BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

ας ερχοσουν για λιγο..κι ας χανοσουν μετα...

Glitter Graphics

θυμησες...

νοσταλγια...


παλι μιλω για σενα....


παλι ακουω αυτη τη γλυκια μελωδια στα αυτια μου...


παλι μυριζω το αρωμα σου,στο αερα που αναπνεω...


παλι σ'ακουω να ψιθυριζεις τ'ονομα μου...




αραγε γιατι ερχεσαι;γιατι φευγεις;γιατι δε μενεις ακομα λιγο;


ελα για λιγο...




ειναι κατι μερες σα κι αυτες..που σε εχω αναγκη...το νιωθεις ψυχη μου;




το νιωθεις...γιαυτο ερχεσαι...




θυμαμαι οταν σε πρωτοσυναντησα..ενιωθα τη γη να σειεται...




σεισμος η υπαρξη σου...απο συναισθηματα...




μποφορ απο κυματα ευφοριας και ευτυχιας...




οι ανεμοδεικτες της καρδιας μου προμηνυαν ανεμοστροβιλους...




ηρθες και αγγιξες τις πιο ευαισθητες χορδες μου..




επαιξες τη μελωδια της αγαπης μας...


διχως πενταγραμμο...διχως γνωση απο μουσικη,απο νοτες,απο κλειδια του σολ...



ενα κλειδι κατειχες...αυτο της καρδιας μου...








ηταν ανοιξη...θυμασαι;


αρχισες να ανθιζεις μεσα μου...

τοτε...που σηκωσα το βλεμμα μου να συναντησω το δικο σου...

και ειδα το ποθο ζωγραφισμενο να μου χαμογελαει...

να μου κουναει το δεικτη και να μου λεει..ελα κοντα...








μη φοβασαι...ελα...

και ηρθα...

σε ηθελα...δε στο εκρυψα...στο φωναξα...


να ηξερες ποσο καιρο παλευα μεσα μου να μην αφησω να δεις τη φωτια που εκαιγε στα σωθικα μου...


βλεπεις φοβομουν ακομη....φοβομουν αυτο που ενιωθα να στο δειξω...να το μοιραστω μαζι σου...δεν ειχα τη τολμη να σε ριξω στη πυρα βλεπεις...να σε φυλακισω στου ερωτα τα δεσμα...να σε παρασυρω στο πυρινο κυκλο μου...να γινεις η δικη μου φλογα...
η φλογα μου...






επαιξα με τη φωτια...και καηκα...


καταφερες να προκαλεσεις τοσα αναμεικτα συναισθηματα...

ηξερες να διαβαζεις τη σκεψη μου...αναθεμα σε...


και καθε φορα νομιζα πως ονειρευομουν...ελεγα δε μπορει...ειναι ονειρο...θα ξυπνησω...ποσες φορες προσευχηθηκα να μη ξυπνησω Θεε μου...

ας γινοταν εφιαλτης δεν ανυσηχουσα..ησουν εκει και δεν ειχε τιποτα αλλο σημασια...με αγκαλιαζες και τα ξεχνουσα ολα..

ηρθες για λιγο...ξυπνησαν ολα..

τοσες πολλες αναμνησεις πως να χωρεσουν τωρα στο μικρο κλουβακι οπου κλειστηκα;

πως να χωρεσουν...

ολα εκεινα...τα πρωινα που ξυπνουσα μεσα στην αγκαλια σου...

ολα εκεινα τα μεσημερια που γελουσαμε μεχρι δακρυων με εκεινες τις ηλιθιες γκριματσες που εκανα για να σου φτιαξω το κεφι...


ολα εκεινα τα απογευματα που περπατουσαμε στους βρεγμενους δρομους χωρις ομπρελα...

ολα εκεινα τα βραδια που με νανουριζες...σιγοτραγουδωντας...

θυμασαι...;

πως γινεται να ξεχασεις...απαντησες...

ολα αυτα τα μικρα,τα καθημερινα γεμιζαν τη μερα μου...

μα..ηταν πολυ καλο για ειναι αληθινο...

μου ειπες πως θα φυγεις για λιγο...

μα θα ξαναγυρισεις...
σου ειπα μεινε..μα μου ειπες πρεπει..

θα ξαναρθω μου ειπες...δε σε πιστεψα...μα με διεψευσες..

γυρισες πραγματι για λιγο...

αλλα απουσιαζα εγω...ειχα φυγει απο καιρο...


ειχα χαθει στα σκοτεινα στενα της παγερης μοναξιας που με αφησες...

