BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

γραμμα στο πατερα...



ποσα εχουν μεινει να σου πω..τοσα που δε χωρουν σε χιλιες λεξεις...





τοσες οι αναμνησεις που ξεχειλιζουν αγαπη,τρυφεροτητα,αφοσιωση καθε φορα που γυριζω το




χρονο πισω και κρυφοκοιταζω μεσα σε αυτες...



Τις κρατω καλα φυλαγμενες..μα δεν στις ξεστομισα ποτε...



και στεναχωριεμαι που δε στις ειπα...



εισαι η μεγαλη μου αδυναμια...και...




ξερω πως...



ειμαι η αδυναμια σου...



εισαι ο Μεγαλος...και...



ειμαι η μικρη σου...



οτι και να μου ζητησεις θα τρεξω...



οτι και να παθεις θα βιαστω να σου απαλυνω το πονο...



οτι και να σκεφτεις θα το εχω ηδη υλοποιησει...




εχεις περασει τοσα πολλα καλε μου...ποσα εχει αντεξει αυτη η καρδουλα σου..



ξερω..ειναι μεγαλη θα πεις και τους χωραει ολους..μα πες μου πως τον αντεχει τοσο




συνωστισμο;



ησουν και θα εισαι παντα...



αγερωχος...ευθυτενης...εξωστρεφης....πεισματαρης...τρυφερος..



μονιμα ερωτευμενος με τη ζωη...



γεννημενος επαναστατης...δεξιοτεχνης...φυσιολατρης...μαχητης του δικαιου...


ισορροπιστης των Παντων...



και τοσα αλλα επιθετα..που δε φτανουν να περιγραψω την περιπλοκη συνθεση του παζλ του χαρακτηρα σου...



μ'αρεσει να σε προσεχω...


παντα σε προσεχα...παντα με προσεχες...


με επαιρνες απο το χερι και βαδιζαμε πλαι πλαι...


με επιανες αγκαλια και καμαρωνες που ημουν διπλα σου...



οποιος σε στεναχωρησει...θα εχει να κανει μαζι μου...δε φταιω εγω..ειναι που με εκανες


αντρακι..με εμαθες να αντιμετωπιζω τη ζωη με τολμη...με θαρρος...να μη φοβαμαι να


ρισκαρω...να μη φοβαμαι να κανω λαθη...να ποναω και να ξερω οτι ζω...



παντα φροντιζες να μη μου λειψει τιποτα...


θυμασαι τοτε που πηγαιναμε στο λιμανι και εσυ επαιρνες μηλοπιτα με καφε..και εμενα μου


αγοραζες παγωτο πυραυλο;που μου ελεγες να μη τρωω να νυχια μου...να ντυνομαι ζεστα...να


προσεχω τις παρεες μου...να γυμναζομαι...να ειμαι καλη μαθητρια στο σχολειο...



δε μου χαλουσες ποτε χατιρι..οτι κι αν σου ζητουσα συμφωνουσες... επειδη με αγαπας...



και εγω ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΠΟΛΥ!



Δε στο λεω συχνα..αλλα το νιωθεις πως ετσι ειναι...



Σε αγαπαμε!



εισαι γενναια ψυχη...



θα πας στο παραδεισο και ας μη πιστευεις πως υπαρχει...



εισαι αγγελικη υπαρξη εγκλωβισμενος σε σωμα ενηλικα...



ΣΑΓΑΠΑΩ!!!!!



στο ξαναπα;




Το τραγουδι ειναι για σενα...με ολη τη σημασια των στιχων...








































Υ.Γ1 γραφω με πρασινο γιατι ξερω πως ειναι το αγαπημενο σου χρωμα...



12 διεξοδοι:

gregory είπε...

αμ κοριτσι μου με τετιον πατερα....γιατι να μην εισαι τοσο ομορφη και καλη!!!!!!!!

Ελενα καπακιώτου είπε...

να χαιρεσαι κοριτσι μου τον πατερουλη σου... και να σε χαιρεται... και αυτος!!!


απ'όσα γραφεις και απ'όσα ξέρω είναι δυνατος... και να ξερεις ότι θα παραμεινει δυνατος.... γιατι επιμενει και εμαθε να μην το βαζει κατω!!!

με συγκηνησες κοριτσι μου...

#lockheart# είπε...

gregory

ελα ντε!τα γονιδια βλεπεις..:)

#lockheart# είπε...

zinaa kapa

σευχαριστω πολυ καλη μου.ειναι δυνατος το ξερω,παντα ηταν και απο τον ιδιο διοχετευουμε δυναμη και εμεις.υποδειγμα ανθρωπου με θεληση για ζωη...να εισαι καλα...σε φιλω!

Άνεμος είπε...

Στην υγειά του μπαμπά σου. Θα πιω σε αυτό!!!

Και ένα μεγάλο μπράβο σε σένα που του αφιέρωσες τέτοιο κείμενο!!!

Υ.Γ. Στα applebies στη παραλια έτρωγε μυλόπιτα τότε που περιγράφεις? ;)

jacki είπε...

Να τον χαίρεσαι.. Να σε χαίρεται.. Ξέρω πως είναι αυτό που περιγράφεις καλό μου..
Να είστε καλά και οι δύο.

Ανώνυμος είπε...

apapapa dne tah ksana mpw sto blog sou olo klew .... den einaikatastasi afti....
na prosexete o enas ton alo ... kai na agapieste etsi me dinami kai pathos.... filia !

Σκορπινα είπε...

Είναι αυτή η σχέση ρε γαμώτο...Έτσι όπως την περιγράφεις με διαφορετικές λεπτομέρειες κάθε φορά...

Φιλιά πολλά!

#lockheart# είπε...

aneme

καλε μου σε ευχαριστω πολυ...
στην υγεια του λοιπον..
να εισαι παντα καλα καλα γλυκε μου!
φιλακια.καλο σ/κ!

#lockheart# είπε...

jacki

γλυκια μου...
και εσυ να εισαι καλα..το ξερεις..απο που αραγε ερωτω?ε?
φιλακια πολλα!!!!!

#lockheart# είπε...

αδερφε

με συγκινεις..αληθεια σου συμβαινει αυτο καθε φορα..γλυκε μου τι υπεροχος ανθρωπος που πρεπει να εισαι...για να με νιωθεις ετσι...ανθρωπος με πολυ ευαισθησια μεσα του.
σε φιλω!και να περνας απο τα μερη μου ετσι?:P

#lockheart# είπε...

σκορπινα

κοριτσακι μου...σχεση ζωης..
εδω υπαρχει κατι σαν οιδιποδειο...αναμεσα σε κορη και πατερα...
φιλακια πολλα!!!!