BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

music break


Σε θυμάμαι, τι να πω
Τόσες νύχτες, τι να πω
η ζωή μου στο δικό σου το σκοπό
Αν μπορούσες, τι να πω
Αν μπορούσα, τι να πω
με το χρώμα των ματιών σου να κοπώ

Κάθε λέξη, τι να πω
με πονάει, τι να πω
στο σκοινί της μοναξιάς μου ισορροπώ
Σ’ αγαπούσα, τι να πω
Σε θυμάμαι, τι να πω
Σε θυμάμαι ακόμα, σ’ αγαπώ

Κλείνω τα μάτια, να σε δω
μα φεύγεις σα σκιά
στου χρόνου την απέραντη οθόνη
Το πρόσωπό σου τα μαλλιά
το στόμα, το φιλί
σα θάνατος ο χωρισμός
σκοτώνει, σκοτώνει


Ξεγραμμένος, τι να πω
σα δραπέτης, τι να πω
στο μαχαίρι τη γροθιά μου να χτυπώ
λίγο ακόμα, τι να πω
τ’ άρωμά σου, τι να πω
τ’ όνομά σου μια φορά να ξαναπώ

Σε θυμάμαι, τι να πω
τόσες νύχτες, τι να πω
η ζωή μου στο δικό σου το σκοπό
Αν μπορούσες, τι να πω
Αν μπορούσα, τι να πω
με το χρώμα των ματιών σου να κοπώ

Να να να να να να να...

Κάθε λέξη, τι να πω
με πονάει, τι να πω
στο σκοινί της μοναξιάς μου ισορροπώ
Σ’ αγαπούσα, τι να πω
σε θυμάμαι, τι να πω
Σε θυμάμαι ακόμα
Σε θυμάμαι ακόμα
Σ’ αγαπώ, τι να πω, τι να πω, τι να πω







Eρμηνεια : Λαυρεντης μαχαιριτσας

Μουσική/Στίχοι: Battisti Lucio


14 διεξοδοι:

cry_angel είπε...

Ax nai "se thumamai akoma" :(:(
nice song<3

Dreamy Cloud είπε...

Όταν πονάς από σκέψεις,θύμισες,λέξεις δεν υπάρχουν και πολλά να πείς..Το φινάλε όμως κάνει όλη τη διαφορά, το σ'αγαπώ..
Κομματάρα!!
Καλή σου νύχτα!! Σε λίγο ξεκινά μια καινούρια βδομάδα..για καλό το είπα αυτό;! :P

jeminis είπε...

Πονάει,,,
πονάει πολύ ο χωρισμός. Τις καρδιές όμως,,,
,,,ψυχούλα μου,,,
ακαριαία σαν θάνατος
σκοτώνει.

Άρτεμις είπε...

"Στο σκοινί της μοναξιάς μου ισορροπώ..."

Αγαπημένος ο Μαχαιρίτσας...

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Yπέροχο τραγούδι .. τι να πω
Τα λέει όλα ο Λαυρέντης

Σταλαγματιά είπε...

Από τα πιο ερωτικά κομμάτια του Μαχαιρίτσα και η φωνή του τι να πω για την φωνή του.Τέλεια επιλογή, υπέροχο!!
Πολλά φιλιά μικρή μου lockheart

#lockheart# είπε...

cry angel

ελπιζω να τον θυμασαι και να γελας...μη κλαις αγγελε μου...


dreamy cloud

τη καλησπερα μου και τη καληνυχτα μου...να θυμασαι..να αγαπας..
καλη εβδομαδα..αν και λιγο αργα..




jeminis

ποναει..δικοπο μαχαιρι...μπηγει συνεχως τη καρδια ολο και πιο βαθια..θα απαλυνει...θα ξεχαστει..




αρτεμις

creep γλυκια μου...ολοκαινουργια...
ο Μαχαιριτσας παντα αγαπημενος...


πεταλουδα

μη πεις τιποτα...τα λεει ολα εκεινος..καθε λεξη..καθε στιχος...



αναστασια μου

Σευχαριστω..παντα με ενθαρρυνει ο λογος σου..χαιρομαι που σου αρεσουν οι επιλογες μου..σε φιλω καλη μου!

Σκορπινα είπε...

τι να πω ................

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αν μπορουσες τι να πω...
αν μπορουσα τι να πω...

αν...
αχ τι μου εκανες με αυτο το τραγουδι που αποφευγω εσκεμμενα...

νεραιδενια φιλια γλυκια μου!!!

#lockheart# είπε...

σκορπινακι...

μη πεις...ακου μονο..



ναιαδα

με συγχωρεις νεραιδουλα μου..δε το ηθελα...εμενα να δεις τι μου εκανε...

Elen Chamelen είπε...

Όμορφο τραγούδι...
Αυτό το ακόμα γιατί να πονάει τόσο πολύ;
Σε φιλώ.

SeekY είπε...

Μια εικόνα χίλιες λέξεις, μια μουσική χίλιες εικόνες..

Στο σκοινί της μοναξιάς μου ισορροπώ..
Με πονάει..γιατί σε θυμάμαι ΑΚΟΜΑ και σ'αγαπώ.
Ίσως ο πόνος να είναι από τα λίγα - ίσως και το μοναδικό - συναισθήματα τα οποία εκφράζονται καλύτερα με μια απλή λέξη απ' ότι με πράξεις.΄
Όταν λες "πονάει ακόμα..." αυτό εκφράζει πόνο περισσότερο από τίποτα.

Leviathan είπε...

Υπέροχο κομμάτι ,υπεροχή ερμηνεία!καλημέρα!

#lockheart# είπε...

assel

γιατι αραγε;αναπαντητο το γιατι.ρωταω,κανεις δεν απαντα και η σιωπη πονα.
τη καλημερα μου καλη μου..



seeky

η λεξη πονος...μονο τεσσερα γραμματα...κι ομως σε πονουν..Ακομα...



leviathan

Kαλως το μου!Σευχαριστω γλυκε μου...χαιρομαι που σου αρεσει..
τη καλημερα μου!