και ηταν τοσο κρυα εκει κατω...

εψαξες να με βρεις...μετα απο καιρο...ρωτησες για μενα...
με βρηκες...
ειχες αλλαξει...ειχα αλλαξει...

πραγματι αλλαξα...κλειδαρια και το κλειδι το πεταξα...

τι περιμενες...
το κλουβι στενο...και δε μας χωρα και τους δυο πια...
μεγαλωσαμε...

ηρθες τωρα για λιγο...κι εχεις απαιτησεις...

απαιτεις αυτο το λιγο να τα αναστησει ολα με μιας;
τωρα;

η φωτια εσβησε...
μη σκαλιζεις μεσα στις σταχτες...
και μαθε πως
ξεριζωνω..καθε φορα οτι παει να ανθισει...
θα σου πω και το γιατι...
γιατι πρεπει...















23 διεξοδοι:

Raven είπε...

Δείχνεις όμως ακόμη πολύ έντονα συναισθήματα... Είναι επειδή πληγώθηκες τόσο ή είναι επειδή αγαπάς ακόμα τόσο;

Έχεις πρόσκληση για μπλογκοπαίχνιδο, μικρή μου!

Φιλιά

Υ.Γ. Γι'ακόμη μια φορά, με έκανες να ανατριχιάσω... Όποιος έχει αγαπήσει, νιώθει βαθιά μέσα του κάθε λέξη που γράφεις. Και συμπάσχει... :)

Σταλαγματιά είπε...

Είναι μερικά πράγματα στην ζωή που συμβαίνουν χωρίς να τα έχουμε υπολογίσει και ο πόνος είναι έντονος.
Μας βρίσκει απροετοίμαστους και αυτό είναι που κάνει τον πόνο να κρατά περισσότερο.
Αν πρέπει να συμβούν δεν μπορούμε να αλλάξουμε την πορεία της φυγής τους παρά μόνο να τα αποδεχτούμε.
Σε νιώθω, καταλαβαίνω όσα λένε τα λόγια σου μα και όσα αποσιωπούν !!!

Να προσέχεις μικρή μου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ,ΤΡΥΦΕΡΑ ΚΑΙ ΛΥΠΗΜΕΝΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΣΕΙΣΜΟΣ Η ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ.ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ.ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΙΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΤΕΡΕΑ ΟΝΕΙΡΑ.

Dreamy Cloud είπε...

Aκόμα και σαν αναμνήσεις αυτά τα λόγια ξυπνάνε έντονα συναισθήματα λές και τα έζησες χθές.. Όσος κι αν είναι ο πόνος δεν παύουν να υπάρχουν αλλά και να προχωράμε μπροστά.. Φιλάκια και καλό Σκ!!

jacki είπε...

Έλα λίγο, μόνο για λίγο
ζω και ξαναζώ κάθε μας στιγμή..
Όλη μου η ζωή
στα χέρια σου κλεισμένη.

✿ margarita είπε...

επαιξα με τη φωτια...και καηκα...


καταφερες να προκαλεσεις τοσα αναμεικτα συναισθηματα...

ηξερες να διαβαζεις τη σκεψη μου...

.....:)

cry_angel είπε...

ax auto to PREPEI mas exei faei....
ax....
Min zeis me to prepei 8a xaseis tin zoi sou...
<3

Άνεμος είπε...

Πολύ όμορφο το κείμενο σου, πραγματικά σε αγγίζει και καταλαβαίνω πολύ πως νιώθεις...

Αν έχεις τη δύναμη να σκορπίσεις τις στάχτες, κάντο. Θα σε βοηθήσει!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

με τσακισε αυτο το τελευταιο σου...
"θα σου πω και το γιατι...γιατι πρεπει"
εκδικηση...
πονος...
αισθηματα που απομειναν...
αγαπη που δεν ξεχαστηκε...

ποσο σε ενιωσα σε αυτη σου την αναρτηση...
πολυ δυνατη ηταν...
πολυ...

μα νομιζω πως καλα κανεις...
καλα κανεις κοριτσι μου...
οτι εσυ πονεσες για να φτασεις μεχρι ενα σημειο κανεις δεν εχει το δικαιωμα να σε κανει να το ξαναγυρισεις στην αρχη...

νεραιδενια φιλακια!!!

