BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Αυτη τη φορα...


Αυτη τη φορα δε θα βγαλω τις παρωπιδες...

και δε θα υποβαλλω τον ευατο μου σε αυτη την επιπονη διαδικασια...που λεγεται ανεχεια...



Αυτη τη φορα θα σου δειξω το δρομο προς τη εξοδο και θα σε αφησω να αποχωρησεις διχως να κοιταξεις πισω...μα κι αν κοιταξεις...θα εχω εξαφανιστει...δε θα βρεις τιποτα που να σου θυμιζει εμενα...απολυτως τιποτα...


Αυτη τη φορα θα προσποιηθω πως με νικησες...θα σου δωσω τελικα αυτη την ικανοποιηση...


Αυτη τη φορα θα εκμεταλευτω την ευκαιρια που μου δοθηκε να κοιταξω επιτελους και λιγο τον ευατο μου...

εφτασε η ωρα...τοσο καιρο σε αφηνα να πατας πανω μου..να με πονας με τις λεξεις..με τις αδιαφορες πραξεις σου,τα ψυχρα σου χαμογελα και την δανεικη σου αγαπη...

σε αφηνα να ανοιγεις τρυπες με το δακτυλο σου...χωρις να σε ενδιαφερει για το αν θα κλεισουν...χωρις να σε ενδιαφερει για το πως ενιωθα..πως νιωθω...


Αυτη τη φορα...θελω να κατσω στην απεναντι οχθη αμετοχη...


να σε κοιταζω να βυθιζεσαι στην κινουμενη αμμο σου...διχως να πιασω το χερι σου για να σε σωσω...θελω να σωθω...δε θα με συρεις στο βουρκο σου...βγαλτα περα μονος σου...


Αυτη τη φορα δε θα αφησω κανεναν να εκμεταλευτει τη καλοσυνη μου...


δε θα αφησω να χλευαζεις το γεγονος πως εχω αισθηματα...και δεν ειμαι πορσελανινη...


Ηρθε η ωρα να βγει η αληθεια στο φως...τερμα το σκοταδι του ψεμματος..

θα διαλεξω αυτο το μονοπατι που προσπερασες...θα παρω αυτο το δρομο που δε θα μου εχεις ηδη υποδειξει πρωτος...θα εμπιστευτω εμενα αυτη τη φορα...το ενστικτο μου...


και το ενστικτο μου,μου λεει πως θα παρεις και εσυ ενα δρομο...οπου δε θα υπαρχει γυρισμος...

μη με ψαξεις...δε θα με βρεις...θα χαθω μεσα στη σκια σου...


θα κινουμαστε παραλληλα..οπως ακριβως οι ραγες του τρενου...δε θα συναντηθουμε ...


δε θα υπαρξει δευτερη ευκαιρια...δε σου αξιζουν οι ευκαιριες..δε μπορεις να ανταπεξελθεις σε αυτες...

Αυτη τη φορα θα σιωπησω...και θα αποσυρθω...απ'τη πολυταραχη ζωη σου...


Ηρθε η ωρα να κλεισει η αυλαια και να αποσυρθεις και εσυ...επαιξες υπεροχα...αγαπη μου.


38 διεξοδοι:

Sweet and bitter είπε...

Μπράβο!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ.ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙΣ.

jacki είπε...

Να σε προσέχεις. Εσένα θα έχεις για πάντα κούκλα μου. Αυτοί παρέρχονται. Δεν αξίζει να επιτρέπεις σε κανέναν να σε πληγώνει.
Σε φιλώ και σε καληνυχτίζω.

ΟΝΕΙΡΟΜΑΝΤΗΣ είπε...

Έφυγες...
Πέτα ψυχή μου,
άνοιξε τα φτερά σου προς την αυτογνωσία...
Δεν γεννήθηκες για να σε προσγειώνουν
οι γήινες αλλαζονικές φωνές...
Έφυγες...
Δεν βαστά άλλο τόση αδιαφορία
στων ματιών του το βλέμμα...
Δεν υποφέρεται να σ αγαπήσω και εσύ να μου χαρίσεις μονάχα ένα τρεμάμενο είδωλο...
....

"αυτό σου ταιριάζει"
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!

Ανώνυμος είπε...

Πέφτει άραγε ποτέ η αυλαία τόσο εύκολα;;;

Ή οι ηθοποιοί ξαναβγαίνουν αναζητώντας το χειροκρότημα;


...Και κάτι τελευταίο... καμία ευκαιρία δεν χαρίζεται... αρπάζεται μόνο... αν ο άλλος είναι ικανός να την αντιληφθεί και να την πιάσει στο αέρα όταν αυτή περνάει...

Φιλί σε ένα βράδυ λήθης

Adam The Sinner είπε...

Στην επόμενή σου ανάρτηση
πάλι "εδώ"θα είσαι...

Δέν είναι ειρωνία μου αυτό.
Είναι το "θέλω"σου...

υ.γ ούτε ευχή μου είναι.

Καλημέρα!

#lockheart# είπε...

sweet and bitter

δε ξερω αν πρεπει να με συγχαρω,αυτο που ξερω ειναι πως αυτη τη φορα δε μετανιωνω.
να εχεις μια υπεροχη μερα γλυκια μου..

