BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

μια αγαπη μικρη...



Απόψε η αγάπη μας θα γίνει ένα τραγούδι...
στα αστέρια θα φτάσει ψηλά...
ζωής λευκό λουλούδι...
Μη με ρωτάς γιατί πονώ...
τα μάτια σου όταν κοιτάζω...
βαθιά κρυμμένο μυστικό...
το βλέμμα σου φορώ...
κι αλλάζω...

Πίστεψα κι άφησα γι' άλλη μια φορά...
τη φωτιά της ψυχής να μ' αγγίξει ξανά...
με πράγματα, λόγια δικά μας μοναδικά...
μιας αγάπης μικρής η βροχή ξεκινά...
Μη σταματάς...

Στα όνειρά μας έρχεται, τα δίνει και τα παίρνει...
Δεν ξέρω αν θ'αντέξουμε σε αυτό...
το κάτι που μας δένει...
Το χέρι μου στο στήθος σου...
χαράζει μιαν αλήθεια...
στο βάθος του ορίζοντα ο έρωτας...
δε γίνεται συνήθεια...

Μη σταματάς...
Να μ' αγαπάς...


Moυσική : Μιχάλης Δέλτα
Στίχοι : Τάνια Τσανακλίδου

22 διεξοδοι:

Ξωτικουλι είπε...

΄Πανέμορφο τραγούδι,
απίστευτα ταξιδιάρικη φωνη.
Πόσο μπορεί να αντέξει αλήθεια, μια αγάπη σαν και αυτή;;
Να είσαι καλά..

jacki είπε...

Αγαπάω Τάνια Τσανακλίδου λέμε..
Λιώνω..

Φιλί μικρή μου.. αγάπη :)

προφήτηs είπε...

υπέροχο το τραγούδι της τσανακλίδου... πάντα υπέροχη...


καλησπέρα

Άρτεμις είπε...

Την λατρεύω αυτή τη γυναίκα... Απίστευτο συναίσθημα στη φωνή της...
Την λάτρεψα ότα νάκουσα τον Χαρταετό του Φάμελλου από κείνη...
Σ' αγγίζει τόσο δυνατά...

Άνεμος είπε...

Η αφιέρωση σου εξαιρετική...

Φιλιά!

Σταλαγματιά είπε...

Τι τέλειο τραγούδι!
Σαν ταξίδι στην αγαπη μοιάζει.
Πολύ γλυκο.

Καλό ξημέρωμα

Εφη είπε...

πολυ ομορφο, τρυφερο τραγουδι. σε ταξιδευει, σε χαλαρωνει, σε κανει να κλεινεις τα ματια και να ονειροπωλεις, οπως εγω, ασχετα αν μεγαλωσα αρκετα. καλο ξυμερωμα.

Ανώνυμος είπε...

Όμορφοι στίχοι και ακόμη πιο ιδιαίτερη φωνή...

χαρούμενο και ήρεμο Σ/Κ

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τελειο!υπεροχο!αγαπημενο κομματι!!!

τανια αγαπαμε πολυ!!!

πολυ καλη επιλογη κοριτσακι!!!

νεραιδενια φιλακια πολλα πολλα!!!

#lockheart# είπε...

ξωτικουλι

καλως ηλθες καλη μου...
η αγαπη ολα τα αντεχει,ολα τα μπορει...
δεν εχει ευτυχως μοναδα μετρησης και διδεται απλοχερα και ανιδιοτελως...

φιλι γλυκο!

#lockheart# είπε...

jacki

μεγαλη μου αγαπη...
χαιρομαι που αγαπας τη μικρη μου αγαπη...

φιλακι αγαπησιαρικο...

#lockheart# είπε...

προφητη

σευχαριστω καλε μου και χαιρομαι που σου αρεσει...
καλο βραδυ να εχεις...

#lockheart# είπε...

Αρτεμις

εχεις τοσο δικιο...η φωνη της ειναι καταπληκτικη...μαγευει...
να εισαι καλα καλη μου...
καλο μας ξημερωμα...

#lockheart# είπε...

Ανεμε μου

εξαιρετικος και εσυ γλυκε μου...
:)
φιλι!

#lockheart# είπε...

Αναστασια

ματια μου...ειναι ομορφο το ταξιδι της αγαπης...δεν ειναι;
καλο σου ξημερωμα...

#lockheart# είπε...

Εφη μου

Καλως ηλθες...
χαιρομαι πολυ για το σχολιο σου...
η αγαπη δεν εχει ηλικια..το ταξιδι της και η διαδρομες οπου πηγαινει...αφηνει τα ιχνη της οσα χρονια κι αν περασουν...ετσι ειναι η μουσικη που γραφτηκε για αγαπη...
καλη σου νυχτα...

#lockheart# είπε...

οδοιπορε

ομορφα που ειναι ολα οταν πλημμυριζουν απο αγαπες μικρες...
να περνας ομορφα!

#lockheart# είπε...

ναιαδα

γλυκια μου...
σευχαριστω...για τα θαυμαστικα!μπορω να καταλαβω ποσο πολυ αγαπας τανια!και το τζακουλι μαζι!φιλακια!!!!!!!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Πόσο τρυφερά όμορφο τραγούδι! :))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

TEΛΕΙΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

#lockheart# είπε...

ανεμοσκορπισματα

καλε μου νικο...
σευχαριστω..:)

#lockheart# είπε...

skroytzako

καλο καλοκαιρι και σε σενα καλε μου!να περασεις υπεροχα!!!!