BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

Δυο ζωες

Εχω στα δοντια το λαιμο σου...
βγαινει απ'τα χειλη μου η φωνη σου...
στο στομα παιρνω το σφυγμο σου...
χτυπαει μεσα μου η ζωη σου...






δεν ηξερα που να σε παω...
δεν ηξερες πως να με αφησεις...
εγω ηθελα να σε αγαπαω...
και εσυ ηθελες μονο να ζησεις...






ματια απο δακρυα φτιαγμενα...
τα χερια μου κανουν θηλιες...
αν φυγεις τωρα απο μενα...
θα ζησεις αλλες δυο ζωες...
αν φυγεις τωρα απο μενα...
θα ζησεις αλλες δυο ζωες...





Θα σ'αγαπαω καθε μερα...
και θα ειμαι χρονια μακρια...
θα εχω σωθει απο τη τρελα...
θα εχεις γλιτωσει απο τη φωτια...







δεν ηξερα που να σε παω...
δεν ηξερες πως να με αφησεις...
εγω ηθελα να σε αγαπαω...
και εσυ ηθελες μονο να ζησεις...




















Υ.Γ Επηρεασμενη απο την ελληνικη κωμωδια "ΠΕΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ" οπου το soundtrack ειναι αυτο που ακουμε... και ερμηνευει ποιος αλλος.. ο ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ...με τιτλο τραγουδιου "ΔΥΟ ΖΩΕΣ"
παρασυρθηκα που λετε...
Ας χορεψουμε tango...

14 διεξοδοι:

Raven είπε...

Δεν υπάρχει πιο ωραίος χορός από το tango... Είναι ένωση, πάθος, πόθος, αγάπη, ζωή, παιχνίδι!
Δεν το έχω ακούσει το τραγούδι, αλλά οι στίχοι είναι ΑΠΛΩΣ ΤΕΛΕΙΟΙ!
Μου θυμίζουν έντονα κάποιον... Άντε μεσημεριάτικα συγκινήθηκα με τους ανεκπλήρωτους-χαμένους έρωτες...

Φιλιά πολλά!

✿ margarita είπε...

Τα λεφτά μου όλα δίνω για ένα ταγκό
κι ένα άγγιγμά σου κάτω από το τραπέζι
αδιάφορα τριγύρω μου να κοιτώ
στο γυμνό λαιμό μου το χέρι σου να παίζει

Τα λεφτά μου όλα δίνω για μια βραδιά
για ρομαντικές φιγούρες πάνω στην πίστα
να παραμερίζουν όλοι από τη φωτιά
που θα στέλνει το κορμί μας στο πρίμα βίστα

Τα λεφτά μου όλα δίνω για μια ζημιά
που θα κάνει άνω κάτω τη λογική σου
θέλει τρέλα η ζωή μας και νοστιμιά
άμα θες να βρεις τις Πύλες του Παραδείσου

Μια γυναίκα, ένας άντρας κι ένας θεός
ένας έρωτας θεός να μας σημαδεύει
να σου δίνω τα φιλιά στων κεριών το φως
και να παίρνω αυτά που ο νους μας απαγορεύει

Πολύ όμορφο..ε δεν θα μπορούσε να λείπει η Χαρούλα απο αυτο το ταγκό! :)

gregory είπε...

δεν το ηξερα οτι μπορης να παρης σφιγμο με το στομα απο το λαιμο...

οταν θα εχω 180 εγω γινετε??

Dreamy Cloud είπε...

Πολύ ωραίοι στίχοι... Σε συνδιασμό με το τανγκό όλα τα λεφτά!!! Φιλάκια!!!

jacki είπε...

Τον καβαλιέρο μου παρακαλώ και πολύ ευχαρίστως να σας χαρίσω αυτό το ταγκό.
Καλό βράδυ.

El Corazon είπε...

Tango...τα λεφτα μου όλα δινω για ένα tango ..
Πραγματικα υπεροχο !!

Το ενα με το άλλο οι φωτογραφιες ολα μαζι δένουν υπέροχα..

Σταλαγματιά είπε...

Τα λόγια περιττά όταν μιλά η υπέροχη φωνή του Μαχαιρίτσα.
Η μουσική σε ξυπνά και οι στίχοι σε χαράζουν…
Υπέροχο!!

Καλή σου μέρα !

jeminis είπε...

