BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

(Κι αν)μεγαλωσα,(κι αν) με τη ζωη μου μαλωσα...


Nοσταλγω μερες απο τη παιδικη μου ηλικια,να μπορουσα να μικρυνω τις στιγμες μου,να ελαττωσω τις ωριμες σκεψεις,να μπορουσα εστω για λιγο να ξαναζησω εκεινη την ανεμελια,εκεινη την αθωοτητα στο βλεμμα,να ραψω εκεινο το γελακι για παντα στα χειλη μου..
Να φυλακισω εκεινη την εποχη που η μονη μου λαχταρα ηταν να σηκωθω να παω σχολειο,να ζωγραφισω με τις καινουργιες μου μπογιες,να παιξω κυνηγητο στο προαυλιο,να γελασω μεχρι δακρυων με τα χαζα αστεια μας,να γκρινιαζω επειδη μου φωναζαν οτι ηταν ωρα για υπνο,να νιωθω την υπερτατη ευτυχια ντυμενη στα ροζ φουστανακια μου,να μετραω ποσα παγωτα εφαγα και ποσα μπανια εκανα μεσα σ'ενα καλοκαιρι,να τσακωνομαι με την αδερφη μου για να καθησω πρωτη στο αυτοκινητο απο τη μερια του παραθυρου,να ερωτευομαι καθε μερα και απο διαφορετικο αγορακι,να μην ανησυχω για το τι μερα ειναι,αν κανει εξω κρυο για να ντυθω καλα,αφου ειχα αλλους να με προσεχουν,να με ξυπνουν,να με νανουριζουν,να με σκεπαζουν τις νυχτες,να με φροντιζουν οταν αρρωσταινω,να με μαλωνουν,να με αγαπανε,να με διδασκουν το σωστο,το δικαιο,το αδικο...για να μπορεσω καποτε να μεγαλωσω με αρχες και να μπορω να χτισω η ιδια τη δομη του χαρακτηρα μου..να γινω απο ενα μικρο τοσο δα πλασματακι..μια αξιοπρεπης και εξυπνη δεσποινιδα...δε με ρωτησε κανενας αν ηθελα,απλα μου ειπαν πως επρεπε...
Και ετσι μεγαλωσα αποτομα...




Δε λεω ευκολο να συμβει,περνουν τα χρονια σα βροχη,αρχικα αισθανεσαι τις ψιχαλες στο δερμα σου σα χαδι,μετα οι σταγονες πεφτουν ολο και πιο δυνατα πανω σου,αναποφευκτα με μεγαλη ορμη,η βροχη γινεται καταιγιδα,πολλες καταιγιδες μαζι,που δημιουργουν χειμαρρους που σε παρασερνουν...και στο τελος στεκεις εκει μονη,βρεγμενη ως το κοκκαλο να αναρωτιεσαι ποσες μπορες ηρθαν και ποσοι ηλιοι τις επνιξαν...



Αχ,και τι δε θα'δινα να ξαναγινω και παλι παιδι...
Ολα οσα εμαθα διπλα σε ανθρωπους,μου χαλασαν την εικονα που ειχα σχηματισει απο παιδι,για το κοσμο...
Δυστυχως δεν υπηρχαν μονο ανεμελες μερες και ησυχες νυχτες,οπου θα κοιμομουν σα πουλακι διχως εφιαλτες,μα αλλα πραγματα βιαια,εξωφρενικα,εξωπραγματικα...
Μεγαλωνοντας,εμαθα να αμυνομαι οταν μου εναντιωνονταν,να παιρνω την ευθυνη για τις πραξεις μου, κι απο εκει που δεν ηξερα να χανω,εμαθα να δεχομαι την απορριψη και να κοιταω μπροστα,να προσπαθω ξανα απο την αρχη,ελπιζωντας σε καποιο αποδοτικοτερο αποτελεσμα...
Εθεσα τα ορια μου,τους εβαλα σημαδουρες και οποιος τολμουσε να κολυμπησει περα απο αυτες ηταν αξιος της μοιρας του...
Εμαθα να αγαπαω αυτο που ειμαι και να μη διαπραγματευομαι το ποιον μου και το τι θα γινω με κανεναν,λατρεψα τις επιλογες μου και μετανιωσα για το φερσιμο μου σε ορισμενες απο αυτες,εκανα λαθη ναι,απειρες αλλαγες ναι,
ολα τα κλειδωσα στο κουτακι του βιογραφικου μου...πισω-πισω σε εκεινη την αποθηκουλα του μυαλου μου,που ανοιγοκλεινω αραια και που για ...να μου θυμιζει ποσα τολμησα,ποσα αρνηθηκα και ποσα σταδια διενυσα για να φθασω ως εδω...
Οποιος θελει να το δει,εδω θα ειμαι,ξερει που θα με βρει...




