BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

"Αγαπη"=αγ..(ΑΠΑΤΗ);


Αγαπη...
ποσες φορες προσπαθησα να βρω εναν ορισμο,να την περιγραψω με λεξεις απλες,φτωχες,
μα διχως να την εξιδανικευω,διχως να την απομυθοποιω...
Η Αγαπη υπαρχει παντου...
στον αερα που αναπνεουμε,γινεται οξυγονο μεσα μας με μια μονο ανασα...
ομως αν απλωσουμε  τα χερια να την αιχμαλωτισουμε,
δε μπορουμε να τη πιασουμε στις χουφτες μας...
Υπαρχει,αδιαμφισβητητα,σε καθε προσωπο αποτυπωμενη,
σε καθε ιντσα ενος χαμογελου,
σε καθε εκατοστο ενος βλεμματος...
δε τη βλεπεις μα την αισθανεσαι να σε περιβαλλει σαν ζεστη αυρα γυρω σου...
να σε αγγιζει απαλα στον ωμο και να κουρνιαζει δειλα μεσ΄την αγκαλια σου...
Αδυνατεις οσο και να θες,να τη κρατησεις δεσμια στο κελι της καρδιας σου...
και αυτο γιατι δεν ειναι ποτε δεδομενη,επιστρεψιμη ή αμοιβαια...
οσο δυσκολα ερχεται με το χρονο,αλλο τοσο ευκολα μπορει και φευγει...
ειναι ελευθερη να πεταει στους ουρανους σαν τους αγγελους...



Αγαπη...
κι αν δεν υπαρχει αυτη η λεξη;
κι αν ειναι ενα ακομα παραμυθι που λεμε στον ευατο μας,
για να μας νανουριζει τα μοναχικα βραδια μας;
καταληγουμε να σκεφτομαστε λιγοτερο απο οσο αντεχουμε χωρις την κυριΑ(γαπη) στη ζωη μας,,,
Ποσες φορες σταθηκα διπλα της και προδοθηκα;
Κι παρολα αυτα,συνεχιζω να τη προσφερω ανευ ορων,διχως περιορισμους...




Αγαπη...
ειναι σα το φτερο που σου δινω...οτι πιο πολυτιμο εχω 
και η ζωη μου το περισσοτερο που μπορω...
κι ομως εσυ μπορεις να το κομματιασεις,να το πατησεις,να το πεταξεις...καθε φορα που...
Τελικα τι ειναι καλυτερο να αγαπας ή να μην αγαπιεσαι;
να αγαπιεσαι ή να μην αγαπας;
και  υστερα τι μενει πισω;μια ασαφης υποκειμενη εννοια...
ν'αγαπας παντα με το  δικο σου τροπο...

 ....
"Ετσι αγαπάω εγώ...
έτσι αγαπώ...
τίποτα για μένα...
για μένα δεν κρατώ"

20 διεξοδοι:

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Μην ψάχνεις τον ορισμό...ούτε τους λόγους!!! Απλά ζήσε κάθε στιγμή που σε πλημυρρίζει αυτό το συναισθημα! Με τον δικό σου τρόπο. Μην φοβηθείς...γιατί αυτή η αγάπη δεν θα χαθεί...

"Μυστικά" φιλιά!!!

palalos είπε...

όταν η αγάπη μπλέκεται με τον έρωτα, το πράγμα...διότι η ανιδιοτέλεια της αληθινής αγάπης έρχεται σε "μάχη" με το πάθος του έρωτα...ο διαχωρισμός αγάπης και έρωτα κάνει τα δεδομένα πιο ξεκάθαρα...αγάπα χωρίς να περιμένεις τίποτα..ποτέ η αγάπη δεν πόνεσαι και δεν πονάει...δεν είναι το ίδιο με τον έρωτα..

καλημέρα!

Raven είπε...

Θα συμφωνήσω 100% με Μυστικό Μονοπάτι... Γίνεται να υπάρξει ορισμός σε έννοιες αιώνιες και με διαφορετικό νόημα για τον καθένα;

Πολύ όμορφη ανάρτηση γι'ακόμη μια φορά!

Πολλά φιλιά

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Η Αγάπη είναι το υπέρτατο συναίσθημα.
Είναι ΣΟΦΙΑ. Γι αυτό και όσο πιο πολύ ταπεινώνεται τόσο πιο πολύ εξυψώνεται και εξυψώνει..

efhbos είπε...

Υπαρχει οπως λες παντου...Ισως την ψαχνεις σε λαθος μερη...

Σταλαγματιά είπε...

