BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

ο λογος..δεν εχει αραγε λογο να λεγεται;


Σου επιτρεπω να με ρωτησεις οτι θελεις,ανοιξε το τεφτερι σου και αρχισε να ρωτας,
δε θα σου αρνηθω σε τιποτα,αληθεια...
με μια δικλειδα ασφαλειας ομως...
να μου απαντησεις και εσυ σε 3 ερωτηματα δικα μου,
που μου τριβελιζουν το μυαλο εδω και μερες...
α)παιζω στη ζωη σου,το ρολο της κομπαρσας;και αν οχι;τοτε ποιο;
β)μου ειπες υπαρχει και ζωη μετα απο μενα,τοτε γιατι εισαι μαζι μου και οχι με τη μονοτονη ζωη σου;
γ)γιατι εκμεταλευεσαι τη καλοσυνη μου και τη "βρισκεις" να σκουπιζεις τα ποδια σου στο χαλακι της καρδιας μου; 
Αν και ξερω τις απαντησεις,με μια διαχυτη σιωπη να τις περιλουζουν...
εσυ προσπαθησε να μου την επεξηγησεις οσο πιο παραστατικα μπορεις,σε παρακαλω...
κι αν οχι με λεξεις οπου ισχυριζεσαι πως δεν συμπαθεις,αλλα με μη λεκτικα επιχειρηματα,με κινησεις,με εκφρασεις...
μα κανε κατι...



Αν κατι δε αντεχω ειναι η αδιαφορια,μα εσυ τη κρατας μεσα σου σα φυλακτο...τη φυλακιζεις και εσκεμμενα δε δειχνεις αυτο που πραγματικα αισθανεσαι...
Ηθελα να'ξερα τι περιμενεις,τη θεια φωτιση;
Να'ναι η αδιαφορια σου...αγαπη;αρα να με αγαπας;
Κανε κατι,γιατι η υπομονη εξατλειται,τα περιθωρια στενευουν και καποια στιγμη θα κουραστω να ισορροπω σε εκεινο το σχοινι της αβεβαιοτητας που μ'εχεις βαλει να στεκομαι...θα πεσω...και υστερα;
θα το'χεις βαρος στη συνειδηση σου;
Ποια συνειδηση δηλαδη;εσυ ο ασυνειδητος που κανεις  επιτηδες ολα οσα με πληγωνουν,
ολα οσα με τσακιζουν,ολα οσα με μετατρεπουν σ'εκεινο το "κτηνος" που θελει να τα παρατησει ολα και ολους και να εξαφανιστει απο προσωπου γης...


"Η χειροτερη μοναξια ειναι οταν δε εισαι μονη,αλλα αισθανεσαι μονη..."






Y.Γ εχω ακουσει το τραγουδι που παιζει,εκατομμυρια φορες...
αραγε που να'ναι ο δικος μου ανθρωπος;
εχω αρχισει και χανω τα ιχνη του...


18 διεξοδοι:

Unknown είπε...

"Η χειροτερη μοναξια ειναι οταν δε εισαι μονη,αλλα αισθανεσαι μονη..."

όντως αυτό είναι το χειρότερο που μπορεί να νιώσει κάποιος!

Φιλιά!

Σκορπινα είπε...

Όλοι νιώθουμε μόνοι. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι να συμφιλιωθούμε με το μέσα μας για να μην νιώθουμε πια μόνοι. Ο εαυτός μας είναι ο μόνος που μας συντροφεύει πάντα, αν τα βρείς με το μέσα σου τότε θα κάνεις και τις σωστές επιλογές!

Μουτς!

palalos είπε...

"Βάλε φωτιά σε ό,τι σε καίει, σε ό,τι σου τρώει την ψυχή
Έξω οι δρόμοι αναπνέουν διψασμένοι, ανοιχτοί

Είναι η αγάπη ένα ταξίδι από γιορτή σε γιορτή
Ζήσε μαζί μου στον αέρα, στη φωτιά στη βροχή
Μας περιμένουν άδειες μέρες ραγισμένοι ουρανοί
Είναι η αγάπη ένα ταξίδι από πληγή σε πληγή
"

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΑΥΤΟ.ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΕΙΣ.

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

Ονειροπαγίδα είπε...

ΠΟΣΟ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ.....ΚΑΠΟΤΕ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ...ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΝΟΜΙΖΩ...ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ......ΤΙΣ ΞΕΡΕΙΣ ΗΔΗ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ...ΘΑ ΣΟΥ ΘΕΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ..."ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ 'Η ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΙΑ???"
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ....

προφήτηs είπε...

είσαι σίγουρη ότι θα απαντήσει;

θα έρθει μια φορά... που θα νιώσεις... ότι... αυτό που ήθελε ήταν... η συντροφιά σου, κ να μη σταμάτησεις να έχεις τον πρώτο ρόλο στη ζωή του...

θα σε ρωτήσω το ίδιο με την ονειροπαγίδα... πόσο αξίζει για σένα ένα άτομο, που σε μετατρέπει σε εκείνο το κτήνος που θέλει να τα παρατήσει όλα και όλους;

Άνεμος είπε...

