BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

Αφιερωμενο...





Σε Κάθε κίνησή σου υποφέρω...


νόμιζα πως σε ήξερα, μα δε σε ξέρω....

σε κάθε σου ματιά, κάθε σου Βλέμμα....

υπάρχει μια αλήθεια κι ένα ψέμα, τι να πω..

μυστήριο ο έρωτας μαζί σου...

το πάθος κι η ηδονή απ' το κορμί σου...

κάθε αμφιβολία μου λυτρώνει...

κι αισθάνομαι πως είμαστε οι μόνοι εραστές...




καίγομαι γλυκά στη φλόγα σου...




νιώθω σα Θεός στο σώμα σου...




γίνομαι καπνός, που σε τυλίγει...


η εικόνα σου σημάδι στο μυαλό μου...




γεμίζει κάθε βράδυ το κενό μου...




αγάπη μου ανεξίτηλη στο χρόνο...




τα λάθη σου έχω μάθει να πληρώνω, τι να πω...

καίγομαι γλυκά στη φλόγα σου...



26 διεξοδοι:

Σταλαγματιά είπε...

Από τα πιο αγαπημένα κομμάτια των Ριφιφί.
Μου θυμίζουν τα εφηβικά μου χρόνια.
Η φωνές εκπληκτικές και οι στίχοι σε όλα τα κομμάτια υπέροχοι!

καλό μήνα

Dreamy Cloud είπε...

Μου το θύμισε πρόσφατα ένα συγκροτημα που πήγα και άκουσα.. Τι τέλειο τραγούδι...Παλιό αλλά καλό!!! Φιλάκια

Master είπε...

Πολύ όμορφο κομμάτι...
Προσπάθησα να παίξω κι εγώ...
Έλα από τα μέρη μου να δεις...

Adam The Sinner είπε...

Τι θα κάνουμε με εσένα μου λές;
Τίιιι...;;

:-))

Να περάσεις όμορφα!

Καλό μήνα!

Elen Chamelen είπε...

νόμιζα πως σε ήξερα, μα δε σε ξέρω....
Έπιασες το feeling μου.
Καλό μήνα γλυκιά μου.

jacki είπε...

Πω πω φωτιά και πάθος.. Μ αρέσει να σε νιώθω ευτυχισμένη και ερωτευμένη :)
Φιλί γλυκό κοπέλα μου.

jacki είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Άρτεμις είπε...

Δυνατό... Γεμάτο...

"η εικόνα σου σημάδι στο μυαλό μου...
γεμίζει κάθε βράδυ το κενό μου..."

πότε θα γεμίσει στ' αλήθεια αυτό το κενό ?

Καληνύχτες...

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Καλύτερα να καίγεσαι πιάνοντας τη φωτιά παρά πιάνοντας τον πάγο
"τα λάθη σου έχω μάθει να πληρώνω, τι να πω..."

Raven είπε...

Πωπω που το θυμήθηκες... Παλιό, αγαπημένο και νοσταλγικό! Με γύρισες πίσω χροοοοόνια :)

Μακάρι να στο αφιερώνει και σένα κάποιος που να σε αξίζει!

Φιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΟ ΜΗΝΑ.ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ;

#lockheart# είπε...

γλυκια μου αναστασια...κι εμενα μαρεσει πολυ!
σε φιλω!

#lockheart# είπε...

dreamy cloud

εμενα να δεις τι μου θυμιζει ..καθε φορα που το ακουω...
Φιλακια!

#lockheart# είπε...

master

σευχαριστω..που δεκτηκες τη προσκληση...να περνας καλα!

#lockheart# είπε...

πρωτοπλαστε

δε καταλαβαινω τι εννοεις..
;P
απλα ειμαι..χαρουμενη...
καλο μηνα..να περασεις το ιδιο ομορφα!
σε φιλω!

#lockheart# είπε...

assel

γλυκια μου καλο μηνα να εχουμε...
γεματο απο δυνατα feelings....

#lockheart# είπε...

jacki
αχ..jacki...και εμενα μου αρεσει...
επιτελους..

γλυκα φιλακια!

#lockheart# είπε...

αρτεμις

το κενο θα γεμισει..αν αφεθεις..αν ξεχασεις οτι περασε..και καλοσωρισεις οτι ερχεται..θαρθει..ολα θα γινουν..

πολλα φιλια!

#lockheart# είπε...

πεταλουδα

καμια φορα..καιγεσαι και τσουρουφλιζεσαι..θελει προσοχη..γιατι καιει...

#lockheart# είπε...

raven

ναι πολυ παλιο..αλλα αγαπημενο..και εμενα προσφατα μου το θυμισαν.
σευχαριστω καλη μου..
αντε φιλακια καλα να περασεις..

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

απιστευτο κομματι...
που πηγες και το θυμηθηκες...;
ερωτικο πολυ!!!
αχ...σαν να ειμαστε εφηβοι νιωθω τωρα...
τελειο!!!

νεραιδενια φιλακια!!!

Σκορπινα είπε...

Καλά εε..με ταξίδεψες πολλά χρόνια πίσω...

φοβερό αυτό το πράγμα στο μπλογκ σου...Όποτε μπαίνω κάπου με γυρίζεις πίσω...

Να'σαι καλά και παντα να χαμογελάς!

#lockheart# είπε...

ναιαδα

εμενα προσφατα μου το θυμισαν..τι ειχα κι εγω ξεχασει..υπεροχο ειναι..ετσι;
εφηβες γλυκια μου θα ειμαστε παντα μεσα μας..

Σε φιλω!

#lockheart# είπε...

σκορπινα
γλυκια σκορπινα μου!
ποσα χρονια καλε δηλαδη..εσυ εισαι "πιπινι"χαχα..;P
σευχαριστω για τα λογακια σου..και εσυ να εισαι παντα καλα και χαρουμενη!!!
μαααακιααααα

Άνεμος είπε...

Καίγεσαι στη φλόγα του, το ξέρεις και σ' αρέσει...

Έρωτααααααααααας... Ότι καλύτερο και ότι πιο καταστροφικό μπορεί να σου τύχει. Ζήσε τη στιγμή καλό μου...

Φιλάκια!

#lockheart# είπε...

ανεμε

ερωτας...φλογα...πυρκαγια..που καιγεσαι
στη γλυκια καταστροφη του,κι ολοι θελουν να το ζησουν καποια στιγμη...ολοι το επιθυμουν...μα κι αν το ζησεις...αφηνει εγκαυματα που μενουν εκει,πανω σου να σου θυμιζουν παντα απο τι δημιουργηθηκαν...