BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Οταν κυριαρχει η τρελα...δεν υφισταται λογικη...


Θα μεινω για παντα..μια αγνωστη για σενα...
Δε εκανες ποτε βημα για να με μαθεις,να με πλησιασεις...
Θα γινω κατι απο το τιποτα που γνωριζεις...
Ας ειμαι εστω κατι,στο μηδενικο συμπαν σου...
Θα αγορασω αδρα την αληθεια σου και θα τη βαλω να κατσει πλαι στο ψεμα μου...
Θελω να δεις με τα ματια σου,πως καποιο κομματι ειναι ανομοιο,
δε ταιριαζει πουθενα στη δικη μας ιστορια...
Θα διαβασω τις λεξεις στο χαρτι αναποδα...για να κατανοησω την ορθη λογικη σου...
Δε ησουν ποτε ξεκαθαρος στο προφορικο λογο,ας εισαι τουλαχιστον στο γραπτο...
Θα ξεχασω οτι με κανει να θυμαμαι...
Θα λεω τραγουδια διχως φωνη...
Θα παριστανω τη τρελη,ετσι θα γινουμε συγκατοικοι...
Θα με χανω παντα και θα με βρισκω σπανια...
Θα περπατω σκυφτα με τα ματια καρφωμενα στο εδαφος και στην επομενη επικινδυνη στροφη,
θα με δεις να μη παταω φρενο στο κοκκινο σηματοδοτη...
Θελω να φοβηθεις οτι κινδυνευεις να με χασεις...
θα βαδιζω με γρηγορο βηματισμο,αλλα θα φθανω τελευταια...
Θα τρεχω να κρυφτω σ'εκεινη τη διαφανη κρυψωνα που μου φυλαξες...
Υποσχομαι να παιρνω πολλα και να δινω λιγα...
Θα γελαω και ομως δε θα χαιρομαι...
Θα λυπαμαι,κι ομως δε θα δακρυζω ποτε μπροστα σου...
Θα σου μιλαω και δε θα με ακους,οπως κανεις παντα...
Θα σε ακολουθω στη ξεφρενη πορεια που χαραζεις και θα χανω το δρομο της επιστροφης...
 Και ολα αυτα για να σου τραβηξω τη προσοχη...
Για να γινω μια κουκιδα στο χαρτι της ζωης σου...
Για να καταλαβεις επιτελους οτι ανηκω στη κατηγορια των εμψυχων και οχι των αψυχων...
Για να καταλαβεις οσα ποτε δε θα πω...

Ίσως εκείνο που ζητάς
εγώ να μην το έχω
κι απ' ό,τι ονειρεύτηκες
εγώ πολύ ν' απέχω.

          Ίσως να μη σου φτάνω εγώ
γιατί πολλά ζητούσες
μα θα 'ταν όλα αλλιώτικα
αν λίγο μ' αγαπούσες.

Μη μ' αποφεύγεις μάτια μου
μη με κοιτάς σαν ξένη
ζωή που δε μοιράζεται
είναι ζωή κλεμμένη.

Ίσως να σε κρατάει εδώ
μονάχα η συνήθεια
μα όσα κι αν μου 'πες ψέμματα
σ' αγάπησα στ' αλήθεια

16 διεξοδοι:

Argyrios G. είπε...

kalo vradaki,
me glika oneira

#lockheart# είπε...

αργυρη μου,

καληνυχτα και εσενα...
τα δικα μου ονειρα δε εχουν δοση απο ζαχαρη...
ας ειναι τα δικα σου...

Σκορπινα είπε...

Βρε κουκλάκι μου, αλήθεια απορώ όταν σε διαβάζω. Για ποιό λόγο κάθεσαι σε κάτι που δεν μπορεί ούτε να σε καταλάβει, ούτε να σε νιώσει, ούτε τίποτα!

Απορώ αλήθεια!

Πιστεύω ότι έχεις μέσα σου πολλά να δώσεις, απλά θέλεις λίγο ήλιο να ανθίσεις....Αν αυτός δεν είναι ο ήλιος σου τότε φύγε μακριά...

Οι συννεφιές δεν είναι για σένα...

Α!και που ΄σαι!
Κανείς δεν μένει από συνήθεια πια...Πάνε αυτά...


Μάκια!

Άνεμος είπε...

Αχ ρε Βασούλα..., καταλαβαίνω ότι όταν είσαι ερωτευμένη και παλεύεις για τα απάλευτα χάνεις αυτοσεβασμό, αξιοπρέπεια κλπ... Το έχω κάνει και γω...

Είναι λάθος όμως μάτια μου... Απλά δε μπορείς να το δεις... Το ξέρεις...
Τα παίζεις όλα για όλα, αυτό βγάζεις... Δε μοιρολογείς, απλά δε παύεις να ελπίζεις και να θες να γίνουν όλα όπως πριν...

