BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

you have to watch it...

9 διεξοδοι:

Σταλαγματιά είπε...

Υπέροχο!!
Όταν το είχα πρωτο δει αυτό το βίντεο ή κάποιο που περιείχε αυτά τα λόγια μου το είχε κάποιος αφιερώσει.
Τα λόγια του μιλούν κατευθείαν στην καρδιά…..σαν μαχαιριές !!

Σ΄ευχαριστώ που μου το θύμισες !
Φιλιά πολλά

#lockheart# είπε...

αναστασια

ελα βρε γλυκο μου κοριτσι που ευχαριστεις!οχι εμενα το δημιουργο!
να εισαι καλα!χαιρομαι οπως και να χει που σε "ταξιδεψα"...
καλο σου βραδυ!

jacki είπε...

Ω ναι.. από το σπίτι θα το δω.. Να μην επαναλαμβάνομαι..
Δεν έχω ήχο.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

jeminis είπε...

Αγαπώ πολύ τη μουσική αυτή...
Μαζί κι αυτόν που μας τη στέλνει...
Καλό καλοκαίρι....

#lockheart# είπε...

jacki

θα στα μαλλωσω εσενα που φαινεται μικρη μου!τι εκανες βρε με το ιστολογιο σου;θα μου εξηγησεις;και ναι γρηγορα να το δεις και μετα να με πεις...;P
φιλακια

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου

να εισαι καλε γλυκε μου!
φιλακια πολλα!

#lockheart# είπε...

jeminis

χαιρομαι πολυ...
καλο καλοκαιρι και σε εσενα με πολυ ερωτα και ομορφες στιγμες!!!!

jacki είπε...

Βρε μάτια μου πάνε στο mail σου και θα λάβεις πρόσκληση.. Και μετά θα μπαίνεις άνετα..
Σε φιλώ.