BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Σημερα



Σήμερα, η ζωή μου όλη σήμερα...
χτες αλλιώτικα σκεφτόμουνα...
τ' αύριο ονειρευόμουνα...
Σήμερα, η ζωή μου όλη σήμερα...
Ήρθες πλάι μου και στάθηκες...
έφυγες αλλά δεν χάθηκες...

Η ζωή μου περνά και χάνεται...
η ζωή περνά και χάνεται, χάνεται...
η στιγμή που ποτέ δεν πιάνεται...
η στιγμή ποτέ δεν πιάνεται μάτια μου...
Μια στιγμή και μ' αφήνεις μόνο μου...
μια στιγμή και είμαι μόνος μου, μόνος μου...

Να σε δω και ας τελειώσει ο χρόνος μου...
και ας τελειώσει τώρα ο χρόνος μου μάτια μου...

Σήμερα η ζωή μου όλη σήμερα...
Όσα πέρασαν δεν μείνανε...
και όσα έρχονται δεν γίνανε...
Σήμερα η ζωή μου όλη σήμερα...
Χτες αλλιώτικα σκεφτόμουνα...
τ' αύριο ονειρευόμουνα...

Σήμερα η ζωή μου όλη σήμερα...
χτες αλλιώτικά σκεφτόμουνα...
τ' αύριο ονειρευόμουνα...
Να σε δω και ας τελειώσει ο χρόνος μου...
κι ας τελειώσει τώρα ο χρόνος μου μάτια μου, μάτια μου...

Ερμηνευτης : Παριος Γιαννης

Στιχοι/Μουσικη : Σπανουδακης Σταματης


25 διεξοδοι:

Ανώνυμος είπε...

ax ti komati ..... eimai sto panepistimio skasta exo aniksi kai diavazw-vlepo tous stixous! mageftika plimirise to mialo mou apo tin mousiki tou komatiou exo xronia na to akouso omos oli h melodia einai mesa mou skeftome ta girismata stin foni tou pariou ...... mia paliria ixou esthiseon kai sinesthimaton .... san na eskase vomva mesa mou ! se efxaristo gia aftin ti diadromi pou me ekanes na zisw

Σπύρος είπε...

Καλημερα πραγματικά ωραίο κομμάτι το έπαιζα και στο πιάνο ήταν το αγαπημένο μου. Βλέπω έχουμε και το ίδιο nickname..καλημέρα..

Adam The Sinner είπε...

"η ζωή περνά και χάνεται, χάνεται...
η στιγμή που ποτέ δεν πιάνεται..."

Ετσι!!

Καλημέρα!

jeminis είπε...

Πόσο σωστά τα λέει ο ποιητής!!!!!και άλλο τόσο
ο τραγουδιστής!!!!!!
Καλό Σ/Κ.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αχ κομματι πολυ αγαπημενο!

"χτες αλλιωτικα σκεφτομουνα...
το αυριο ονειρευομουνα..."

νεραιδενια φιλακια γλυκια μου!!!

#lockheart# είπε...

brother

μη με ευχαριστεις..αν καταφερα μονο με ενα τραγουδι να προκαλεσω τοσα πολλα μεσα σου..δικη μου η ευχαριστηση...
σε φιλω.

#lockheart# είπε...

lockheart

συνονοματε..καλωσηρθες καλε μου...μηπως εισαι τελικα το κλειδι που εψαχνα;σευχαριστω...ποτε θα μου το παιξεις στο πιανο λοιπον;
:)

#lockheart# είπε...

protoplaste

αχ γλυκε μου...μακαρι να πιανονταν οι στιγμες..να τις κλειναμε σ'ενα μπουκαλι και καθε φορα να μεθουσαμε απο ευτυχια..

#lockheart# είπε...

jeminis

αυτη η μελωδια ειναι απιαστη...σε ταξιδευει και να μη το θες...

καλα να περνας..

#lockheart# είπε...

ναιαδα

χαιρομαι που σαρεσει καλη μου...

