BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Κυριακή 28 Ιουνίου 2009

one lovely award!!!!!!


Θα ηθελα να ευχαριστησω απο καρδιας για το βραβειο αυτο τις Raven Νεφέλη και R@miAnNa για τη μεγαλη τιμη να μς βραβευσουν ως το αξιαγαπητο blog.
Με συγκινησατε...οσα γραφω εδω μεσα ειναι χαραγμενα επανω στη καρδια μου και αυτος ο σκοτεινος μικροκοσμος μου εδω μεσα σε αυτο το μπλογκ, ποτε παρα ποτε με τη δικη σας συμβολη,με ενα σας μοναχα σχολιο...ζεσταινεται απο ξεχωριστες αχτινες φωτος.
Δυστυχως ειναι παρα πολλα τα βραβεια που θελω να δωσω,γιατι πιστευω πως ολοι το αξιζουν.Ολοι ειναι αξιοι αγαπης και εκτιμησης...γραφοντας και μοιραζοντας στιγμες τους,μα πρεπει να τηρησω τους κανονες.



Οι κανόνες της βράβευσης είναι οι εξής:
1. Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας, μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε, και το λινκ στο blog
2. Απονείμετε το βραβείο αυτό σε άλλα 15 αξιαγάπητα blogs.
Θυμηθείτε να επικοινωνήσετε με τους bloggers και να τους ενημερώσετε ότι τους επιλέξατε για αυτό το βραβείο.
ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΩ...

12 διεξοδοι:

Σταλαγματιά είπε...

Μπράβο μικρή μου lockheart σου αξίζει το βραβείο.
Μπράβο και σε όσους το δίνεις !!
Φιλιά πολλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ.ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΕΛΕΞΕΣ ΚΑΙ ΜΕΝΑ.ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο και σου αξίζει ... γιατί μπορείς να είσαι αυτή που πραγματικά είσαι ακόμη και από εδώ... και μη χολοσκάς υπάρχουν πολλές αχτίδες ακόμη να αγγίζούν και να φωτίζουν τις μέρες σου...

Φιλί

και φυσικά ευχαριστώ πολύ

jacki είπε...

Μικρή κλειδωμένη καρδιά..
Μπράβο σου..

Σε ευχαριστώ για την τιμή ματάκια μου.

Σε φιλώ..

Raven είπε...

Σου άξιζε! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, γλυκιά μου για την ανταπόδωση... :)

Άντε και εις ανώτερα!

Φιλιά πολλά

Άνεμος είπε...

Μπράβο σου Βασούλι! Να το χαίρεσαι και σε ευχαριστώ για την απονομή σου!

Να 'σαι καλά! Φιλάκια πολλά!

✿ margarita είπε...

Μπράβο κοριτσάκι..άξια αυτου του βραβείου!!

Σ'ευχαριστώ πολύ για την τιμή :)

Φιλί γλυκό

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

κοριτσακι μου το βραβειο σου αξιζει μιας και εισαι πολυ αξιαγαπητη κι εσυ και το blog σου!!!

σε ευχαριστω παρα παρα πολυ που μου εδωσες κι εμενα βραβειακι!!!

σε ευχαριστω νεραιδενια και αγαπημενα!!!

πολλα νεραιδενια φιλακια και καλη επιτυχια στην εξεταστικη!!!

προφήτηs είπε...

σε ευχαριστώ για το βραβείο...

τιμή μου...

#lockheart# είπε...

αναστασια



σκρουτζακο


οδοιπορε


jacki



raven



edelweiss



ανεμε



ναιαδα



προφητη

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα ολο γλύκα λογια σας...να ειστε παντα καλα!
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΑΚΡΩΣ ΕΡΩΤΙΚΟ ΜΗΝΑ!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Σε ευχαριστώ, για την τιμή να έχουν οι σελίδες μου μια θέση στην καρδιά σου! :))

Αυτό είναι το πιο όμορφο βραβείο! :))

#lockheart# είπε...

ανεμοσκορπισματα

Το αξιζεις αυτο το βραβειο!
Και πιστεψε με αν αυτο ειναι κατι,το ιστολογιο σου ειναι τα παντα...

φιλι γλυκο!