BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

ΑΣ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ...

Προσκληθηκα απο τη καλη μου μπλογκοφιλη "σκορπινα" να παιξω ενα παιχνιδι..
10 πραγματα που απεχθανομαι και αλλα 10 που λατρευω...οφειλω να ομολογησω πως δυσκολευτηκα..ειναι τοοοσα πολλα..αλλα εκανα τη διαλογη μου και μετα απο εναν ουσιαστικο διαλογο με τον ευατο μου ξεκινω :

ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ


  1. το "δηθεν περιτυλιγμα"και το περιεχομενο να αποδεικνυεται..αδειο.(απογοητευτικο,ειλικρινα)
  2. το να ειναι ο αλλος ασυνεπης..αλλο ειναι να σε στηνουν για 5 λεπτα και αλλο για ενα μισαωρο με αερα και βροχη(και ουτε ενα συγνωμη μετα.ασε μη τα θυμαμαι και συγχυζομαι!!!)
  3. τη τσιγκουνια,τη μιζερια,το συνεχες ''μοιρολοι''...
  4. τους ναρκισσους (ελεος!γεμισε ο τοπος..οχι αλλους!σας παρακαλω!)
  5. τα "ψευτικα" χαμογελα
  6. την αχαριστια
  7. την απληστια,τη κοροιδια,τα "πισωπλατα"μαχαιρωματα.
  8. την αδιαφορια..κοινως για τα παντα.απεχθανομαι τους κομπαρσους της ζωης.
  9. το να καπνιζω παθητικα το καπνο που φουμαρει αλλος.
  10. τη κακομεταχειριση των ζωων (συμπεριλαμβανομενων και ανθρωπων)

ΛΑΤΡΕΥΩ

  1. τα γλυκα (οτιδηποτε εχει σοκολατα..γιαμ)
  2. τα ταξιδια οπουδηποτε..ακομα και σε ενα απομερο χωριο..δε με νοιαζει.
  3. τη απαλη μουσικη..να με νανουριζει..να με μελαγχολει(ειμαι μαζοχα ε;)
  4. τα ακριβα δωρα (ειμαι και η βασιλισσα του ζωδιακου,μη ξεχνιομαστε)
  5. τις εκπληξεις καθε ειδους
  6. να διαβαζω μυθιστορηματα.. η να ακουω (παρα)μυθια ζωης(ειμαι καλη ακροατρια)
  7. αυτους που ειναι φτωχοι στη τσεπη και πλουσιοι στα συναισθηματα...(σπανιζουν..)
  8. το να χαριζω δωρα σε αυτους που αγαπω
  9. να κανω τους αλλους να γελανε,ασχετως αν ξεφτιλιζομαι εγω..(ναι,ναι..μαζοχα ειπαμε)
  10. τα ρεπο (και ποιος δε τα λατρευει;)

Mε τη σειρα μου ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΟΥΣ :

gregory

Protoplastos

ΝΑΪΑΔΑ

jacki

jk in your life

11 διεξοδοι:

jacki είπε...

Απεχθάνομαι τους ανθρώπους που διαλαλούσαν πως μ' αγαπούσαν και δεν χάνουν την ευκαιρεία να λενε κακίες για μένα δεξιά και αριστερά..
Λατρεύω.. τη ζωή. Ακριβώς όπως είναι.

Σκορπινα είπε...

Καλημέρα αγαπημένη...

Γλυκαααααααααααα!Θέλω κι εγώωωωωωωωω!!!


Εσύ δεν θα καλέσεις κάποιον άλλο να παίξει???εε?

Μάκια

#lockheart# είπε...

jacki

τα υπολοιπα περιμενω να τα ακουσω μαζεμενα...εχεις προσκληση...
φιλακι!!!

#lockheart# είπε...

Σκορπινακι

ειδικα τωρα τις γιορτες απο τοσα γλυκα που τρωω..με 300 σακχαρο θα μπει το 2009!!!
Σευχαριστω που μου το θυμησες..κι ελεγα τι ξεχασα τι ξεχασα...
μακια.

jacki είπε...

Ίσως λίγο αργότερα να παίξω χρυσάφι μου. Να είσαι καλά. Σε ευχαριστώ για την πόσκληση..

gregory είπε...

ευχαριστω για το καλεσμα ..
εγω δεν μπορω να αρνηθω ποτε το καλεσμα μιας γυναικας..και ειδικα σε σενα που εισαι και...ομορφη και μαζοχα οπως λες...
ΤΙ ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ..
1.τα ψεματα 2.τους κυριλατους [τες]
3.τους τσικγουνιδες 4.κουτσομπολιδες 5.αυτους που λενε οτι εχουν επιπεδο.6.τους δογματικους.7.τους αχαριστους 8.τους αδιαφορους πολιτικα 9.τους μισοκακομοιρους 10.και αυτους που βαστανε μεσα τους μισος..

gregory είπε...

TI ΛΑΤΡΕΥΩ..
1. τα ταξιδια 2.την ζωη 3.τα ονειρα που κανω ξυπνιος 4.να κανω τον αλλον να εχει ονειρα 5.να συμετεχω στα κοινα 6.την ομαδα μου
ατρομητος πατρων.7 να φτιαχνω δυσκολες βλαβες ηλεκτρικων.8.την φαντασια μου.9.την ελληνικη μυθολογια 10.αγαπαω ολους τους ανθρωπους..και την οικογενεια μου...
και πολλα αλλα...

jk in your life είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ.ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

βασιλισσα του ζωδιακου σε νιωθω ειμαι κι εγω το ιδιο και λατρευω τα δωρα...
ευχαριστω για την προσκληση-προκληση και επειδη τρελαινομαι για παιχνιδακια θα παιξω συντομα!

νεραιδενια φιλακια!!!

Άρτεμις είπε...

Λατρεύω τα όνειρα...το γράψιμο...τη μουσική...τα στιχάκια που μου χαρίζει ένας πρίγκιπας...τη βροχή που ρίχνει ο ουρανός μου αυτή τη στιγμή...
Νύχτα όμορφη...

Adam The Sinner είπε...

Εντάξει λοιπόν φίλη μου...
πήρα τήν πρόσκλησή σου με τήν πρόκληση...

Εχε υπομονή...

Καλό σου βράδυ!