BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Πολυχρωμες Ελ(ε)ξεις...





η νυχτα ειναι τοσο κρυα...τοσο σκοτεινη...




τα φωτα της σβηστα...




μοναχα το φεγγαρι ειναι αναμμενο...




μοναχο στεκει...εκει ψηλα στα ερημα στενα του κρυσταλλινου ουρανου...




αλητευει δεξια κι αριστερα...κανει κυκλους γυρω απο τον ευατο του...




παραμονευει για ενα βλεμμα καποιου διαβατη...ενα χαμογελο...




καθε φορα που το κοιταζω μοιαζει να μου χαμογελα...




καθε φορα που με κοιταζεις...βλεπω τον ιδιο παντα αστερισμο...στο προσωπο σου...




κεντημενο με ασημενιες κλωστες της ιδιας παντοτε λαμψης...








μοιαζουν τα χειλη σου....διασπαρτες λεξεις....



μοιαζουν τα ματια σου...σκορπισμενες φρασεις...



μοιαζει η μορφη σου...απλωμενα κειμενα...



Βιβλιο ανοιχτο...η υπαρξη σου...



που το διαβαζω καθε νυχτα...με ολογιωμο φεγγαρι...



λεξη προς λεξη...



Αλλωτε παλι...η αναγνωση τελειωνει...



Και μεταμορφωνεσαι σε χρωματολογιο...



Μπλε


οπως η τρικυμια της θαλασσας στη ψυχη σου..


παφλαζει συνεχως επανω στα βραχια της δικης μου ψυχης...



Καφε


οπως ακριβως ειναι τα καραμελωμενα ματια σου...



Κοκκινο


οπως η ζεστη λαβα ενος αγγιγματος...ηφαιστειο που ξυπνα...





Εχω παραδωθει ανευ ορων σε υπεροχες ζωγραφιες...



αυτες που δημιουργεις με τη παλετα των αισθησεων...



Εχεις ταλεντο στο να ζωγραφιζεις πολυχρωμες σκιες που γινονται ενα.. σε αχρωμους γαλαξιες...



Ξερεις...


Εχεις γινει ο Καλλιτεχνης στης ζωης μου το φοντο...



31 διεξοδοι:

Σταλαγματιά είπε...

Τι τέλειο!
Άκρως ερωτικό,
Ένας χρωματιστός πίνακας που στολίζεται από τα μάτια εκείνου..
Τα χρώματα όλα δικά του και το φως του φεγγαριού και το άρωμα της νύχτα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KATAΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΓΕΜΑΤΗ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ .

Dreamy Cloud είπε...

"Εχεις γινει ο Καλλιτεχνης στης ζωης μου το φοντο..." Tι τέλεια έκφραση!! Πολύ όμορφη ανάρτηση.. Φιλάκια πολλά!!! ;)

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ποσο υπεροχο να αφηνεσαι ανευ ορων στον καλλιτεχνη σου...
εκεινος να ζωγραφιζει τα χρωματα κι εσυ να βουτας μεσα τους...

πανεμορφη αναρτηση γλυκια μου...
ερωτικη!!!

χαρηκα παρα πολυ που σε γνωρισα απο κοντα!!!
κριμα που δεν ηταν κι αλλο!!!

πολλα νεραιδενια φιλακια κουκλιτσα μου!!!

Raven είπε...

Γι'ακόμη μια φορά, υπέροχη ανάρτηση! Αυτός ο καλλιτέχνης κάνει θαύματα... :)
Και εσύ είσαι η μούσα του;

Φιλιά πολλά!

jeminis είπε...

Άκρως ερωτικό!!!
Πολύπαθο...
Πολύβουο...
Σημαντικό,,,
με θαραλέα συνάμα παραδοχή
του πόνου,,,του λόγου
και του πόθου!!!
Υπέροχη προσέγγιση κάποιου,
που,πραγματικά,έγινε ένα
μάυτό που η αγάπη,,,
επιτάσσει...
Τιποτε άλλο!!!

Άρτεμις είπε...

Χρώματα...

Πολύ δυνατά...

Ταξιδιάρικα...

Πρόσεχε τον, τον καλλιτέχνη σου...

Δεν έχουν απομείνει πολλοί αληθινοί στις μέρες μας...

jacki είπε...

Όλα τα χρώματα της παλέτας..
Πολύ γλυκιά εντύπωση μου έκανες..
Χάρηκα που γνώρισα μια κλειδωμένη καρδιά που ξεκλειδώνει σιγά σιγά.. Να είσαι καλά ομορφιά μου.
Θα τα πούμε πάλι ναι;

#lockheart# είπε...

anastasia

ο ζωγραφος εσυ...το ειδωλο του εγω...ο πινακας της ζωης μας...γεματος απο τις αποχρωσεις της ευτυχιας...

πολυχρωμα φιλακια....

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου

καλε μου σευχαριστω για τα γεματα γλύκα λογια σου...

#lockheart# είπε...

dreamy cloud

να εισαι καλα γλυκια συννεφουλα...με νιωθεις ετσι δεν ειναι;καλλιτεχνης ξερεις τι θα πει...

#lockheart# είπε...

ναιαδα

γλυκια μου!!!!!
ειναι οντως υπεροχη η βουτια στο βυθο των χρωματων...
το γνωριζεις καλα και εσυ...
ελα κοντα να κολυμπησουμε.
ναξερες ποσο τυχερη σταθηκα που σε γνωρισα...διδυμη λιονταρινα...
σε φιλωωωωωω!!!

#lockheart# είπε...

raven

Ευχαριστωωωωωω!Οντως κανει θαυματα..ενα απο τα πολλα ειναι και ο ιδιος...τον επλασε ο Θεος..για να κατεβει στη γη και να ζωγραφιζει παραδεισους...