Αν υπήρχε έστω κι ένα λεπτό που δεν θα πίστευα στην αγάπη νομίζω πως εκείνο το λεπτό θα είχα πάψει να ζω!!

Dreamy Cloud είπε...

Αυτό το να αγαπάς με τον δικό σου τρόπο είναι η ουσία αν και μερικές φορές δεν είναι δεκτό..Όπως και να έχει συναάσθημα σαν κι αυτό δεν υπάρχει!! Φιλάκια πολλά :))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΣΜΟΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΖΕΣΤΟ ΒΛΕΜΜΑ.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ορισμος κανενας δεν υπαρχει κοριτσακι μου...η αγαπη πλανιεται παντου και παντα...ισως εμεις η'καποιοι αλλοι να μην μπορουν παντα να την δουν αλλα εκεινη ειναι παντα εκει...

χωρις ορισμους και παντα με τον τροπο της καθε καρδιας...
γι αυτο αγαπα ματια μου οπως εσυ ξερεις και μην ακους κανεναν...!

σε φιλω νεραιδενια και με πολθ αγαπη!!!

Unknown είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=K_HXHpQt3yc -> θέλω να αφεθώ, τα λόγια της αγάπης στη συνήθεια του έρωτα, εσύ τολμάς να αφεθείς;
γεια,
angel

#lockheart# είπε...

Μυστικό Μονοπάτι

Λιζετ μου,χαρα μου,ποσο δικιο εχεις..
να ζω τη καθε στιγμη,χωρις να την οριοθετω..ποσο ευκολο μα και δυσκολο μοιαζει μεστο κεφαλακι μου...

σε φιλω..ναχεις ενα ομορφο Σ/κ!

#lockheart# είπε...

Palalos

Ερωτας vs Αγαπη...
στο πρωτο θα επιμενω πως δε πιστευω,ισως επειδη κρατα απο ωρες εως μερες,ειναι κατι εφημερο που νομιζεις οτι σε κυριευει και σε κατακτα...
Στο δευτερο ερχομαι να διαφωνησω πως..δε πονεσαι και δε ποναει...
τωρα γιατι οταν μας λειπει,νιωθουμε μονοι;ποναμε;θα μου πεις κανει δε πεθανε απο αγαπη...τεσπα,μη το αναλυσουμε..θα μιλαμε μεχρι αυριο...

καλα να περνας...

#lockheart# είπε...

Τονακι μου

να εισαι καλα γλυκια μου,για τα καλα σου λογια...απλα βλεπεις,το κουβαρι των σκεψεων το μεταθετω σε λεξεις...και να τι βγαινει..ενα μπαχαλο...
:)

σε φιλω,καλα να περνας!φιλι!

#lockheart# είπε...

Αστρο - Συμμορίτες

Αγαπη...
μια εννοια που την αγαπας μονο που τη λες...

Να εισαι καλα γλυκε μου,σευχαριστω που περνας...

φιλι!

#lockheart# είπε...

εφηβε

δεν αρκει μονα να ψαχνεις εσυ...
το θεμα ειναι να την κρυφτεις και να σε βρει εκεινη...αυτο θα ειναι το μεγαλειο της...

φιλι γλυκο!

#lockheart# είπε...

Σταλαγματια

Αναστασια μου,γλυκια μου,
το ιδιο λεπτο που θα ειχα πιστεψει στην εξαλειψη της,δε θα μπορουσα μαλλον να υπαρχω ουτε εγω χωρις της...

σε φιλω πολυ...

#lockheart# είπε...

Dreamy Cloud

συναισθημα μοναδικο,που οσο κι αν θελω να το περιγραψω,οι λεξεις μοιαζουν τοσο φτωχες...
σε φιλω κοριτσακι μου...

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου

υπαρχει παντου...και για παντα...
τα ματια του καθενα την αναγνωριζει απο χλμ μακρια,στα πιο ανεξευρευνητα μερη..

νασαι καλα φιλε μου!
φιλια!

#lockheart# είπε...

ναιαδα

ματια μου...
κι αν η αγαπη δεν εχει ορισμο και δε χωρα σε λεξεις,εγω σ'αγαπαω πολυ...το ξερεις;
και ευχομαι τα γραμματα να φτασουν τη καρδουλα σου...
κοριτσακι μου,μου εχεις λειψει...
Σε φιλω πολυ πολυ...

#lockheart# είπε...

angel

αγγελε μου,
να αφεθω;
και να ξερες τι ζητας...
μια βουτια στο κενο;
κατι τετοιο...
ας ειναι..
σευχαριστω για το τραγουδι...
ομορφο...