BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

ατιτλο



τα δυο σου ματια φυλακες...

με αιχμαλωτιζουν καθε φορα που με κοιτας...


η αγκαλια σου πυρωμενο κελι...

που σα με κλεινεις με καις...με πονας...


σα μου χαμογελας...

ο παραδεισος μου γεμιζει χρωματα...


καθε φορα που λυπασαι...

με σπας σε χιλια κομματια...


μ'αρεσει να κοιτω την απεραντη θαλασσα των ματιων σου...

να χανομαι εκει μεσα...να ταξιδευω στην ιριδα τους...




oι αισθησεις μου οταν ειμαι μαζι σου...

μοιαζουν με κυκλωνες...

που με κυριευουν...

με αφοπλιζουν...

με υποτασσουν...

να παραδοθω στην ολεθρια καταστροφη...

ελα...κοντα μου...τι φοβασαι;

μη καταστραφουμε και οι δυο;










20 διεξοδοι:

Ανώνυμος είπε...

...Μία έλξη και ένωση, φωτιά ... δημιουργική ή καταστροφική;

Έτσι είναι ο έρωτας ... δεν υπολογίζει το μετά, λειτουργεί μόνο για το τώρα...

Πολύ όμορφο...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα

Σταλαγματιά είπε...

Είναι μαγικό πόσο μπορεί η ύπαρξη κάποιου να μας χαρίσει τον παράδεισο και η απουσία του την κόλαση.
Κι όμως είναι απλά μια ανθρώπινη ύπαρξη!

jacki είπε...

Έρωτας είναι θαρρώ.. που γελά σαν παιδάκι μικρό..
Εύχομαι να φτιάξουν όλα..

jeminis είπε...

,,,κι εγώ θαρρώ αυτό,,,,
!!!!!Έρωτας είναι!!!!

Raven είπε...

Γράφεις υπέροχα... Η "καταστροφή" του έρωτα, προσωπικά, μου αρέσει πολύ και την αναζητώ! Λες να το κοιτάξω; :D
Φιλάκια!

Σκορπινα είπε...

έλα κοντά μην κάνει πίσω, το χέρι κράτα μου στα σκοτεινά...

Έρωτας κούκλα μου...Αυτός στα δίνει και στα παίρνει όλα όπως και όταν εκείνος γουστάρει....:)

φιλί γλυκό...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΤΕΛΙΚΑ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΒΛΕΜΜΑ ΜΟΝΟ.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

συμφωνω πολυ με το σχολιο της αναστασιας...
ειναι πραγματι φοβερο πως ενας ανθρωπος...μια υπαρξη σαν εμας εχει την ικανοτητα να μας δωσει ζωη και να μας φτασει στον θανατο...
κι ομως ειναι αληθεια...

νεραιδενια φιλακια!!!

kat. είπε...

χαμογέλα.. μόνο αυτό!

ΟΝΕΙΡΟΜΑΝΤΗΣ είπε...

Πως μερικές φορές ξέρουμε πως δεν θα μας βγει σε καλό
κι όμως η δύναμη της καρδιάς
μας ωθεί
να ζήσουμε τον πόνο τόσο έντονα
μόνο και μόνο
για μια σταλιά ερωτική!!!
Για μια ύπαρξη που μας εχει αγκαλιάσει είτε ειναι παράδεισος είτε κόλαση εμείς θα το ζήσουμε...
" ΘΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΑΣ ΜΟΥ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΚΟ "...

#lockheart# είπε...

odoipore

μα κι αν ξερουμε πως ο ερωτας σκοτωνει,καταστρεφει..ολοι θελουν να τον ζησουν διχως να υπολογιζουν τις συνεπειες...απλα αφηνονται..

#lockheart# είπε...

anastasia

ειναι αληθεια.μια μοναχα ανθρωπινη υπαρξη μπορει να μας δωσει και να μας παρει τοσα πολλα συγχρονως.να σε ανεβασει στον ουρανο και αποτομα να σε προσγειωσει στη γη.

#lockheart# είπε...

jacki

θαρρεις γλυκια μου?δε νομιζω πως ειναι ερωτας,μα κι αν ηταν περασε.περναει..

#lockheart# είπε...

jeminis

καλε μου!απο που το καταλαβες πως ερωτευτηκα?
:)

#lockheart# είπε...

raven

γλυκια μου εχω ενα δικο μου γιατρο.παμε να μας κοιταξει και της δυο.τι λες?

#lockheart# είπε...

...να με προσεχεις..γιατι εχω πεσει χαμηλα...αααχχχ...
σκορπινακι...ο ερωτας τοσο εγωιστης..στα δινει και στα παιρνει ολα..εχεις απολυτο δικιο!

#lockheart# είπε...

JK SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ

ο παραδεισος ειναι ο μονος τοπος που δε μπορει να μας διωξει κανεις.βρισκεται μεσα στο καθενα.παντου.

#lockheart# είπε...

ναιαδα

γλυκια νεραιδα..βγαλε το ραβδακι σου και κανε ενα μαγικο...διωξε μακρια το πονο της απωλειας του ερωτα...γιατι να μην ειναι ολα οπως τα παραμυθια..εζησαν αυτοι και εμεις καλυτερα?

#lockheart# είπε...

κατ

:)

#lockheart# είπε...

ονειρομαντη

γλυκε μου να πας κι ας σου βγει και σε κακο..να πας...τι σημασια εχουν ολα,οταν δε τα ζεις στο επακρον..