BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

(Π) ΕΣ (ΜΟ) Υ
















Πες μου...





...τι ειναι αυτο που τοσο καλα κρυβει η ψυχη σσυ;


...γιατι δε μιλας δυνατα να σε ακουσω;


...πως τολμας να λες πως μ'αγαπας;


...που φταιξαμε;


...γιατι να ποναει τοσο;


...πως μπορεις ξεχνωντας με να ζεις;


...πως θα λυθει αυτος ο κομπος που με πνιγει;


...γιατι δεν εκανες τιποτα για να με κρατησεις;


...γιατι τοση δειλια;


...τι ειναι αυτο που μας ενωνει;


...τι ειναι αυτο που μας χωριζει;


...γιατι δεν εισαι εδω;


... γιατι εμαθες ν'αγαπας αποκλειστικα και μονο τον ευατο σου;






Πες κατι..φωναξε...
ΠΕΣ...



...πως ημουν απλα μια περιπετεια...


...πως με χρησιμοποιησες για να καλυψεις τα κενα σου...


...πως ολα οσα ειπες ηταν ψεμματα...


...πως ζουσες τη μετριοτητα...


...πως συμβιβαζοσουν...


...πως φοβοσουν το "εμας"...


...πως δε θες να με ξαναδεις...


...πως με ξεπερασες...


...ως εδω εμεις οι δυο...






ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΚΑΤΙ...
ΗΡΘΕ Η ΣΤΙΓΜΗ Ν'ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ...
αυτη η σιωπη σου ..με ξεκουφαινει...




21 διεξοδοι:

Raven είπε...

Γεια σου, μικρή μου!
Όποιος δεν μιλάει και δεν εξηγεί, συνήθως είναι εκείνος που έχει το άδικο. Όλοι τα έχουμε περάσει και το μόνο που έχω να σου πω, είναι να μετατρέψεις αυτή την οργή και την αγανάκτηση σε εγωισμό και να συνεχίσεις μπροστά.
Χωρίς γιατί, χωρίς λόγια, χωρίς να δίνεις αξία σε άτομα που δεν την έχουν εξαρχής...
Σκληρά λόγια, αλλά έτσι είναι!

jeminis είπε...

Με όλο το θάρρος!!!
Διακρίνω δυό σκιές,,,
να κονταροχτυπιούνται,,,
σε μαρμαρένια αλώνια.
Η μια με λόγο κι άρθρωση
και η άλλη αφανής.
Η μια είναι το ΕΓΩ,,,,
,,,,κι άλλη το ΕΣΥ...
Σίγουρα σας λείπει το ΕΜΕΙΣ
Γι αυτο δε βλέπω προκοπή όσο κι αν προσπαθείς.
Συγνώμη γλυκειά μου...

Σκορπινα είπε...

Λέει...Λέει πολλά με την απουσία του.
Όλοι μας μιλάμε και με τις πράξεις μας φωνάζουμε κιόλας....Αν λείπει από εδώ, τότε τα έχει πει όλα...

Καιρός να πάμε παρακάτω...:)

Lefki είπε...

Τίποτα δεν λέει...κι ούτε πρόκειται να πει.
Προχώρα!

Dreamy Cloud είπε...

Tα λέει όλα χωρίς να μιλάει.Αυτό που ενοχλεί είναι η σιωπή του.. Πάμε γι'άλλα!! Φιλάκια...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΗΝ ΛΥΠΑΣΑΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ.ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΙΩΠΗ.ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ .ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΟΛΑ ΒΡΕΙ.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πες μου γιατι...
ολα να ειναι ασχημα μακρια σου...
πες μου γιατι...
να μου λειπει τοσο η αγκαλια σου...
πες μου γιατι...
τριγυριζεις μεσα στο μυαλο μου...
πες μου γιατι...
δεν γνωριζω πια τον εαυτο μου...

μερικα γιατι μενουν παντα αναπαντητα...
γιατι καποιοι δεν τολμουν να πουν αληθειες...
η' γιατι δεν εχουν να πουν κατι...

γιατι αραγε...;
πες μου...

