BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

avatar



Προσκληθηκα απο τη μπλογκοφιλεναδα μου raven να δωσω μια επεξηγηση για το δικο μου avatar.
Λοιπον,οταν εψαχνα φωτο για το μπλογκ μου,ηθελα σιγουρα αυτη να τη συμπεριλαβω,να στολισει εστω και ενα φοντο του.Αυτη τη στιγμη στολιζει το φοντο του κινητου μου να φανταστειτε!τετοια εμμονη!
Οταν την πρωτοειδα με παρεξενεψε,ο ηλιος που ερωτοτροπουσε με τις αχτινες του,σε αυτες τις πλαγιες του βραχου,οπου ενωνονταν και σχηματιζαν μια καρδια...αχ τι ωραιο!
Στην αρχη ειπα,δεν υπαρχει,δεν υφισταται τετοια εικονα.Ακομα εχω μεινει με την απορια δηλαδη...ποιο ειναι αυτο το τοσο υπεροχο μερος να παω..αραγε να υπαρχει;Αχ η σημερινη τεχνολογια..μας εχει κανει ακομα πιο φαντασιοπληκτους..(ημουν που ημουν..αποεγινα:)
Γενικοτερα λατρευω το ηλιοβασιλεμα..δε ξερω μου εμπνεει μια ηρεμια μια γαληνη..Η ενναλλαγη των χρωματων του ουρανου με αυτα του Θεου Ηλιου..Θεικο αποτελεσμα..
Πηγαινα θυμαμαι απο παιδι στο φαρο του λιμανιου,καθομουν στα βραχια και το κοιταζα..τελετουργικο κανονικοτατα,αν δεν εδυε ο ηλιος δε σηκωνομουν να φυγω.Να με τραβουν οι αλλοι να φυγουμε και εγω εκει..πεισμα να μεινουμε!Αμ το αλλο..στη παραλια ηλιοθεραπεια με ηλιοβασιλεμα εχετε κανει;εγω ναι!καθε μερα σχεδον...(γιαυτο καταντησα γαλακτερη!)
Εκτος αυτου ειχα διαβασει ενα ποιημα να το πω;πανω σ'ενα τοιχο..που το λατρεψα..ενας λογος παραπανω...πηγαινε καπως ετσι..
Το καλοκαίρι πέρασε σαν ηλιοβασίλεμα...
Το κοιτούσα να περνάει, αλλά δεν μπορούσα να το σταματησω..
Σαν ένα παγωτό που τρώς και όταν αρχίζεις να το απολαμβάνεις... τελειώνει...
Σαν ένα δροσερό αεράκι που σταματάει στην κάψα του ήλιου...
Σαν μια αγάπη που περίμενες να έρθει και φεύγει απρόσμενα...
ΚΑΙ ΕΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!!
Καλω επισης με τη σειρα μου να παιξουν...
τους:

18 διεξοδοι:

Σταλαγματιά είπε...

Και ποιος δεν λατρεύει το ηλιοβασίλεμα, είναι το λιμάνι για τους ερωτευμένους μα και για μας τους μη ερωτευμένους είναι μια ζεστή εικόνα!
Είναι υπέροχο.

Να περάσει όμορφα ότι κι αν κάνεις
Σε φιλώ γλυκά

Ανώνυμος είπε...

Σου ταιριάζει... και είναι υπέροχη...

Υ.Γ. Η μουσικούλα κολλάει...

Φιλί

Άνεμος είπε...

Αν σκεφτώ και το ψευδώνυμό σου (lockheart) τότε το τοπίο ταιριάζει ακόμα καλύτερα, μια καρδιά κλειδωμένη σε ένα βράχο και δε μπορεί να ξεφύγει με τπτ, τόσο στέρεη που εμπνέει σιγουριά στην αγάπη! Σου ταιριάζει, ναι!

Το ηλιοβασίλεμα είναι ότι πιο θεϊκό!!! Η μόνη στιγμή που ο ήλιος σε καλεί να τον κοιτάς χωρίς να σε εμποδίζει με τις ακτίνες του. Πολύ ωραία φωτό!!!

Dreamy Cloud είπε...

Τελικά τα στοιχεία της φύσης, είτε σύννεφο είτε ηλιοβασίλεμα είτε άνεμος, μας εμπνέουν και μας ταξιδεύουν..Πολύ όμορφη η εικόνα έστω κι αν δεν υπάρχει στην πραγματικότητα τέτοιο μέρος. Καλά να περάσεις το 3ήμερο όπου κι αν πας!!Φιλάκια...

Συννεφούλα είπε...

