BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

me,myself and I


-ποιος ειναι;

-εγω ειμαι,δεν με αναγνωριζεις...
ο ευατος σου...


-αλλαξες...και η αληθεια ειναι πως εχω καιρο να σκαλισω το μεσα μου...βλεπεις αλλαξα χομπυ απο αυτο που με διασκεδαζε...
να με κοβω σε κομματια και υστερα να τα ενωνω...

-ναι,επαψες να ασχολεισαι μαζι μου...να προσπαθεις να βρεις τα κομματια που λειπουν απο το παζλ...


-Δεν επαψα,βρε κουτε..απλα κουραστηκα...
Οσο μεγαλωνουμε σκληραινουμε...

-κουραστηκες απο εμενα;


-προσωρινα...μα καταλαβε με,κουβαλαγα βαρυ φορτιο...τα λαθη σου,τις ανασφαλειες σου,τους ελιγμους της διαθεσης σου,τα κλειστα παραθυρα της ευτυχιας,τα αδιευκρινιστα θελω σου,τις διακυμανσεις του θυμου σου,την αχαρη δομη του χαρακτηρα σου...και επιτελους θελω ενα διαλειμμα απο τη παρεα του εγωκεντρικου τυπα...

-πως μπορεις να με αποχωριζεσαι ετσι απλα;σε εμενα οφειλεις αυτο που εισαι τωρα...σε εμενα οφειλεις το ποιον σου.
..ολα αυτα που περασες ηταν για να σε δοκιμασω,να δω τις αντοχες σου...τα ορια σου...

-ξερεις κατι;λενε πως το πρωτο σταδιο της τρελας ειναι να μιλας με τον ευατο σου..κοινως μονος σου...

-μπλοφαρεις...αφου εσυ εισαι γεννημενος τρελος...τωρα σε πειραξε;


-δικιο εχεις..μια φορα που συμφωνουμε λοιπον...

-ξερεις τι αλλο λενε;


-τι;

-πως αν συμφιλιωθεις με τον ευατο σου..
εισαι πανετοιμος να συμφιλιωθεις και με τους αλλους...


-τρελαθηκαμε και οι δυ
ο μου φαινεται βραδιατικα...


-σσσσσ.......σωπα...






Υ.Γ Συνεχιζεται...

18 διεξοδοι:

anima είπε...

Ο εαυτός μας είναι το κλειδί
Κι η σχέση μας μαζί του

Για όλα

Και για όλους...

Καληνύχτα...

Σταλαγματιά είπε...

Η συμφιλίωση με αυτό που λέμε εαυτό μας ειναι το Α και το Ω για μια ισορροπημένη και ευτυχισμένη ζωή.
Και σίγουρα είναι το πιο δύσκολο.

καλό σου βράδυ

Ανώνυμος είπε...

Μην ανησυχείς... έτσι είναι πάντα στην αρχή... πονά πολύ ο καθρέφτης μας... το να δεις ποια πραγματικά είσαι... η επιφάνεια είναι πάντα η πιο εύκολη λύση... αλλά δεν χαράζει την ψυχή...

Φιλί

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

ξέρεις τι άλλο έχουν πει καλή μου???

Όλες οι σχέσεις είναι δύσκολες. Μα η δυσκολότερη είναι η σχέση με τον εαυτό σου...!!!!

Αυτός είναι ο πιο δύσκολος κριτής στη ζωή σου. Αυτός είναι ο πιστότερος φίλος. Αυτός είναι που θα βρεις όταν όλα θα έχουν χαθεί...

"Μυστικά" φιλιά...!

Matriga είπε...

Καλή σου μέρα. Ανυπομονώ για τη συνέχεια. Πολύ μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις :))

Joanna είπε...

Tο μυαλο μας, ο εαυτος μας...και τα συναισθηματα μας ωρες ωρες μας παιζουν τρελα παιχνιδια!Ο τροπος που τα αντιμετωπιζουμε και συμφιλιωνομαστε με αυτα μας κανουν να πλαθουμε σιγα σιγα μερη του "εγω" μας που δεν ειχαμε ξαναγνωρισει!Ανοιγονται μονοπατια μπροστα μας που δεν εχουμε ξαναπατησει...και ολα αυτα γιατι καλως η κακως ειμαστε μοναδικοι!Οι καθρεφτες της ψυχης μας ομως ειναι εκει για να μας συνεφερουν!Πρεπει τελικα απλως να συμφιλιωθουμε με τον ευατο μας ...να τον αγαπησουμε!Αυτο ειναι το κλειδι για ολες τις "ανθρωπινες" πορτες!

