BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

(μ) Ε Λ (ωδικ) Α





Μες στα σύννεφα, ζωή μου...



μακριά απ'τη φυλακή μου να με πας...



Να μ'αγγίζει ο αέρας,


σαν το ξύπνημα μιας μέρας να γελάς.


Να κουρνιάζω στο πλευρό σου,


μες στο παραμιλητό να με βρεις.


Ν'ακουστεί το όνομά μου κι εσύ ράγισε, καρδιά μου


κι ας χαθείς, ας χαθείς...




Να με σήκωνε ένα κύμα


να με λύτρωνε απ'το κρίμα της ψυχής...


Να ξεπλύνει το θυμό μου


να ξανάρθει τ'όνειρό μου να το δεις...


Ας ερχόταν ένα βράδυ


να 'χε φως κι όχι σκοτάδι να το ζεις.


Να μπορώ να σου γελάσω


κι ύστερα να προσπεράσω


κι ας χαθείς, ας χαθείς...


Του μυαλού μου οι εικόνες


να 'σβηναν σαν να 'ταν πόρνες της στιγμής.


Να μην έχω να θυμάμαι όλα αυτά που με πονάνε,


ας χαθείς...



Να μην ξέρω πια τι κάνεις,

άλλο να μη με πικράνεις, δεν μπορώ.


Δεν μπορώ να σε κοιτάζω


και στα λόγια να μη βάζω


σ'αγαπώ...







Πρώτη εκτέλεση: Χρήστος Θηβαίος

14 διεξοδοι:

jacki είπε...

Υπέροχοι στίχοι.. Αγαπάμε Χρήστο Θηβαίο.
Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Τι μπορείς να πεις για αυτούς τους στίχους...

Πλήρεις, ασφυκτικά γεμάτοι...

Θηβαίος... τι περιμένεις.

Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

ksexilisma psyhis oi stixoi ti na po kalipsan ta panta kai h mousiki ipokrousi apistefti ... an kai edw katoi simfitites nomizan pos arxize h kalimera zwh h h diafimisi tou total any way ... dne katigoro kanenan gia tin agnia tou ... :)
p.s. anamenw telika an efiges h ana mazevis dinami akoma....

Σκορπινα είπε...

Άσε ότι σε βαραίνει πίσω και προχώρα ελεύθερη μπροστά...

Μάκια...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΟΒΕΡΟΙ.ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ.ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΟ.

Adam The Sinner είπε...

Ride on woman...ride on!!

#lockheart# είπε...

jacki

τις καλησπερες μου.αγαπαμε..πολυ...
μακια!!

#lockheart# είπε...

odipore

τι να πεις..τα λογια καμια φορα ειναι περιττα..αρκει μονο μια σελιδα στιχων απο μια φωνη ξεχωριστη...
καλο ξημερωμα να εχουμε..

#lockheart# είπε...

αδερφε

μα καλα εβλεπαν φωσκολο οι φιλοι σου ε?μπραβοοο...χιχι!
αναμενεις ε?
εγω υπομενω...
θα δεις!!
φιλακια!

#lockheart# είπε...

σκορπινα

ο,τι με βαραινει τοχω αφησει πισω.θελω να ζησω τωρα αλλιως...
μαααακιαα!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πολυ ομορφοι οι στιχοι και ο θηβαιος βεβαιως...!!!

ενα νεραιδενιο φιλι για σενα!!!

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου

οι στιχοι ειναι μαγικοι..οταν το πρωτοακουσα...με μαγεψε..ααχ..φαντασου τι περασε και αοιδος για να τους γραψει...

#lockheart# είπε...

protoplaste

follow me..
:)

#lockheart# είπε...

ναιαδα

φιλι γλυκο και σε σενα γλυκια μου!