BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

(παρ)αισθηση...



Νοιωθω...
Σε νοιωθω...
Νοιωθεις...

Αραγε και εσυ;
Την ιδια ευτυχια...που αισθανομαι
καθε πρωι που ξυπναω;
Το ιδιο αχαλινωτο
παθος οταν το κορμι σου εισβαλει στα σοκακια του δικου μου κορμιου;
Την ιδια
παραισθηση που μου αφηνει καθε σου αγγιγμα;
Τα ιδια πυροτεχνηματα οταν κοιτω τα βεγγαλικα σου ματια;
Το ιδιο παγωμα των αισθησεων,οταν σε αφηνω να φυγεις μεσα απο την αγκαλια μου
;
Αραγε νοιωθεις και εσυ...
Την ιδια
τρελα...που τοσο λατρευω να με τρελαινει;
Μη σταματας να με νοιω
θεις...

Αποψε θελω να παιξω με τις αισθησεις σου...

Ελα λιγο...πλησιασε με και...

ΑΚΟΥ...
Ακου τους ψιθυρους που σου γαργαλανε παιχνιδιαρικα το αυτι...


ΔΕΣ...

Τη φλογα που καιει ασβηστη μεσα μου και ε
ιναι ετοιμη να σε τσουρουφλισει...

ΜΥΡΙΣΕ...

Το αρωμα του ανεμου που λουζει τα μαλλια μου...


ΓΕΥΣΟΥ...

Τη γλυκα που σταζουν τα δυο μ
ου χειλη...

ΝΟΙΩΣΕ...

Τα χερια της καρδιας μου που απλωνονται να σε αγκαλιασουν σφιχτα για να μη φυγεις απο κοντα μου...


Θελω κοντα σου να μεινω ως το πρωι...
Θελω να δουμε μαζι την ανατολη...
Στην ακρογιαλια...πλαι στο κυμα...
η αλμυρα να ξεβρασει τις ασχημες σκεψεις κ
αι να χαλαρωσει καθε ινα του μυαλου...



Δυο
σκιες να γινουν ενα..
.
Δυο σωματα φτιαγμενα απο πηλο τ
ου ερωτα...
Μακαρι αυτο το κ
αλοκαιρι να μη τελειωνε ποτε...
ποτε...
ποτε...
καθως οι πρωτες αχτινες του ηλιου,φωτιζουν τον απωγειο κοσμο της ηδονης...

Θελω να'μαστε μαζι...

Εδω στην ανατολη του ηλιου των πιο φωτεινων
ονειρων μας...
Κοιτα αγαπη μου...
Ξημερωσε...




16 διεξοδοι:

προφήτηs είπε...

μακάρι να μην τελειώσει ποτέ αυτό το καλοκαίρι...

μακάρι να μείνουν οι καλοκαιρινές στιγμές για πάντα... κ ας χαθούν κάποτε στο πέρασμα του χρόνου... όμως... για το τώρα ας μείνουν...

καλησπέρα... υπέροχη ανάρτηση... με έντονα συναισθήματα...

Matriga είπε...

Αυτή σου η ανάρτηση είναι μαγεία!

Σταλαγματιά είπε...

Όλες οι αισθήσεις στήσανε χορό.....

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αναρωτιεμαι κι εγω πολλες φορες τα ιδια κι ευχομαι οσα ευχεσαι...
η μουσικη που διαλεξες δενει τελεια με το ταξιδι που φτιαχνουμε στο μυαλο με τις λεξεις που αφησες εδω κοριτσακι μου...

πολλα νεραιδενια φιλακια με την αγαπη μου!!!

Alks--Anna είπε...

Μακάρι ναι,να μην τελειώσει ποτέ αυτό το πανέμορφο για σένα καλοκαίρι!!!
Νά'χεις πολλές όμορφες, γλυκές και γεμάτες φως "ανατολές"!!!

Καλό βράδυ και Φιλιαααά!!!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Τι υπέροχη ανάρτηση!!!! Τα συναισθήματα σου ξεχυλίζουν!!! Μακαρι να το απολαυσεις το καλοκαίρι σου έτσι όπως το θες....

"Μυστικά" φιλιά...!

Elen Chamelen είπε...

Φυλάκισε για πάντα τούτες τις μοναδικές στιγμές στην μνήμη σου,στην καρδούλα σου...
Με συγχωρείς μικρή μου που δεν μπόρεσα να συνεχίσω το βραβειάκι-παιχνιδάκι όμως οι δικές μου αισθήσεις δεν έχουν το ίδιο χρώμα με τις δικές σου....
Ελπίζω να καταλαβαίνεις..
Σε καληνυχτώ

#lockheart# είπε...

προφητη

καλε μου..μακαρι..αυτες οι στιγμες να μη τελειωναν ποτε.Σα τατουαζ να εμεναν ανεξιτηλα χαραγμενα πανω μας.
Ευχομαι να περασεις ενα μαγικο καλοκαιρι!
Σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
φιλι γλυκο!

#lockheart# είπε...

matriga

καλη μου κοπελα καλωσορισες στο λαβυρινθο μου...
Χαιρομαι που σε "μαγεψα" με τα λογια μου...
Σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Αναστασια

κοριτσακι μου..
ολες οι επιθυμιες και οι αισθησεις πιαστηκαν απο το χερι...
Κρατα με κι εσυ κι ελα να χορεψουμε...

#lockheart# είπε...

Φιλενα(ι)αδα

Ματια μου ποσο μου αρεσει που σου αρεσει το "ταξιδι" μου...
δε το ειχα καν σκεφτει ετσι...εχεις ταλεντο και φαντασια γλυκια μου..Ποσο μοιαζουμε....
φιλια πολλα κοριτσακι μου...

#lockheart# είπε...

Alks

καλως την...
Ποσο χαιρομαι να γνωριζω εστω και διαδικτυακα νεους και ενδιαφεροντες ανθρωπους...Να εισαι καλα γλυκια μου..Σ'ευχαριστω πολυ...αντιευχομαι τα καλυτερα!!!

#lockheart# είπε...

Μυστικο μονοπατι...

Αχ..μου φαινεται δε θα σταματησω να κοκκινιζω απο τα τοσο ομορφα λογια σου...Σ'ευχαριστω καλη μου...
Και εσυ να ζησεις τοσο υπεροχα και "μυστικα"..οσο δε φανταζεσαι!!!
φιλι :*

#lockheart# είπε...

Assel

Καλο μου κοριτσακι σε συγχωρω..μα δε συμφωνω...εχεις τοσο καλα κρυμμενα τα χρωματα που χρωματιζουν τις αισθησεις σου...Δε θελω απαισιοδοξιες..ναι;
Φιλι γλυκο και Σευχαριστω...

anima είπε...

Αίσθηση ή παραίσθηση;

Ό,τι κι αν είναι
Όπως κι αν την ονομάζεις

Ζήσε την
Με πάθος

Καληνύχτα...
[και η μουσική...λατρεμένη]

#lockheart# είπε...

anima

γλυκια μου σε καλωσοριζω!
Τη ζω...
"αισθαντικη παραισθηση"
ας την ονομασουμε!

καλο ξημερωμα!