BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

14 Φλεβαρη..οταν γιορταζουν οι αλλοι..

...Ξερετε δεν πιστευω στον φτερωτο αγγελο που λεγεται Ερωτας...

Δε πιστευω σε αυτον τον Βαλεντινο που αποκαλουμε Αγιο καθε 14 Φεβρουαριου!


Πιστευω στη χημεια 2 ανθρωπων...


Στη διαφορετικοτητα....


Σε αυτο που σε κανει να ξυπνας καθε πρωι και να χαμογελας...χωρις αιτια...


Αλλα...υπαρχει και αλλα..αν βρω τελικα...τον αντρα που περιεγραφω πιο κατω...:)


Ισως του χρονου..να αλλαξω κοσμοθεωρια,γυρω απο απο τον ερωτα...παντα...




Λοιπον...
Πως βλεπω,θελω τον ιδανικο Αντρα;;;

Να εχει...

την ειλικρινεια του Αμερικανου,
τη φινετσα του Ιταλου,
τη γοητεια του Γαλλου,
την ευγενεια του Ιαπωνα,
τη ψυχραιμια του Γερμανου,
το χιουμορ του Αγγλου,
τη μαγκια του Ιρλανδου,
τη λαγνεια του Ανατολιτη
και κατι απο σεξαπιλ ολων αυτων...




Ζηταω πολλα;

18 διεξοδοι:

Σταλαγματιά είπε...

Κάτι από Ελληνα δεν βλέπω και ανησυχώ :)))
Εύχομαι να βρεις εκείνον που θα δώσει στην καρδιά σου φτερά, όποιος κι αν είναι ότι κι αν έχει!

Σε φιλώ γλυκά

naya είπε...

Το χιουμορ του Αγγλου???Μηπως να το ξανασκεφτεις?
:)

#lockheart# είπε...

anastasia

ε ναι εχω απογοητευτει απο τους Ελληνες πλεον..ειπα μηπως βρω κανεναν με ευρωπαικα στοιχεια..το ιδιο ευχομαι και σε σενα καλη μου..αν δεν το εχεις ηδη βρει.φιλακια!

#lockheart# είπε...

naya

καλωσηρθες στο σπιτακι μου...
λες;καλα μωρε ας εχει ολα ταλλα και αυτο το παραβλεπουμε..
καλο σ/κ!!!!

Raven είπε...

Το τι θέλεις από τον Έλληνα το άφησες απέξω, γιατί θα σε έκοβε η λογοκρισία; Ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ... Χαχαχαχαχα!
Δεν έχουν βγει από τους καλύτερους εραστές για πλάκα... Κάτι ξέρουν οι στατιστικές :)

gregory είπε...

ΚΑΛΑ !!! ΕΝΑς ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΗς ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΗς ΑΚΟΜΑ.....
ΕΝΑς ..ΠΑΤΡΙΝΟΣ....

Dreamy Cloud είπε...

Πολλά;; Μην το ξαναπείς αυτό!!!! Και ένα απ'όλα αυτά αν βρείς πιστεύω καλά είσαι!!! Μαζευμένα λίγο δύσκολο.. Φιλάκια!!!

jacki είπε...

Όχι μάτια μου λίγα ζητάς.. Αλλά αν βρεις έναν τέτοιον κράτα τον για πάρτυ σου.. εμένα στείλε μου φωτογραφία.. και θα τρυπήσω τη μύτη μου.
:)

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

οχι οχι δεν ζητας πολλα...
απλα αμα τον βρεις εγω θα κανω κωλοτουμπες στο υποσχομαι και θα χορευω ξυπολητη στις φωτιες!

νεραιδενια φιλακιαααα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ;ΓΙΑ ΨΑΞΕ.ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ.

#lockheart# είπε...

raven

θα κανω ενα ειδικο αρθρο για τον Ελληνα.παντως δεν ειναι στανταρ...οι αποψεις δυιστανται γλυκια μου...ακου με...


γρηγορη

αφου δεν τον ξερω..συγνωμη δε μπορω να εκφερω γνωμη..λυπαμαι..



συννεφουλα

δε παυω να ελπιζω..για το πακετακι..αν και χλωμο..το περιτυλιγμα δεν ανταμειβει το περιεχομενο παντοτε..ειδωμεν..


jacki kai ναιαδα

ουτε συννενοημενες ε?????
αμα τον βρω...θα σκεφτω τι θα σας κανω...εγω μπορω να ονειρευομαι ομως εεε?με τα ματια ανοιχτα???δε μπορω?
φιλακια!

ΟΝΕΙΡΟΜΑΝΤΗΣ είπε...

δεν χρειαζεται να ψαξεις...θα σε βρει αυτος!!!

Άνεμος είπε...

Ελα ρε χαλαρά... Ένας τέτοιος που ζητάς υπήρχε πριν καιρό αλλά τώρα πουλάει λιβάνι στα Ιεροσολιμα... :P

πέρα απο τη πλάκα τώρα δε ζητάς και πολλά, τον πύργο της Βαβέλ σε ένα άτομο... Λες αν τα κουβαλάει όλα αυτά να είναι οκ?

#lockheart# είπε...

ονειρομαντη

λες...ξερεις ποτε ακριβως γιατι μπορει ναρθει και να τυγχανει να απουσιαζω..


ανεμε

ποιος ανεμος.."βαλτος" σε εφερε προς τα εδω..εεε?
σε πειραζω..και γιατι παρακαλω να μην ειναι οκ ο ανθρωπος..ειδες που τελικα οι γνησιοι αντρες εχουν εκλειψει..ντε και καλα να ειναι ανωμαλοι...;μου λες;

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου

ψαχνω..ψαχνω..α!δε το βρηκα..

Master είπε...

Δε νομίζω ότι θα βρείς κάτι τέτοιο...
Ξέρεις όλοι έχουμε διάφορα πρότυπα στο μυαλό μας.
Είχα κι εγώ...
Και μου συνέβει το ακόλουθο...

I like blue eyes, hers are green
Not like the woman of my dreams
And her hair's not quite as long as I had planned
Five foot three isn't tall
She's not the girl I pictured at all
In those paint by number fantasies I've had

So it took me by complete surprise
When my heart got lost in those deep green eyes
She's not at all what I was looking for
She's more

No, it wasn't at first sight
But the moment I looked twice
I saw the woman I was born to love
Her laughter fills my soul
And when I hold her I don't wanna let go
When it comes to her I can't get enough

So it took me by complete surprise
When my heart got lost in those deep green eyes
She's not at all what I was looking for
She's more

More than I dreamed of
More than any man deserves
I couldn't ask for more
Than a love like hers

So it took me by complete surprise
When my heart got lost in those deep green eyes
She's not at all what I was looking for
She's more




Ελπίζω να σου συμβεί κι εσένα σύντομα...
Καλή σου μέρα γλυκιά μου...

Άνεμος είπε...

Αν γνήσιος άντρας είναι μια μίξη απο όλους τους άντρες μαζί, τότε... ίσως κάπου έχεις το δίκιο σου, ναι. χιχιχι!

Δεν είμαι ένας συγκεκριμένος άνεμος που στάλθηκε, είμαι απλά εγώ και πέρασα :)

#lockheart# είπε...

τη γλυκια μου καλημερα...
κι ενα θα σου πω..
"you took me now,by complete surprise..."
:)