογερα να περασεις και εσυ τις γιορτες παντα με υγεια.
σε φιλω γλυκια μου.



gregory

νομιζω πως εσυ γνωριζεις καλυτερα πως ειναι να "συνωστιζεται" μια καρδια απο κοσμο..;)
πιστεψε με δε πασχω απο αγοραφοβια..(ακομα)εχω ευτυχως μεγαλη καρδια και τους χωραει ολους..:)
φιλια!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

Είναι πραγματικά πολύ όμορφο καλά έκανες και το ανάρτησες.

Μήπως γράφηκε και για σένα;

Lefki είπε...

Αυτός ο φίλος σου είναι ένα λαμπερό αστέρι. Έτσι να του πεις. Όχι σαν τα ψεύτικα που κοτσάρουμε στα πλαστικά δέντρα αυτές τις μέρες. Αλλά σαν κάτι άλλα, που λάμπουν στον ουρανό μοναχικά, και τις νύχτες που έχει παντού σκοτάδι, τα αστέρια αυτά σε οδηγούν...στο φως.
Είναι πολύτιμος ο φίλος σου και προφανώς του είσαι πολύτιμη για να σου το χαρίσει.
Πολλά φιλιά και
καλές γιορτές :-)

#lockheart# είπε...

οδοιπορε

σε καλωσοριζω στο φτωχικο μου.
χαιρομαι που σου αρεσε κι εσενα.
θα σου πω ενα μυστικο..μεταξυ μας ετσι?για μενα ισχυριζεται πως το εγραψε αλλα δε με εχει πεισει..:)
θα αναγκαστω να του πω να γραψει κι αλλο..;)


λευκουλα μου
θα του το πω..αλλα οχι τωρα..πρεπει να με πεισει οπως προανεφερα..ειμαι δυσπιστη γενικα..:)

KAΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ!!!!!

Elen Chamelen είπε...

Τόσο αληθινά συναισθήματα σαν θησαυρός...
Τί γλυκό...
Πολύ όμορφο.
Καλές γιορτές να έχεις γλυκιά μου και καλά Χριστούγεννα!
Σε φιλώ!

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Πολυ ομορφα λογια, μπραβο στο φιλο σου! Διαμαντι η φιλια, να τη φυλατε σαν τα ματια σας...!

Χρονια πολλα!

#lockheart# είπε...

assel

θησαυρος ανεκτιμητος.χαιρομαι που σου αρεσε..να περασεις ομορφα γλυκια μου!ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!


Πρωτοπλαστη

Θα τη φυλαω σα κορη οφθαλμου.
ΣΕ ΦΙΛΩ γλυκια μου να περασεις υπεροχα..αυτες τις μερες.