#lockheart# είπε...

jk skroytzako μου

σευχαριστω.παντα γλυκα τα λογια σου.εγω απλα ευχομαι στην επομενη στροφη..να μη πεσω σε "καραμπολα"
κοινως μη μου ερθουν ολα αποτομα και τα πανω-κατω.

#lockheart# είπε...

jacki

αυτο ειπα και εγω,εμενα ειχα,εχω και θα εχω για παντα.οταν αυτοι που ειναι διπλα σου δε σε βλεπουν απλα σε κοιταζουν και προσπαθουν να δουν το ειδωλο τους μεσα στα ματια σου..δεν αξιζει τοτε να προσπαθεις.ειναι χαμενη η προσπαθεια.
σε καλημεριζω..να προσεχεις και εσυ.

#lockheart# είπε...

ονειρομαντη

τι ποιητικο...τι ωραιο...
μακαρι να μπρουσα να πεταξω...να τα δω ολα απο ψηλα...αλλα δυστυχως εχουμε γεννηθει γηινοι,να παταμε στη γη και καμια να τη χανουμε κιολας κατω απτα ποδια μας...

#lockheart# είπε...

protoplaste

εξαντληθηκαν τα θελω...και ειχα πολλα μεσα μου αυτη τη φορα.
εμειναν τα πρεπει...να μου θυμιζουν πως πρεπει να αρχισω απτην αρχη... κι ειναι παντα τοσο δυσκολο γαμωτο.δεν θα ειμαι "εδω"..
ευχησου με να μην ειμαι..για το καλο μου..

#lockheart# είπε...

οδοιπορε

ειχα και εγω την ιδια απορια..οι καλοι ηθοποιοι...επιζητουν το χειροκροτημα...γιατι;επιβεβαιωνονται ως ρολοι η ως ευατοι πως το αξιζουν;κι οσο για τις ευκαιριες...χαριζονται με τις πραξεις,αυτες τις μικρες κινησεις ενθουσιασμου..αν ο αλλος ειναι στο κοσμο του δε προκειται σαφως να αντιληφθει τιποτα.ποσο μαλλον να την απαρξει!ειναι τοσο απασχολημενος στο μικροκοσμο του...
σε καλημεριζω..να εχεις ενα υπεροχο σ/κ.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

γενναια αποφαση κοριτσι μου!
πολλες φορες εκεινοι που μας κανουν περισσοτερο κακο ειναι εκεινοι που επιλεξαμε να αγαπαμε μα καποιες φορες ευτυχως ξυπναμε απο τον ληθαργο και καταλαβαινουμε πως αλλο πια δεν μας κανει...
ξαναλεω γενναια αποφαση...
ολα να πανε καλα και ειμαι σιγουρη πως σου αξιζουν τα καλυτερα που θα ερθουν!

νεραιδενια φιλακια γλυκια μου!!!

Ανώνυμος είπε...

edv tha ise .... simfono me ton protoplasto distixos .... an kai den kserw me pianou to meros eimai ... den kserw pws na to dw ma na kseris kapoy tha lipsis kai afto tah se girnaei piso giati esi vazis to esu meta to egw ...

gregory είπε...

καλα μας τα ειπαν και αλλες αυτα...
καπου καπου μας αρεση να ποναμε...
τωρα απλα κανε την αυτοκριτηκη σου...
μπα μπαι...

✿ margarita είπε...

θα διαλεξω αυτο το μονοπατι που προσπερασες...θα παρω αυτο το δρομο που δε θα μου εχεις ηδη υποδειξει πρωτος...θα εμπιστευτω εμενα αυτη τη φορα...το ενστικτο μου...

Εμπιστεύσου το ενστικτο σου..και πάρε το δρόμο σου,εναν δρόμο με καρδιά..κάποιοι προσπερνάνε αυτο το μονοπάτι φοβούνται να το διαβούν..εσύ περπατησε το..ήδη έκανες κάποια δύσκολα χλμ..(μέσα σου)

Καλημερα..

#lockheart# είπε...

ναιαδα

γλυκια μου επιτελους ξυπνησα απτο ληθαργο..ειναι αληθεια.ευχομαι μονο στα επομενα καλυτερα που ονειρευομαι ναρθουν να με βρουν να μη με ριξουν σε...κωμα!!!

φιλακιαααα ποοοοολλα!!

#lockheart# είπε...

αδερφε

πας στοιχημα;θα το χασεις ομως στο λεω!
:P

#lockheart# είπε...

gregory

απτη αυτοκριτικη λεω να περασω στον αυτοσεβασμο.τι λες;
μπαι...και σε σενα!

#lockheart# είπε...

εντελβαις μου

σε καλοσωριζω καλη μου.
εχω πολλα χλμ ακομα να διανυσω..το ξερω,το εχω καταλαβει.μονοπατια αβατα και ερημικα.ο προορισμος αγνωστος...

φιλακια πολλα.

ναδα.- είπε...