Φιλακια!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αυτες τις κουβεντες με τον εαυτο μας πολυ τις παω...
το ιδιο κι ομως τοσο μα τοσο διαφορετικοι...
ναι αν τα βρουμε οι δυο μας μονο τοτε θα ειμαστε ετοιμοι για τους υπολοιπους...
μεγαλο ταξιδι...

νεραιδενια φιλακια κουκλιτσα μου!!!

Ξωτικουλι είπε...

Tον Εαυτό σου να τον αγαπάς,και να τον προσέχεις.

Όταν μάθεις να τον αγαπάς, τότε να είσαι σίγουρη πως θα τα λέτε μιά χαρα..και όλα θα γίνουν τέλεια..

Φιλί.

προφήτηs είπε...

συνεχίζεται...

πάντα συνεχίζεται αυτή η μάχη με το μέσα μας, ή μάλλον με το ίδιο το εγώ μας... δε διαφέρεις από αυτό, γιατί είσαι αυτό...

είστε ένα, σε ξέρει κ λίγο ξέρεις το κομμάτι εκείνο... όπως κ αν λέγεται, όσο κ αν διαφωνείς, πιστεύεις ότι αυτές τις αντιρρήσεις τις δημιουργούμε εμείς, απλά για να νιώσουμε πλήροις... με εμάς... ίσως κ να κάνω λάθος, όμως για το τώρα είναι ένα πιστεύω...

καλησπέρα...

συνεχίζεται...

#lockheart# είπε...

anima

Η σχεση με τον ευατο μας...καπου εκει σκουριαζει το κλειδι και δε γυριζει..αλλα που θα παει..θα υπαρχει καπου ενα παραθυρακι...

Σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Αναστασια

Δυσκολο δε λες τιποτα.Κι ομως αν βρουμε τις ισορροπιες μεσα μας μπορουμε να περασουμε το τεντωμενο σκοινι ακομη και με κλειστα ματια.Ολα βρισκονται μεσα μας,εχουμε τεραστια δυναμη που φοβομαστε να σκυψουμε και να δουμε μηπως πεσουμε στο κενο...

φιλι γλυκο!

#lockheart# είπε...

Οδοιπορε

Η επιφανεια...οντως σε "ξεγελα"...και πονα περισσοτερο μετα...γιατι δε παυει να γελαστηκες απο αντικατοπτρισμους...

Να περνας ομορφα καλε μου!

#lockheart# είπε...

Μυστικο μονοπατι

Ξερω...
Μονο Αυτον θα εχω...με ολα τα καλα και τα ασχημα..μονο αυτος με ξερει πιο καλα απο ολους...

Φιλι γλυκο!!!

#lockheart# είπε...

matriga

Καλο μου κοριτσακι...σ'ευχαριστω...χαιρομαι που εχω θαυμαστρια :)...
χμ..συνεχιζεται....:D
φιλακια!

#lockheart# είπε...

joanna

Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου!Το εγω μας εμεις το πλαθουμε...υπαιτιοι του τι ειμαστε ή του τι θα γινουμε το προκαλουμε εμεις και μονο εμεις.Οσο για τη μοναδικοτητα,εξηπακουεται!!!

φιλακια πολλα!!!

#lockheart# είπε...

Ναιαδα

Νεραιδουλα μου..το ταξιδι με τον ευατο μας ειναι αυτο που ειναι απροβλεπτο και δεν εχει διαρκεια...πυξιδα,χαρτες η ρανταρ..τα καιρικα φαινομενα τον βρισκουν απροετοιμαστο και ασε που ταξιδευει χωρις καπετανιο μερικες φορες...ασε...οσο το σκεφτομαι με πιανει ναυτια..ειναι τοσα που δε ξερω για μενα καθε μερα...

πολλα φιλακια γλυκουλα μου!!!

#lockheart# είπε...

Ξωτικουλι

Σ'ευχαριστω για ολο γλυκα λογια σου..Θα τον προσεχω ματια μου και θα τον αγαπω...υποσχεση.-
φιλακι!!!!

#lockheart# είπε...

προφητη

Ειναι και αυτο ενα πολυ ισχυρο πιστευω θα ελεγα..δε θα φερω αντιρρηση γλυκε μου...απλα ξερω πως ο καθενας το βιωνει διαφορετικα!Εγω κανοντας "αυτοκριτικη" αυτομαστιγωνομαι εν μερει και μαθαινω κανοντας συνεχως λαθη...Ο μαζοχισμος συνεχιζεται δηλαδη...
Φιλακια πολλα!