νεραιδενια φιλακια καλη μου!!!

cry_angel είπε...

to diabasa k eilikrina ponese i psixi mou.:(

sinexise tin zwi sou apantiseis den prokeite na pareis... ak00me:* :(

#lockheart# είπε...

raven

καλη μου..λογια σκληρα..
η ζωη σκληρη..εχω κι αλλο γιατι ..
γιατι να μην ερχονται ολα οπως τα θελουμε?αναπαντητο κι αυτο!
ευτυχως που με διακατεχει το ενστικτο της αυτοσυντηρησης και οχι της αυτοκαταστροφης..
φιλακια..πολλα!

#lockheart# είπε...

jeminis

συγνωμη;μη ζητας..σε παρακαλω.
μηπως εγω ειδα η βλεπω προκοπη νομιζεις;ειδωμεν..για αλλα ουσιαστικα προς το παρον..

καλο σ/κ!!!

#lockheart# είπε...

σκορπινα

ποσο δικιο εχεις παντα καλη μου.
μιλα τοσο πολυ η απουσια του.βροντοφωναζει ολα οσα δεν ειπε ποτε!!!

γλυκα φιλακια!

#lockheart# είπε...

λευκουλα

και τι να πει;τιποτα δεν απεμεινε..οι λεξεις ειναι τοσο φτωχες μπροστα στη πλουσια απουσια,ανυπαρξια,αδιαφορια,σιωπη του.

#lockheart# είπε...

συννεφουλα γλυκια

λογια και σιωπες...πανε μαζι...

νασαι καλα γλυκια μου!φιλια!!

#lockheart# είπε...

ναιαδα

και ξερεις κατι;μερικες φορες οι αναπαντητες ερωτησεις ειναι και οι πιο εκνευριστικες!εικασιες..σωρο..
και εξακολουθεις μεσα σε μια πλανη..μεσα σε μηπως,γιατι,ισως...
γιατι ποτε να μη τολμαμε να φωναξουμε;στα πιο μεγαλα θελω ετσι γινεται..οπισθοχωρουμε.

φιλακια πολλα!!

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου

αισιοδοξια και χαμογελα..αυτο χρειαζεται..το γνωριζω..που θα παει θα σε φτασω..χεχε ;)

#lockheart# είπε...

cry angel

συνεχιζω καλη μου..παω παρακατω..μερικες φορες δεν αξιζει να αναρωτιεσαι..
δεν αξιζει γενικως.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Άνοιξε την πόρτα και φύγε....
Μην μένεις στο λίγο!
Τα περίπου και και τα κάπως δεν σου αξίζουν....
Δείξε σεβασμό στον εαυτό σου...
Τι ζητιανεύεις ?
....Ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος...

kalynama είπε...

αν κάτι νιώθεις πως δε γεμίζει εσένα, τη ψυχούλα σου, τη ζωή σου και την καθημερινότητά σου, τότε άσε το να φύγει μακριά... όσο πιο μακριά γίνεται...
Γέμισε τις στιγμές σου με όσα αξίζουν... μόνο με αυτά...

Σε φιλώ, να προσέχεις τον εαυτό σου...

Ανώνυμος είπε...

...Και η Σιωπή μερικές φορές αντί να είναι γαλήνη γίνεται κραυγή που ουρλιάζει στις ψυχές μας... ερωτήματα, έννοιες, γιατί και πως...

Πονάει γιατί είναι αληθινό...

Καλή εβδομάδα

#lockheart# είπε...

brother

εχω ανοιξει και στεκω μπροστα στην ανοιχτη πορτα...ξερεις καμια φορα εχεις αναγκη απο ενα χερι να με σπρωξει,νομιζω πως δεν εχω τη δυναμη να κανεις το πρωτο βημα ακομα.θα δειξει ο καιρος...


kalynama

σευχαριστω γλυκια μου,θα προσεχω...
τι αξιζει τελικα..ειναι αλλο θεμα συζητησης..σε φιλω..


οδοιπορε μου

η σιωπη του αλλου εχει τοσα πολλα να μας διδαξει...ποιος ανθρωπος αντεχει την αναμονη της φωνης ομως?
ο βουβος πονος ειναι ο πιο επωδυνος...