Έλα , να τώρα με στεναχώρησες:(
Άμα φέρθηκε άσχημα ας πρόσεχε.
Α! Για κοίτα !
Βρήκα ένα κλειδί
Τι λες;
Κάνει;
:)

Υ.Γ. τις παρωπίδες να τις βγάλεις όμως, για να έρθει το φως σε όλο το πρόσωπο.

(οι παρωπίδες κρύβουν το βλέμμα στα άλογα για να μην τρομάζουν με τα γύρω όταν τρέχουν.)

jeminis είπε...

Σωστά τα λές.
Να μή κοιτάξει πίσω.
Όποιος το κάνει αυτό,
δηλώνει υπόσχεση,στο μέλλον
και τότε πρέπει νάρθει,,,,
,,,με ιδανική,,,και όχι
δανική αγάπη.

προφήτης είπε...

φεύγεις... πλέον θα είσαι ελεύθερη...

ίσως πρέπει... όμως μην κοιτάξεις ποτέ πίσω... ούτε γιατί...

ξέρεις...

καλησπέρα

Σκορπινα είπε...

Αχ!
αχ γιατί??

Εγώ καρδιά μου ολόψυχα στο εύχομαι.Να μην είσαι εδω...Να είσαι αλλού στο επόμενο ποστ.Να είσαι με τον εαυτό σου μαζί, και να είσαι καλα...

Φιλί γλυκό και να προσέχεις!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

sto efxome emsa apo ta vathi tis psixis mou .... ala olo afto mou thimizi tis fores pou stin efivia mou efevga apo to spiti .... h mana mou kseri sti elege? "mexri na vromisoun oi kaltses tou tha ine piso " otan exis pari apofasi na figis den to les den to kseris apla xanese ... peran toutou opos sou proanefera mesa apo ta vathoi tis psixis mou kai na min riksis vlema piso ...

#lockheart# είπε...

καλη μου ναδα!!!!

τις εβγαλα τις παρωπιδες.αχρηστες εγιναν πλεον..οσο για το κλειδι..πες μου ειναι ασφαλειας?
:P
φιλακιααααααα!

#lockheart# είπε...

jeminis

ανεκπληρωτοι ορκοι,χιλιοειπωμενα λογια..τα σιχαθηκα.ενα μελλον με πραξεις και οχι μεγαλα λογια..γινεται?

#lockheart# είπε...

προφητη μου

σε καλησπεριζω...
οποιος γυριζει πισω σημαινει πως κατι ξεχασε...
εγω θα σου πω απλα πως η μνημη εχει πατησει delete ηδη..

#lockheart# είπε...

σκορπινακι μου καλο..
θα προσεχω εμενα ..εμενα και μονο!!!
σε φιλωωωω!!

#lockheart# είπε...

αδερφε

εχω μαθει να κυνηγαω τα ονειρα μου,να λεω αληθειες που πληγωνουν και να μη συμβιβαζομαι με τιποτα λιγοτερο περαν του "δικου μου τελειου".τη ζωη μας εμεις τη φτιαχνουμε..εμεις διαλεγουμε τους ανθρωπους που θελουμε διπλα μας δε μας διαλεγουν αυτοι..
σευχαριστω για την ευχη..δε θα σε απογοητευσω..
σε φιλω!

ναδα.- είπε...

Είναι ξεκλειδωματικότατο :P

Τώρα, για ασφαλείας, δε ξέρω...

Ξέρω μόνο, ότι βγάζει σε έναν κήπο με λουλούδια και ζωές .

Καλό είμαι ... το Νάδα τελικά ε;

Τι λες; Θα τον περπατήσεις;

:)

Ανώνυμος είπε...

apla telio... nomizo ekfrazeis tin diki m katastasi k auta pou 8elo na pw... nice

#lockheart# είπε...

cry angel

αγγελε μου...καλως ηρθες..γιατι δε υπαρχεις ομως πουθενα?που θα σε βρω να σε ευχαριστησω για τα γλυκα σου λογια?

cry_angel είπε...

na'me k kanonika;P
pali diabasa auto to iperoxo grapto k :~~~~~
Cry_Angel____

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Λες :"Αυτή τη φορα θα προσποιηθω πως με νικησες"και
Λέει ο Ελύτης στο Μονόγραμμα:
"Νίκη νίκη όπου έχω νικηθεί
Πριν από την αγάπη και μαζί
Πήγαινε πήγαινε κι ας έχω εγώ χαθεί"
Λέω άστον να χαθεί από τη ζωή σου
Και επέτρεψέ μου να φτερουγίζω γύρω σου και να σε εμποδίζω να κοιτάξεις πίσω
Εκτός κι αν βρεθεί... αυτός μπροστά σου

#lockheart# είπε...

cry angel

καλως σε βρηκα..και επισημως πλεον!!μα μη μου πεις πως σε συγκινησα..γιατι δε το ηθελα..αληθεια...σευχαριστω παντως..φιλακια!

#lockheart# είπε...

πεταλουδιτσα μου

χαιρομαι για την ομορφη επισκεψη..μεινε εδω να φτερουγιζεις οπως ειπες γυρω μου.μαρεσει η παρεα των λογων σου..να περνας ομορφα...