Υ.Γ Το Ξερω,ειναι ψυχοφθορο να νοσταλγω,μα για να στερεωθει η ψυχη,χρειαζονται κομματια ακεραια και οχι κολλημενα με  δανεικη μονωτικη ταινια...

22 διεξοδοι:

Σταλαγματιά είπε...

Είναι λογικό να νοσταλγείς στιγμές που αγάπησες,
Στιγμές όμορφες.
Ξέρεις είναι τυχερός εκείνος που έχει τέτοιες στιγμές χαραγμένες στην μνήμη και μπορεί να τις αναμοχλεύει.
Δεν χρειάζεται να νιώθεις άσχημα γιαυτό.
Κράτα τες στην καρδιά και όλα όσα νιώθεις και προχώρα μπροστά έχοντας τες οδηγό σου.
Είναι πολύ σημαντικό αυτό και να νιώθεις περήφανη που της έζησες.
Κι εγώ έτσι είμαι και σε καταλαβαίνω : )

Σε φιλώ

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Kαι δεν εισαι η μόνη καλή μου!!! Ξέρω, αυτές οι ανεμελες μέρες δεν θα έρθουν μα έρχονται μερες που θα σου επιφιλάσσούν κάτι που δεν είχες τότε...αισθήματα που δεν γνώρισες, άτομα που δεν αγάπησες!!! Δεν λέω ό,τι όλα θα είναι ρόδινα (που σου το εύχομαι ολοψυχα!!!) αλλά ναι, θα ερθουν πολυ καλύτερες μέρες!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

Άδικη Κατάρα είπε...

όλα στη ζωή μας είναι στιγμές μαγικές και στιγμές ανεξίτιλιες.
Η μαγεία των στιγμών σε σβήνει ποτέ τις χαρακιές της απ' τη καρδιά μας...

Και πάντα, μα πάντα, για το καλό μας.

Καλησπέρα :)

anima είπε...

"Εμαθα να αγαπαω αυτο που ειμαι και να μη διαπραγματευομαι το ποιον μου και το τι θα γινω με κανεναν,λατρεψα τις επιλογες μου και μετανιωσα για το φερσιμο μου σε ορισμενες απο αυτες,εκανα λαθη ναι,απειρες αλλαγες ναι,..."

τα είπες όλα.
κι αν απότομα μεγάλωσες,πάντα παιδί θα είσαι..
κι αυτό δεν είναι πάντα κακό..
ή μήπως είναι;..

ακόμα αναρωτιέμαι ξέρεις...

φιλί γλυκό

Dreamy Cloud είπε...

Κι εγώ τις ίδιες σκέψεις κάνω.. Περνούν τα χρόνια η παιδικότητα σε αφήνει και δεν καταλαβαίνεις το πότε.. Καλό είναι να αναπολείς αυτά τα χρόνια μένουν με μια γλυκιά γεύση στη μνήμη. Φιλάκια πολλά, καλό σου βραδάκι :)

προφήτηs είπε...

μπορεί ποτέ να μη ξύπνησα με χαρά για να πάω στο σχολείο... μπορεί να έλεγα ότι θέλω να μεγαλώσω... όμως διαβάζοντας... την ανάρτηση... νομίζω ότι θα έκανα τα πάντα για να βρω τη μηχανή του χρόνου... κ να την χρησιμοποιήσουμε παρέα... να σε δω... ακριβώς έτσι... σε χρόνια ανέμελα... που το μόνο που σε ένοιαζε ήταν...

καλό βράδυ να έχεις

υ.γ.: μη ξεχνάς... πίσω από αυτά τα μάτια πάντα φαίνεται το παιδί που κρύβεις, ακόμα κ αν κάποια κομμάτια από την ψυχή έχουν ραγίσει...

Argyrios G. είπε...

megalonoume.....telika eite to theloume eite oxi...
apla isos to mono pou mporoume na kanoume einai kratisoume oso pio poli mporoume zontato to paidi mesa mas,
kalo vradaki

Elen Chamelen είπε...

Δεν θα πρέπει να μετανιώνεις..
Ό,τι γίνεται υπάρχει και κάποιος λόγος που γίνεται,κι αν έφαγες τα μούτρα σου ή πλήγωσες ανθρώπους όλα ένα μάθημα ζωής είναι...
Σε φιλώ...

efhbos είπε...

