BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Μεινε...




Το αρωμα σου ακομα πανω μου....


στα χερια μου...στα ρουχα μου..στο σωμα μου...


ανεξιτηλα σημαδια μου αφηνει...


με χαραζουν σα μαχαιρι που μπηγει τη σαρκα...


σα βελονα που με τρυπα...


αορατη πληγη που ματωνει,αιμορραγει...μα δε πονα...


λυτρωνει απο καθε ιχνος ενοχης...

με αγγιζεις και τρεμω...

τρεμω απο φοβο μη σε χασω...

ειναι ριζωμενος ο φοβος μου σα νυχτα βαθια...

μηπως φυγεις απο της καρδιας μου το κυκλο...

παραστρατησεις και βγεις εκτος τροχιας...

θελω να μεινεις...

μεινε...για ν'αντεξω το χρονο...πριν με γκρεμισει...

να με κρατας να μη πνιγω στα τρισβαθα της ανυπαρξιας...

στην απολυτοτητα του κενου...

στην ανουσια μοναχικοτητα...

που καιρο τωρα στοιχειωνε τις νυχτες μου...

θελω ξανα να ονειρευτω με τα ματια ανοιχτα...

να δωσω την εκκινηση στο χρονομετρο των ομορφων στιγμων...

να υπαρχω για να ζω μονο στη ζεστη θαλπωρη του ερωτα σου...

να ξυπναω καθε μερα...

και μαζι με τον ηλιο να ανατελλω και εγω..

εκει...μεσα στις πυρινες κορες των ματιων σου...

γινε γυρω απο το προσωπο μου ζεστη αμμουδια...

να ταξιδευω πλαι σου σε μερη που δε βαζει ο νους...

σε παραδεισους κρυφους...

εγω και εσυ..

αεναες φιγουρες...

στου παθους το τρελο χορο...

μονο εσενα θελω..ενα δρομο να μου χαρισεις...

μεινε...









24 διεξοδοι:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ;ΜΕΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.ΜΑ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;

jeminis είπε...

Ριζωμένος ο φόβος,,,
τις νύχτες μοναξιάς...
Περνά με κάτι;;;ούτε με,,,
,,,βελονισμό....
Με τίποτα...
Μια καλή μέρα νάχεις...

Raven είπε...

Ένα δρόμο να σου χαρίσει... Αυτή η αναζήτηση της ελπίδας, με τσάκισε..!

Θα μείνει, γλυκιά μου... Αλλιώς θα είναι χαζός :)

avraoneirou είπε...

κι εμένα αυτός είναι ένας από τους μεγαλύτερους φόβους μου...
μην τον χάσω....μην χάσω αυτούς που αγαπώ....μην βγώ από τον κόσμο του που τον αγαπώ τόσο πολύ.....

κατά βάθος ξέρω ότι θα μείνει...

πολύ όμορφα τα λόγια σου....
φιλάκια.....

laminore είπε...

Μείνε μες στα όνειρά μου..
Μείνε στο πλάι μου...
Γίνε γύρω από το πρόσωπό μου ζεστή αμμουδιά..!

cry_angel είπε...

Meine? den nomizw na minei..
sto teloC oloi feugoun akomi k emeis....

jacki είπε...

Τι γλυκό και επιτακτικό μείνε.. Ανάγκη αυτό το μείνε καλή μου.

Άνεμος είπε...

Θα μείνει για σένα, θα μείνει γιατί ξέρει τί είσαι, θα μείνει γιατί τον αγαπάς και του το δείχνεις, θα μείνει γιατί είσαι εσυ!

Πολύ ωραίο το κείμενο σου καρδιά μου. Μπράβο σου!

#lockheart# είπε...

jk

να εισαι καλα καλε μου...θελω να ελπιζω πως εδω θα μεινει...ριζωμενος πλαι μου,να προχωραμε μαζι...
την καλησπερα μου!

