BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

H δυναμη...που εγινε αδυναμια...

Ανακαλυπτω διασπαρτα λογια στο ψαξιμο μιας χαμενης αιτιας,σκορπισμενα γραμματα που μαστιγωνουν ανελεητα τους τοιχους της συνειδησεως μου,συνηγορουν στη δικη μιας παρεξηγημενης ετυμηγοριας,με σπρωχνουν να χασω και ν'αρνηθω ξανα οτι βρηκα,να τα παρατησω τωρα,να τα εγκαταλειψω τωρα που εφτασα στο τελος της διαδρομης,στη ακρη του νηματος,στην εξοδο της πορτας...
και εσυ δειλα να στεκεις μπρος μου,να εκσφεντονιζεις μαγνητισμενα λογια που με ελκουν πισω,με τραβουν να επιστρεψω στο σημειο αναχωρησης,στο μερος εκεινο που αφησα τους κοκκους μιας αγαπης,στην αμμο μιας υπαρξης,μιας ολοτητας,αυτη της υπαρξης μου...
γιατι το κανεις αυτο;γιατι σκοτωνεις με λεξεις οτι κρατω φυλαγμενο μεσα μου,ανεγγιχτο;
γιατι δε με ελευθερωνεις;γιατι μου ζητας ευκαιριες να σωσουμε οτι εχει πνιγει στο πατο;




Δε ξερω αν τα ματια που κοιταζω λενε πια την αληθεια,δυσπιστω ακομα και τωρα ν'ακουσω οτι μου φωναζουν,αρνουμαι να υποκυψω στην υγρη παρακληση τους,γυρνω το κεφαλι,κλεινω τα ματια,παγωνω το αιμα μου,να μη αισθανθω τη θερμη των δακτυλων σου στη παλαμη μου,
τι ψαχνεις;τι ζητας;
Με κοιτας και εκλιπαρεις να ταξιδεψω μεσα σ'ενα ναυαγιο απο ελπιδες...
κοιτα με,τι αντικρυζεις;δεν ειμαι εγω,ναι αλλαξα,δεν ειμαι για σενα...δε το βλεπεις;
εδω ειναι επικινδυνα,εδω εμειναν οι σταχτες,εκεινες οι στιγμες που καποτε αναβαν φωτιες,τωρα αφηνουν το καπνο τους,για να θυμιζουν οτι καποτε καηκαμε και οι δυο σε μια πυρκαγια παθους,σε μια επιπολαιοτητα δικια μου,δικια σου.
Μη με ρωτας τι θελω,επαψα να λογομαχω με τις επιθυμιες μου,δε ξερω τι θελω και αυτη ειναι η αληθεια,ακουσε τη,οι επιθυμιες εχασαν το προσανατολισμο τους...και τη πυξιδα τη ξεφορτωθηκα,γιατι χαλασε,γιατι ποτε δε μου εδειξε τη σωστη κατευθυνση,γιατι παντα με μπερδευε με τα καμωματα της...



Επαψα να ακουω τους παλμους μου,να νιωθω το αιμα να κυλα μεσα μου,κι αυτος ο χειμωνας που ηρθε εσπασε το θερμομετρο της υπομονης,μισανοιχτη πια η καρδια,τεινει να κλειδωσει τα παραθυροφυλλα της και να μεινει μονη ξανα.
Δε τη φοβαται τη μοναξια ακους;
δε φοβαται τιποτα πια,παρα μοναχα ενα...εμενα...την ιδια...

-Μακαρι ενα αποχωρισμος να μην ειχε πονο,δακρυα,ενοχες,τυψεις,κρυφη αισιοδοξια οτι ολα θ'αλλαξουν...οτι υστερα απ'τη βροχη,θα βγει ο ηλιος...
Σε ποια συννεφα γαμωτο εγκλωβιζεται η δικια μου αχτινα φωτος;




"Κι ομως δεν ειχα δυναμη...
τη πορτα να σου κλεισω...
ανοιξα και τα χερια μου...
γλυκα να σε κρατησω..."

8 διεξοδοι:

palalos είπε...

τα λόγια του Ν.Καζαντζάκη δείχνουν τον δρόμο...όταν δεν ελπίζεις σε κάτι, όταν δεν περιμένεις σε κάτι...αποκτάς την ελευθερία...

καλό μεσημέρι

λύτρωση σε όλους!

Unknown είπε...

Γιατί όταν αγαπάς πάεις να ακούς το μυαλό τι σου ορίζει...
ακούς μονάχα την καρδιά.
κι αν αυτή σου ψιθυρίζει πίσω να γυρίσεις,
αν αυτή σε προστάζει τα χέρια σου να ανοίξεις...
τότε απλά την ακούς!
κι όπου βγάλει...

Τα φιλιά μου!

Ανώνυμος είπε...

Στην αχλή του απείρου τυλιγμένα θάναι σε λίγο πόνος, δάκρυ,ενοχές και τύψεις γιατί στην ΤΡΕΛΛΉ ΠΑΙΧΝΙΔΙΆΡΙΚΗ ΝΙΟΤΗ ΚΑΘΕ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΡΩΤΗ.
ειμαι το τραγουδι του ανεμου.

Σταλαγματιά είπε...

Κι όμως ένας αποχωρισμός δεν μπορεί παρά να τα έχει όλα αυτά.
Μα μέσα από τον Γολγοθά αυτό έχεις κερδίσει ένα κομμάτι που δεν θα το έβρισκες αλλιώς.

Σε φιλώ γλυκά !!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

παντα την καρδια κοριτσακι μου...
πως αλλιως...;κι αν δεν εχει την δυναμη να φυγει η' να κλεισει πορτες τοτε καποιος λογος υπαρχει που ακομα επιμενει...

και αργα η' γρηγορα θα σου φανερωθει...
στοιχημα...

φιλια πολλα και νεραιδενια!!!

KitsosMitsos είπε...

Δυνατές σκέψεις. Τι να μας πούνε όμως αυτές όταν μιλά η καρδιά;

Μικρές ανάσες είπε...

Αξίζει τον κόπο να μείνεις σε ένα βούρκο χαμένων ελπίδων;
Είναι οι αναμνήσεις αρκετές να σε κρατήσουν εκεί που έχεις ήδη ξεκινήσει να φεύγεις;
Πόσος πόνος είναι ερκετός για να πεις Αρκετά;
Υπάρχουν λόγια με ουσία όταν όλα δείχνουν ανούσια;

Δεν έχω απαντήσεις και εγώ με τα ίδια ερωτήματα αναμετριέμαι...

#lockheart# είπε...

Palalos

Νατασσακι

Το τραγουδι του ανεμου

Σταλαγματια

Ναιαδα

KitsosMitsos

Μικρές ανάσες


Αγαπες μου,να ειστε καλα...
σας ευχαριστω το καθενα ξεχωριστα που περνατε...
Σας φιλω πολυ!