#lockheart# είπε...

raven

η αγαπη και ο πονος ειναι ταυτοσημες λεξεις πλεον...ποναω αρα αγαπω..αρα υπαρχω..ολα εχουν και το τιμημα τους.
οσο για το παιχνιδακι..οσωνουπω και ερχομαι...να το παιξω...θα σεαφησω με το στομα ανοιχτο ε;
:)

#lockheart# είπε...

anastasia mou

με νιωθεις γλυκια μου...τι αλλο μενει να πω..αφου ξερεις..δε ειναι ευκολο να αποδεχτεις οτι σε ποναει.
δεν ειναι..

φιλακια κοριτσακι.

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο

μερικες φορες και τα στερεα ονειρα καταρρεουν...και μ'εμαθαν να μη ζω με αυταπατες...
στηριζομαι καλα στα ποδια μου και αυτο μου φτανει προς στιγμην.

#lockheart# είπε...

συννεφουλα μου

αναμνησεις..που να τις στριμωξω αραγε τοσες πολλες που μαζευτηκαν;ηταν σα χθες μικρη μου..σα να μη περασε μια μερα..κι ομως...

#lockheart# είπε...

jacki

σ'ευχαριστω για τους υπεροχους στιχους της βιταλη...μελωδικοι..
υπεροχοι...
σε φιλω!!!!

#lockheart# είπε...

edelweiss

επαιξα και καηκα...
ευτυχως η δυστυχως μη ρωτησεις...
ευτυχως που επαιξα..δυστυχως που καηκα η αντιστροφα;

#lockheart# είπε...

cry angel

πρεπει να χασω τη ζωη μου για να μαθω πως πρεπει να συνεχισω να ζω;ζωη χαμενη;και που να τη βρω..

#lockheart# είπε...

ανεμε

φυσηξε καλε μου..να σκορπισω αυτες τις σταχτες...περα μακρια...
ας χαθουν..ας εξαφανιστουν..

#lockheart# είπε...

ναιαδα

καλο,κακο,δυναμη,αδυναμια...
δε ξερω τι απεμεινε πια...
αγαπη,μισος,αναμνηση,πονος...
ολα μαζι...

#lockheart# είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Master είπε...

Σε ξέρω από κάπου;
Κάτι μου θυμίζεις,
δε μπορεί,
εσύ είσαι...
μα σε θυμάμαι με κοτσίδια και χαμόγελα να τρέχεις στους δρόμους...
σε θυμάμαι με βιβλία πιο βαριά από σένα να πηγαίνεις στο λεωφορείο...
θυμάμαι που έπεσες και χτύπησες,
ήμουν εκεί και σε φρόντισα...
ΕΣΥ είσαι

τα κοτσίδια τα έκοψες μαζί με τα φτερά σου άγγελέ μου,
το χαμόγελο σβήστηκε από το πρόοσωπό σου
τα βιβλία τα διάβασες τι να τα κάνεις πια...
και το λεωφορείο;
πήρες αμάξι πια...
έτσι μου είπες και τρόμαξα...
πίστεψα για λίγο ότι είχες φύγει...
μετά σε κοίταξα στα μάτια...

εσύ είσαι...

Σκορπινα είπε...

Με ανατριχιάζεις με τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου...
Μερικές φορές μου θυμίζεις πόνους παλιούς που έχω θάψει καλά να μην τους βλέπω και θυμάμαι...Μα η μνήμη υπάρχει ακόμα...
Και σε κάθε ευκαιρία πονάει...Και πονάει πολύ...

Μερικές φορές στη ζωή συνειδητοποιούμε ότι απλά αργήσαμε...

Πρέπει απλά να μάθουμε να ζούμε με αυτό.Η ζωή κυλά γρήγορα και όλα αλλάζουν...Δεν είναι κακό αν δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε ο ένας τον άλλο.Και είναι το πιο σωστό να μπορούμε να το δούμε αυτό και να μπορούμε να πούμε "Συγνώμη, άργησες.."

Πάμε γιάλλα κούκλα...
Φιλί γλυκό...

#lockheart# είπε...

master

ελα κοντα..κοιτα με...θα με δεις..θα με βρεις...δε αλλαξα ποτε...αλλαξα προσωπο αλλα οχι ψυχη..παντα η ιδια παραμενει.

#lockheart# είπε...

skorpina

ο χρονος τρεχει ..η ζωη κυλα..και εμεις παντα τρεχουμε να τα προλαβουμε ολα.οι αναμνησεις καμια φορα μας σκουντανε στον ωμο και στεκουν διπλα μας χαμογελαστες...πορευεσαι με αυτες..το δεχεσαι και προχωρας...τρεχεις.. α τους κρυφτεις..μα παντα σε βρισκουν...καπου εκει που εσυ σταματας να ανασανεις απο το λαχανιασμα της πορειας σου.