#lockheart# είπε...

jeminis

γλυκε μου...ο φοβος..ριζωνει ειναι αληθεια..τις πιο κρυες νυχτες...θα φυγει ομως..μα κι αν φυγει τι γινεται με τις νυχτες;;;

#lockheart# είπε...

raven

ενα δρομο που δε θαχει επικινδυνες στροφες..ανηφορες και αδιεξοδα...
αυτον μου χαρισε...και
θα ειμαι χαζη αν δεν μεινω...:)

Dreamy Cloud είπε...

Μας γίνεται ανάγκη αυτό το μείνε στη ζωή μας..όχι πώς δεν θα μπορούμε να ζήσουμε χωρίς εκείνον/η αν φύγει μα δεν θα είναι το ίδιο. Ο δρόμος μας θα παρεκλίνει αρκετά απο την αρχική πορέια του, το ταξίδι δεν θα έχει και τόση αξία πια.. Πολύ όμορφη ανάρτηση..Φιλάκια!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αυτο το μεινε φανταζει κατι αναμεσα σε παρακληση και απαιτηση...
τοσο μεγαλη η αναγκη φαινεται...
μεινε...
η' αλλιως μη φευγεις...

πολυ ομορφο κοριτσι μου!
νεραιδενια φιλακια!!!

Άρτεμις είπε...

Ονειροφτιαγμένο...

Να μείνει... Πως θα μπορούσε να φύγει... Αχ...

Καλημέρες...

#lockheart# είπε...

avraoneiroy

καλως σε βρηκα καλη μου.χαιρομαι που σου αρεσαν τα λογια μου...να περνα η αυρα σου πιο συχνα απο το λαβυρινθο μου.και μη φοβασαι..εδω θα μεινει..

#lockheart# είπε...

laminore

μεινε μεσ'τα ονειρα μου..για παντα εκει μεσα..γινε εσυ το ονειρο μου..
φιλακια καλη μου..καιρο ειχα να σε ακουσω...χαιρομαι που επεστρεψες...

#lockheart# είπε...

cry angel

γιατι τοση απαισιοδοξια...οταν κατι το θελουμε πολυ..ολο το συμπαν συνομοτει για να το αποκτησουμε.το εγραψε και ο κοελο..
σε φιλω...

#lockheart# είπε...

jacki

αχ καλη μου..αναγκη οσο δε φανταζεσαι...επικινδυνη ουσια..κατι σα ναρκωτικο...:)

#lockheart# είπε...

ανεμε

με συγκινεις,χαιρομαι τοσο που σου αρεσουν αυτα που γραφω...
και εγω αισθανομαι πως θα μεινει...γιατι που θα βρει χειροτερα;ε;
:P
φιλακια!

#lockheart# είπε...

dreamy cloud

τα ειπες ολα εσυ καλη μου συννεφουλα..ο δρομος θα παρεκλινει απο τη πορεια του...
οποτε ποια η αξια του ταξιδιου διχως τον αγαπημενο σου συνοδοιπορο;
φιλακια πολλα!

#lockheart# είπε...

ναιαδα

ξερεις καλυτερα απο τις 2 μας τι σημαινει αυτο το μεινε..μη φευγεις...μεινε πλαι μου ως το τελος..ωσπου να παψω να υπαρχω και να ζω μονο για σενα...

Φιλι γλυκο καρδια μου!

#lockheart# είπε...

Αρτεμις

Ονειρο που δε θελω να ξυπνησω...
Αχ..γλυκια μου..αχ..
Σε φιλωωω!

Σταλαγματιά είπε...

Ένα άρωμα που θα βασανίζει τις αισθήσεις χρόνια !!!!


Καλημέρα μικρή μου lockhear

#lockheart# είπε...

τη καλησπερα μου γλυκια μου...
αυτο το αρωμα ξυπνα τα παντα γυρω μου,μεσα μου...βασανο σκετο!αχ!
φιλακια!