Γιατί κρέμεσαι εσύ απο τις αντιδράσεις εκείνου; Η αδιαφορία σκοτώνει και σε κάνει να κολλάς περισσότερο με τη σωστή διαχείριση. Προς το παρόν ίσως το πετυχαίνει, αλλά όπως λες και συ κάποια στιγμή θα πέσεις...

Μη κοιτάς δηλώσεις εφήμερες. Μη στέκεσαι σε λόγια που αύριο είναι λάθη. Οι πράξεις καθορίζουν τί είσαι. Τα λόγια είναι το πιο εύκολο πράγμα.

Μη στέκεσαι. Πάρε αποφάσεις και πάρε τη κατάσταση στα χέρια σου, σε όποιο όριο είναι αυτό δυνατό. Σίγουρα ξέρεις τί να κάνεις...

Την καλησπέρα μου και την ευχή μου για κάτι καλύτερο!

mandy είπε...

"Η χειροτερη μοναξια ειναι οταν δε εισαι μονη,αλλα αισθανεσαι μονη..."

Η μοναξιά είναι επιλογή που την κάνεις πότε συνειδητά και πότε όχι.
Κι αν κάποιος το μόνο που σε κάνει να νιώθεις με την παρουσία του είναι η απουσία του, ίσως να μην αξίζει τον κόπο να περιμένεις να ακούσεις τα δικά του "γιατί".
Κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου: ένα μεγάλο βήμα παρακάτω.

Καλή συνέχεια :)
*smooch*

#lockheart# είπε...

Νατασσακι μου,

γλυκο μου κοριτσι..σου ευχομαι να μη τη νιωσεις ποτε,δεν ειναι ευχαριστο συναισθημα,μια πληροτητα και ενα κενο μαζι...την ιδια στιγμη.

Καλο βραδυ να εχεις...

#lockheart# είπε...

Σκορπινα μου,

ξερεις ποσες συμβουλες δινω στους αλλους κι ομως οτι εχει να κανει με μενα,ποτε δε τηρω ολα οσα συμβουλευω...
Δε κοιτω ποτε εμενα,ποτε το μεσα μου..ισως εκει κρυβεται το μυστικο που ψαχνω για εκτιμησω τη πραγματικοτητα μου.

Σε ευχαριστω που περνας...
φιλακια!

#lockheart# είπε...

Palalos

Τι ομορφο αυτο που μοιραστηκες εδω μαζι μου...

Δικο σου;:)

φιλακια!

καλο βραδυ!

#lockheart# είπε...

Σκρουτζακο μου,

καλε μου φιλε,καλο μηνα και εσενα αν και καθυστερημενα...
Θα χαμογελω,φθανει να χαμογελας...

Καληνυχτα γλυκε μου!

#lockheart# είπε...

Ονειροπαγίδα

Αλλη μια ερωτηση λοιπον...παγιδα.
Κοιτα το ατομο οταν σε ενδιαφερει δε υποχωρεις ετσι απλα,οταν μαθεις ν'αντεχεις μακρια του,τοτε ναι,πιστευω πως δεν αξιζει να αφηνεις το χρονο να κυλαει ασκοπα,διχως αξια...
Αλλα αναθεμα κι αν ξερω γιατι υποχωρω,αναθεμα κι αν ξερω τι περιμενω...
Οχι,δε περιμενω πια τιποτα...
Δεχομαι τα παντα οπως ερχονται..μεχρι...

Καλο βραδυ να εχεις...

#lockheart# είπε...

προφητη

Η ιδια απαντηση που εδωσα πιο πανω,ισχυει και στη δικη σου ερωτηση.
Δε περιμενω κατι ή μαλλον περιμενω κατι..απο το τιποτα που γνωριζω.

Αυτη η φορα θ'αργησει να'ρθει,αν κραταει τα στορια του κλειστα...σωστα;

καλο βραδυ αν εχεις...

#lockheart# είπε...

Ανεμε μου,

γλυκε μου,αχ και τι δε θα εδινα να εκανα οσα λες,να επαιρνα τη κατασταση στα χερια μου...να εδινα σε ολα μια μουντζα και να τελειωνε η ιστορια εδω!
Αλλα ισως φοβαμαι το αποτελεσμα;
ισως φοβαμαι τη μοναξια;
ισως τεινω προς την αβεβαιοτητα παρα προς τη σιγουρια;
Δε εχω απαντησεις...δε εχω,τις ψαχνω,αναρωτιεμαι,ολα εχουν σωπασει μεσα μου...ελα και πες μου πως να τα κανω να μιλησουν;

Σε φιλω πολυ!

#lockheart# είπε...

mandy

καλωσορισες,καταρχας γλυκια μου...
αν η απουσια σε κανει δυστυχισμενο και η παρουσια σε κανει ευτυχισμενο...τοτε αρκει να κρατησω τις ισορροπιες,να ακροβατω παντα σε αυτο το λεπτο σχοινι μεχρι να αποφασισω πως δε ξερω απο ακροβατικα...

καλο απογευμα να εχεις...

totragouditouanemou είπε...

Σταματα να ψάχνεις κι ασε να σε ψάχνουν.

#lockheart# είπε...

τραγουδι του ανεμου

καλωσορισες γλυκια μου,
θα σταματησω..υποσχεση...που ποτε δε τηρω με τον ευατο μου,παντα με ξεγελα...

καλημερα να εχεις...