φιλι γλυκο!!!

Σταλαγματιά είπε...

Νομίζω πως ότι και να πω θα είναι λίγο.
Τι να πει κανείς για τον άνθρωπο που έγραψες τις πιο δυνατές μελωδίες και για την φωνή που τραγούδησε τον έρωτα με τον μοναδικό τρόπο του !!!

Τίποτα δεν θα είναι αρκετό!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!!

Τάσος είπε...

Θα πω το τετριμμένο και υπέροχο "..να ζεις την κάθε μέρα σου σαν να είναι η τελευταία".
Φοβερή μελωδία στη μουσική και στα λόγια..

Σκορπινα είπε...

Κάθε μέρα καινούρια μέρα...:)
Σήμερα δεν είναι όλη μας η ζωή, αλλά η ζωή μας αποτελείται από πολλά μεμονωμένα σήμερα...Μην τα αφήνεις να γίνονται χθες χωρίς να τα έχεις στιγματίσει με κάτι...Έστω και αν είναι ένα βλέμμα, ένας ήχος ή μια εικόνα....

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Από τα ακούσματα που σε κάνουν να νιώθεις περήφανος που γεννήθηκες Έλληνας. Κι ας τελειώσεις τώρα ο... χρόνος σου!

Τις καλημέρες μου σε όλη την παρέα, γνωστούς και αγνώστους.

Ανώνυμος είπε...

XAXAXA TO BLOG SU TO ANIKSA APO TIN SXOLI EKI DNE EXI IXO .... XAXAXA POSO ILITHIOS FENOME TWR APOU TO KSANA IDA STO SPITI ME IXO XAXAXAXA KALIMERA!!!!!!!!

Dreamy Cloud είπε...

Είχα καιρό να το θυμιθώ αυτό το τραγούδι.Κάθε φορά που το ακούω είναι σαν την πρώτη. Τέλειο κομμάτι..Ευχάριστω που μου το θύμισες ξανά!!
Φιλάκια!!!!

#lockheart# είπε...

anastasia

ειναι αληθεια καλη μου..η απολυτη μελωδια του ερωτα...ειναι αυτο...σε κανει και ερωτευεσαι το ακουσμα της...

#lockheart# είπε...

skroytzako moy

νασαι καλα καλε μου!χαιρομαι που σου αρεσει!φιλια!

#lockheart# είπε...

Αετε

επιτελους κατεβηκες να ξαποστασεις λιγο στο σπιτακι μου.σε καλοσωριζω..παντα ευπροσδεκτος...
μαρεσε το "υπεροχο τετριμενο σου.."

#lockheart# είπε...

σκορπινακι...

ζω τη καθε στιγμη...στο επακρο..ξεπερνωντας τα ορια της τρελας..μαρεσει αυτη η τρελα καλη μου..ζω για να θυμαμαι το σημερα,το χθες,το αβεβαιο αυριο...
σε φιλωωω

#lockheart# είπε...

πανο γλυκε μου..εχεις και ωραιο ονομα..:)

τη καλησπερα μου...με χαροποιησε το περασμα σου...αληθινα τα λογια σου..τοσο αληθινα..

#lockheart# είπε...

αδερφε..
μη τα βαζεις με εσενα καλο μου..ελπιζω τωρα να εγινε το "μπαμ"..εεε;;;;η οχι;;;

#lockheart# είπε...

συννεφουλα μου

χαιρομαι που σαρεσει..καλη μου...μην ευχαριστεις..σε φιλω!!!

ΟΝΕΙΡΟΜΑΝΤΗΣ είπε...

Το συγκεκριμένο κομμάτι με μελαγχολεί αφάνταστα...είναι σαν το αγκάθι που με τρυπάει...κι όμως θέλω να το ακούω ξανά και ξανά...αυτή είναι η ζωή...ένα μικρό αγκάθι που διαπερνά το δέρμα μου και γω το σπρώχνω ακόμα πιο βαθιά...ΣΗΜΕΡΑ