Αυτα τα υπαρξιακα κατα καποιο τροπο...Δεν βγαζουν ποτε σε καλο...!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

για να στερεωθει η ψυχη,χρειαζονται κομματια ακεραια και οχι κολλημενα με δανεικη μονωτικη ταινια...

ΕΣΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΜΟΝΩΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

#lockheart# είπε...

Σταλαγματιά

γλυκια μου δε νιωθω ασχημα,αυτες οι νοσταλγιες ειναι που με κανουν δυνατη,που μου χαριζουν ζωντανια,αισιοδοξια μικρου παιδιου και αυτο ειναι καλο που το κατεχω ακομα.

Σε φιλω γλυκια μου.

#lockheart# είπε...

Μυστικό Μονοπάτι

κοριτσακι μου

και εγω η ιδια το ευχομαι,ναρθουν καλυτερες μερες,ηλιοφανειες,γιατι απο συννεφιες μπουχτησα!

φιλι γλυκο!

#lockheart# είπε...

Άδικη Κατάρα

στιγμες,ανεξιτηλες...
σημαδια που χαραζονται και δε σβηνουν...
ολα μεστη ζωη,εμεις καθοριζουμε τις στιγμες αυτες,εμεις διαλεγουμε τη ληθη...εκεινη τη λησμονια που δε πονα ομως τη ψυχη,ποσο δυσκολο μοιαζει...

Σε φιλω γλυκο μου κοριτσι...

#lockheart# είπε...

ανιμακι μου

"...μεγαλωσα..και με τη ζωη μου μαλωσα..."
ποιος θελει αληθεια να μεγαλωσει;
ποιος θελει αληθεια να μεινει παιδι για παντα,αγνοωντας οσα συμβαινουν γυρω στον αεναο ανωριμο κυκλο του;

ποιος ξερει;
δε ξερω ψυχη μου μητε εγω...

σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Dreamy Cloud

συννεφουλα μου,
ναι μια γλυκια και μια πικρη γευση στα χειλη σου αφηνουν,αυτες οι παιδικες νοσταλγιες...
καποια μερα ξυπνας και συνειδητοποιεις τη πραγματιοτητα...και δε σου αρεσει καθολου ομως...

Σε φιλω πολυ!

#lockheart# είπε...

προφήτη μου,

ξερεις δε ειναι παντα ομορφο να αναμοχλευεις στιγμες,να κοιτας μεσα σ'εκεινη τη παιδικοτητα,γιατι επανερχεσαι αποτομα πισω στη ζωη που σε γερναει μερα με τη μερα,μεσα στη ρουτινα των ωριμων και μεγαλων στιγμων...

θαθελα ομως να καναμε μαζι εκεινο το ταξιδι στο χρονο,θα ειχε πλακα...

Υ.Γ σε αυτα τα ματια βλεπεις κατι που εχει ξεχαστει,μεχρι να περασει καποιος περαστικος και να το παρει περα μακρια...

#lockheart# είπε...

αργυρη μου,

μεγαλωνουμε...
αποτομα,αναπαντεχα και το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να ονειρευομαστε,να σκαλιζουμε λιγο το αναγλυφο του παιδιου μεσα μας,ωστε να μας θυμιζει οτι τα χρονια περνουν και πισω δε γυρνουν...

σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Assel

δε μετανιωνω κοριτσακι μου,
απλα αναθεωρω,σκαλιζω τα λαθη μου για να ξερω το σημειο αναφορας μου...
μεγαλωνω και σοβαρευομαι κι αυτο ακριβως ειναι που σιχαινομουν...

φιλακια!

#lockheart# είπε...

εφηβε μου

καλο ή κακο;
ο χρονος θα δειξει...

να περνας καλα!

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου

καλε μου,θα τη βρω...
αλλα οχι ταινιες και τα συναφη...
αλλα εκεινα τα κομματια που λειπουν ακεραια θα ενωθουν,διχως ελειμματα.

Σε φιλω γλυκε μου!

Ανώνυμος είπε...

Εμαθες ν αγαπας αυτο που εισαι,λιγο το εχεις;γιατι να ξερεις υπαρχουν πολλοι που δεν τοχουν κανει.
το τραγουδι του ανεμου.

#lockheart# είπε...

τραγουδι του ανεμου

κοριτσακι μου,δε το χω λιγο..αλλα ουτε αρκετο,το μονο που μενει ειναι να με αγαπησουν και οι αλλοι...

σε φιλω!