Παππά μου παρασύρθηκα όπως λέει και το ανέκδοτο.
Το tango όμως στη foto
πολύ όμορφο...ψυχή μου.

Έλενα είπε...

Το τανγκό νομίζω μ' αρέσει περισσότερο να το βλέπω...δεν μπορούν όλοι οι άνθρωποι πιστεύω να σου χαρίσουν το ίδιο συναίσθημα...θέλει πηγαίο πάθος, υποταγή, αλλά και διεκδίκηση. Όσον αφορά το τραγούδι, το άκουσα στην ταινία κι είναι πραγματικά υπέροχο!

#lockheart# είπε...

raven

αντε βρε..τι σου θυμησα ε;δηλαδη ο ανεκπληρωτος ερωτας σε χορεψε τανγκο η εμεινε ο χορος ανεκπληρωτος απο τον ερωτα;;;να πας να τη δεις τη ταινια!εχει πολυ γελιο..φιλακια!





εντελβαις μου

εννοειται...οτι η χαρουλα δε γινοταν να λειπει.Θεα!φοβεροι και οι στιχοι.πολλα φιλια!




γρηγορη μας

οταν θα εχεις 180 παλμους σημαινει πως εισαι τυχερος..η γυναικα που εχεις διπλα σου,εκανε τη καρδια σου να χτυπα..σα τρελη..δε νομιζω να χρειαστει να στο παρει το σφυγμο..ετσι που θα σφυροκοπαει..θα κανει εκκωφαντικο θορυβο...
μααακια!!



συννεφουλα

σαρεσει..ε;χαιρομαι πολυ...ξερεις τανγκο καλη μου;να σου πω την αληθεια..εγω θα ηθελα πολυ να μαθω.ειναι πολυ αισθησιακος χορος..



jackouli

πως θες να ειναι ο καβαλιερος...περιεγραψε τον μου..θα τον βρω...και θα τον οδηγησω εγω η ιδια στη νταμα που του αξιζει..εσενα δηλαδη..
φιλακια πολλα!!!




el corazon

καλως την!!!χαιρομαι κοριτσακι που σαρεσει το τανγκο...σευχαριστω!!!φιλακια!



ελενα μου

οντως καλη μου..δε γεννηθηκαμε ολοι πολυταλαντοι..μη νομιζεις..ουτε εγω ξερω τανγκο..αλλα αν βρω καλο δασκαλο μπορει και να παθιαστω..με το χορο..:)



αναστασια μου

καλη μου...κι εγω οταν το πρωτοακουσα..το μυαλο γεμισε εικονες..ολα αυτα τα γυρισματα στη φωνη του..με γυριζαν κι εμενα..λες και χορευα η ιδια..ενιωθα..τα βηματα μεσα μου.ενα προς ενα..ευχαριστο συναισθημα...




jeminis

αφησε τα ανεκδοτα ψυχη μου..και ελα να μου χαρισεις αυτο το χορο..;)
να προσεχεις ομως..μπορει να σε πατησω..χαχα.φιλια!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

εγω ηθελα να σ'αγαπαω κι εσυ ηθελες να ζησεις...
πολυ ωραιο δεν το ειχα ξανακουσει και μου ειπαν οτι ειναι πολυ ωραια και η ταινια!!!

τα λεφτα μου ολα δινω για ενα τανγκο λοιπον...για ενα αγιιγμα σου κατω απο το τραπεζι...

νεραιδενια φιλακια!!!

jeminis είπε...

Μεγάλη μου τιμή να μου προσφέρεις τούτο τον χορό
μέρα που είναι σήμερα!!!
Για ανταπόδωση σου έχω ένα δωράκι....Στη γειτονιά μου...

#lockheart# είπε...

ναιαδα

να πας να τη δεις τη ταινιουλα...νεραιδουλα μου...
χαιρομαι που σου αρεσε..

σε φιλω..
τη καλημερα μου..



jeminis


ερχομαι γλυκε μου..περιμενε με...φοραω τα τακουνια μου..και ερχομαι απο τη γειτονια σου να με χορεψεις...αχ ποσο μαρεσουν οι εκπληξεις..τι μου εχεις εκει;;;;

ΟΝΕΙΡΟΜΑΝΤΗΣ είπε...

χορευεις? σε ένα χορό για δύο τα βήματα είναι πάντα απρόβλεπτα!!!