Πραγματικά υπέροχο το αβαραρ σου!!!
Το ηλιοβασίλεμα κι εμένα πάντα με καθηλώνει :)

Καλό τριήμερο, φιλάκι !

gregory είπε...

εγω οταν εψαχνα για εικονα ειδα την ανατολη ...παντα μου αρεση η ανατολη του ηλιου..μου θυμιζη οτι ειναι αλλη μερα ..μια νεα αρχη.....οσο για το ονομα ...απλα ετσι με λενε .....ειμαι γνωστος σαν γκρεκορι-γρηγορης....χαιρετε.....

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πανεμορφο το ηλιοβασιλεμα οπως και ολες σχεδον οι εκφανσεις της φυσης!
νομιζω πως σου παει και αν κατι μας αρεσει και μας εκφραζει το κανουμε να μας ταιριαζει!

νεραιδενια φιλακια γλυκια μου!!!

#lockheart# είπε...

anastasia

και ποιος δε το λατρευει;ειναι αληθεια...και ποιος δε παραδινεται στη θερμη των αισθησεων..στη λαβα του σβησμενου βασιλια ηλιου...
να περασεις επισης ομορφα γλυκια μου!

#lockheart# είπε...

odoipore

καλε μου...σευχαριστω...μου ταιριαζει λες ε?και η μουσικη υπεροχη..ερωτικη..ειναι..δεν ειναι?
φιλι γλυκο!:)

#lockheart# είπε...

aneme

παντα γλυκα και καλοσυνατα που ειναι τα λογια σου.σευχαριστω απο καρδιας λοιπον...τη ξεκλειδωσα ειδες για λιγο..για να σε ευχαριστησω!καλο τριημερο!
φιλια!

#lockheart# είπε...

dreamy cloud

ολα τα στοιχεια της φυσης μας εμπνεουν,μας παρασυρουν,μας υποτασσουν να παραδοθουμε στη δινη τους.ας απολαυσουμε αυτο το ηλιοβασιλεμα..εστω και απο αυτη τη φωτο..τι ομορφη φωτο..αχ!
φιλακια καλη μου..καλα κουλουμα!

#lockheart# είπε...

συννεφουλα μου
καλως σε βρηκα...
χαιρομαι που σου αρεσει και εσενα...
σε φιλω!!!!!!!

#lockheart# είπε...

γρηγορη

εισαι το συμπληρωμα μου δηλαδη...
εγω η δυση εσυ η ανατολη;
:)

#lockheart# είπε...

naiada

και εγω νομιζω πως μου παει...ειναι τοσο αλλιωτικο καθε φορα το χρωμα του ουρανου...οταν ο ηλιος δυει..οπως και εγω..απροβλεπτη..αυτο παρελειψα να το επεξηγησω...αλλα εγινες η αφορμη..
φιλι!
να περασεις υεροχα καλη μου!

ΟΝΕΙΡΟΜΑΝΤΗΣ είπε...

το πιο ομορφο ειναι να ταξιδευεις με το πλοιο απο πατρα για ιταλια και να εισαι στο καταστρωμα στο ηλιοβασιλεμα...οσες φορες και να το δω το λατρευω...κ εγω απο μικρος είχα μια εμμονή με τα ηλιοβασιλέματα...όχι τόσο με την Ανατολή...με την δύση...χανόμουν ωρες στις διακοπες σε αμμουδιές με ηλιοβασιλέματα...ζωγράφιζα πάντα μικρός με τις κερομπογιές μου τα πιο όμορφα ηλιοβασιλέματα του μυαλου μου...ο θεός ήλιος φεύγει καθώς η μέρα χάνεται κ οι τελευταίες ηλιαχτίδες ντύνονται στα γήινα και ζεστά χρώματα της καρδιας!!!

jeminis είπε...

Ευχαριστώ γλυκιά μου για την πρόσκληση.Πές μου όμως
πώς να το χειριστώ αν γίνεται,γιατι είμαι αυτοδίδακτος και δεν τα καταφέρνω...

#lockheart# είπε...

ονειρομαντη

κατι παραπανω τοτε ξερεις εσυ απο μενα για τα ηλιοβασιλεματα...τι ωραια τοπια που περιγραφεις..ζηλεψα τωρα!
φιλακια!

#lockheart# είπε...

jeminis

καλε μου δεν ειναι δυσκολο.avatar=η υπαρχουσα εικονα στο προσωπικο σου προφιλ.τι κρυβεται πισω απο αυτο και τι σε ωθησε να την επιλεξεις για εικονα.ελπιζω να σε κατατοπισα λιγο..