Τσέκαρε την Αυρούλα, και κείνη σε παρόμοια φάση ήταν και είναι... Δε μπορώ να βοηθήσω, μπορώ μόνο να σε διαβάζω και να σε ακούσω...

Κουράγιο, σε ότι και αν έλθει... Λυπάμαι που δεν είσαι καλά...
Καληνύχτα. . .

προφήτηs είπε...

μόνο μια ερώτηση... τι είναι αυτό που πραγματικά θες; τι είναι αυτό που βλέπεις όταν κλείνεις τα μάτια;

καλημερα...

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Υπόσχεσε να κάνεις τόσα πόλλα αλλά βάθεια μέσα σου ξέρεις πώς αλλα θες!!! Μακάρι να φανείς δυνατή... Την έχεις τη δύναμη μέσα σου... απλά κάνε αυτά που θα σε κάνουν ευτυχισμένη!!! Μην συμβιβαστείς ωστε να μην πονέσεις!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

Elen Chamelen είπε...

Θα περάσει κι αυτό και θα γίνει μια γλυκιά ανάμνηση...Σου εύχομαι να βγείς γρήγορα από αυτόν τον λαβύρινθο και να βρεις τον δρόμο σου...
Σε φιλώ...

anima είπε...

Μην γίνεις κάτι που ξένο θα είναι από σένα.Δεν θα το αντέξεις για πολύ..

Κι αν δεν μπόρεσε να καταλάβει..τότε δεν φταίς εσύ..

καλό βράδυ
φιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ :)))
ΓΙΑΤΙ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ;ΟΛΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ.

#lockheart# είπε...

Σκορπινακι

εγω να δεις αποριες που εχω,ασε αμετρητα ερωτηματικα...
μενω,μεχρι να...στερεψω τελειως απο στιγμες,μεχρι το μεσα μου πετρωσει και σπασει...
Σευχαριστω για τις συμβουλες σου,εισαι πολυ καλη ματια μου...

Φιλι γλυκο!

#lockheart# είπε...

Ανεμε μου,

ελπιδες;ναι πολλες...
ξερεις τι ειναι να ξυπνας το πρωι και να λες μια καινουργια μερα ξεκινα,αλλα ποτε να μη ερχονται τα πραγματα οπως τα περιμενεις;γιατι;
μιλας για λαθη,μα ξεχασα πως ειναι τα σωστα...κινουμαι λανθασμενα απο την αρχη...
κουραστηκα να περιμενω αυτο που ξερω πως δε θαρθει...

Σευχαριστω ψυχη μου που νοιαζεσαι,το εκτιμω...θα ειμαι καλα..

φιλι!

#lockheart# είπε...

προφητη

μη ρωτας για πραγματα που κινουνται πισω απο τη σιωπη ενος βλεμματος,κατω απο τη λαμψη μιας ηλιαχτιδας...
ο,τι κι αν θελω,ο,τι κι αν ζητησω,ξερω πως δε θα μου δοθει ποτε ολοκληρωτικα γιατι ο ιδιος εχει μεινει μισος...

καλο βραδυ...

#lockheart# είπε...

Μυστικό Μονοπάτι

δυναμη;που μοιραζουν,το εχω αναρωτηθει παμπολλες φορες...
άλλα θελω,που δε μπορω,άλλα θελω,που δε γινονται...
γι'αυτο και εχω καταδικαστει να μενω στο εδω,σε μια κολαση συμβιβασμου...
μεχρι να καω και να καταλαβω...

καλο βραδυ,φιλια!

#lockheart# είπε...

Assel

λαβυρινθος,αναθεμα κοριτσακι μου κι αν ξερω απο που ειναι η εξοδος,στριφογυρναω στα ιδια μερη,ξανα και ξανα και μυαλο δε βαζω...
θα περασει...;

σε φιλω πολυ!

#lockheart# είπε...

anima

δε φταιω εγω,ναι το ξερω,μου το χει πει κιολας...
αλλα τι γινεται οταν ολα κρεμονται απο μια κλωστη;τι γινεται οταν σου δινει το μαχαιρι και σου λεει σκοτωσε οτι νιωθεις για μενα και τρεχα να σωθεις;και εγω να μη φευγω,γιατι θελω να τον προστεταψω;
παρανοικο εως σχιζοφρενικο...
στοιχειο των σκεψεων μου τελευταια...

καλο βραδυ...

#lockheart# είπε...

Σκρουτζακο μου

γλυκε μου ολα θα φτιαξουν...
ελπιζω,περιμενω...
για...ασε καλυτερα εχω χασει το μετρημα...
να περνας ομορφα...
φιλια!