#lockheart# είπε...

jeminis

θα ελεγα πως η δικη σου παραδοχη και προσεγγιση...επιτασσει καλυτερα το δικο μου λογο...
σευχαριστω και χαιρομαι που σου αρεσε...

#lockheart# είπε...

Αρτεμις

Υπαρχουν λιγοι και καλοι...
Αχ..αυτος ο καλλιτεχνης..τι να πω..φυλαχτο το κρατω...
Σε φιλω!

#lockheart# είπε...

jacki
πριγκηπισσα μου...εσυ που
κρατας το σκρηπτο της μεγαλοσυνης και της γενναιοδωριας ψυχης,ψυχη μου..εννοειται πως θα τα ξαναπουμε παλι..πρεπει να γινεις η κατοχος του κλειδιου μου...μαζι θα το πεταξουμε στον Θερμαικο..

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

TO DIAVAZW APO TIN PROTI MERA POU TO EGRAPSES ... PANEMORFO .... TROMERA MESTO KAI GEMATO ...
AKOMA ENA KSEXILISMA PSIXIS ....
ALA O KINISMOS MOU PARAMENI ....
GIATI AN PERASOUN LIGO TA XRONIA
OLO AFTO KSETHORIAZI KAI THA GINI O AKAMATIS POU DEN MAZEVI TO SOVRAKO TOU KAI AFINI TA NERA ASFOUGARISTA STO MPANIO KAI TA PSIXOULA STO TRAPEZI ....
APLA AN AGAPAS ALITHINA ... META LATREVIS TA PSIXOULA ,TO SOVRAKO, KAI TA NERA STO MPANIO SOU ......

Άνεμος είπε...

Τυχερός αυτός στον οποίο αναφέρεσαι, αν αναφέρεσαι κάπου!

Πραγματικά πολύ γλυκό το κείμενό σου. Όμορφα συναισθήματα!

Φιλιά!

Elen Chamelen είπε...

Έχει τύχει ποτέ να δείς το φεγγάρι μεγάλο,ολόκληρο και κόκκινο;
Πρίν 4 χρόνια περίπου βρέθηκα σε ένα μέρος στην Πελλοπόνησο,βράδυ με το φεγγάρι να στολίζει το μπαλκόνι μας...
Είχε ένα κόκκινο-καφέ χρώμα που δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ.
Κάθε φορά που θέλω να νιώσω όπως ένιωσα και τότε το φέρνω στην μνήμη μου...
Πολύ όμορφο αυτό που έγραψες:
"Έχεις γίνει ο Καλλιτέχνης στης ζωής μου το φόντο..."
Φιλιά...

ΕΛΛΗΝ VS ΧΑΟΣ είπε...

Η διανοητική εξόντωση του εβραιοσάξονα μισέλληνα Νιμιτς από την ΟΕΑ!

http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2009/03/blog-post_6625.html

Σκορπινα είπε...

Πω πω πω !!!Τι έρωτας είναι αυτός καλε?

Μέχρι εδώ έφτασε το χαμόγελο...

Κράτα το να μην το χάσεις...Και ζήστο να μην το ξεχάσεις...:)))

gregory είπε...

ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΡΕ ΓΑΜΟΤΟ ...Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΑΣ ΚΤΥΠΗΣΕ ΚΑΤΑΚΟΥΤΕΛΑ.....
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΗ ΠΕΣΗ ΚΑΜΙΑ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ..

#lockheart# είπε...

brother

χαιρομαι που σου αρεσουν αυτα που γραφω και κυριως που σε κανουν να θες να τα ξαναδιαβασεις...οσο για το κυνισμο στον οποιο αναφερεσαι θα πρεπει να σου πω πως συμφωνουμε,απλα μερικες φορες χρειαζονται καποιες υποχωρησεις,παραβλεψεις,συμβιβασμοι.Το μονο που μενει ειναι η αγαπη που τα σε κανει γλυκα "υποδουλο"της.

#lockheart# είπε...

aneme

και βεβαια αναφερομαι...αν κοιταξεις,ζωγραφισα και το αρχικο του γραμμα καπου στο κειμενο.σευχαριστω για αλλη μια φορα,παντα γλυκος ο λογος σου.
σε φιλω!

#lockheart# είπε...

assel

τι ομορφο καλη μου ηταν αυτο που περιεγραψες..μαρεσει τη νυχτα το φεγγαρι σε οποια οπτικη γωνια και αν το πετυχω...ειναι τοσο ρομαντικο..τοσο..τοσο..αναμικτα συναισθηματα...τι να πω..σε μαγευει με το φως του.

φιλακια!

#lockheart# είπε...

ΕΛΛΗΝ VS CHAOS

καλως τον!ενδιαφερον το αρθρο σου.να περνας απο εδω να τα λεμε!

#lockheart# είπε...

σκορπινακι

ερωτας...
τρομοκρατης...
θυμα του επεσα...και εγω...
χαμογελοοοο..γλυκοοο....
σε φιλωωω!

#lockheart# είπε...

gregory

αντε στο ευχομαι λοιπον..
να δαγκωσεις τη λαμαρινα...
μονο προσεξε μη στραβοκαταπιεις..ξερεις εσυ..:)
φιλια!!!!!!!!

Ελενα καπακιώτου είπε...

πολύ ωραία εκφραση... πολύ ερωτικο!!! τελειο!!!!

καλο απογευμα

#lockheart# είπε...

zinaa kapa

καλωσηρθες γλυκια μου στον λαβυρινθο μου...και σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια...
σε φιλω!