BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

ιστορια παλια...





Αποψε ειχα την αναγκη να καθησω σε μια παραλια...





καταχαμα στην δροσερη αμμο...να αναψω μια φωτια...





να καθησω κι εγω γυρω της...να τη σκαλισω...





να κοιταζω τον ηλιο που βουτα στα διαφανα νερα και ξεχυλλιζει χρωματα...
που μοιαζει με ενα τεραστιο πινελο που ζωγραφιζει πολυχρωμα τοπια σε γαλαζιο καμβα...





το φοντο ομως γρηγορα γινεται μαυρο και στον ουρανο απλωνονται διασπαρτοι πυρινοι δισκοι...ποσο σου ταιριαζει το σκηνικο...







σκοτεινο....μυστηριωδες...





κρατω κατι παλιες φωτογραφιες στα χερια μου...τις βρηκα τυχαια σε ενα παλιο τετραδιο...μικρες παλιες ιστοριες....





νιωθω να με καρφωνουν με το βλεμμα τους...





προσωπα γνωστα..οικεια...που εχουν ξεθωριαζει απο τη μνημη...





εχουν αλλοιωθει απο την υγρασια και τη σκονη...





τοπια...τοσο γνωριμα...





μια αφιερωση στο πισω μερος τους...





γραμματα μικρα...που σταζουν τρυφεροτητα...





μου ξεφευγει ενα χαμογελο...





μια ημερομηνια...
ποσο γρηγορα περναει ο καιρος...
σα σπασει η αγαπη ποτε δε κολλαει...





φοβαμαι να σκεφτω πως μεγαλωσα αποτομα...





μια μοναχα σκεψη δημιουργει ενα καταρρακτη λεξεων...





ονειρα τοσο αληθινα...
ζωντανες οπτασιες εκτυπωμενες σε εγχρωμο πλαστικο χαρτι...





με παρεσυρε η ορμη του ποταμου και δε βρηκα σανιδα σωτηριας να πιαστω...
αρχισα να κολυμπω...μα κουραστηκα...δε μου απεμειναν πολλες ανασες...





βρηκα ομως το κουραγιο να πεταξω τις φωτογραφιες στη φωτια...
να γινουν σταχτη...





καπως ετσι καιω το παρελθον μου...
και ζωντανευω το παρον μου...





επαψα να φοβαμαι για το αν πεφτουν οι θαρραλεες αποφασεις μου στη πυρα και κανουν κροτο...
δε με απασχολουν οι συνεπειες...
απλα...
ειπα να "σου προκαλεσω εγκαυμα 3ου βαθμου...για να αισθανθεις τη θερμη της καρδιας μου οταν με κοιτουσαν αυτα τα δυο ματια..."
ειπα να "σε εκδικηθω...σχιζοντας σου το προσωπο"
μα...
τωρα παω...
παω μακρια...
και οτι κι αν πω ειναι αργα δε μετραει...
σ'αγαπαω..μα ειναι αργα...



22 διεξοδοι:

Elen Chamelen είπε...

Χαίρομαι για σένα...
Δεν υπάρχει πιό όμορφο πράμα από το να ζεις και να αδράξεις την στιγμή και το παρόν...
Φιλιά γλυκιά μου...

Σταλαγματιά είπε...

Δεν κρατώ φωτογραφίες από στιγμές που με πόνεσαν και με πονάνε.
Γίνονται κομμάτια στα χέρια μου
Να μην τις κοιτώ
Να μην πονάει πιο πολύ.
Καλά έκανες και τις έκαψες όταν κάτι τελειώνει απλά τελείωσε να το θυμάσαι.

Μέρα καλή

Raven είπε...

Με έλιωσες...!

Δύσκολο να αφήσεις το παρελθόν και τις αναμνήσεις... Τι μας φταίνε και οι φωτογραφίες; Την στιγμή που τις τραβήξαμε, έλεγαν πολλά, σήμαιναν κάτι. Αργότερα ίσως να μην σημαίνουν τίποτα ή απλώς να πονούν τα μάτια που τις κοιτάνε.
Ντοκουμέντα μιας παλιότερης ζωής, ενός παλιότερου εαυτού.
Αναμνηστικά και τίποτα άλλο. :)

Φιλάκια

avraoneirou είπε...

αχ....τί όμορφα που γράφεις...

πολλοί στο παρελθόν σε πόνεσαν και θα σε πονέσουν στο μέλλον...

κι εγώ έχω πονέσει...και τις φωτογραφίες αυτές τις έχ καταχωνιάσει στη ντουλάπα μου...στο πιο ψηλό σημείο της...σε ένα φάκελο...

δεν ξέρω αν θα μπορούσα να τις κάψω...αν τις έκαιγα...θα έκαιγα μαζί τους κι ένα κομμάτι οτυ εαυτού μου...
όσο κι αν σε πλήγωσαν κάποια άτομα,πέρασες και όμορφες στιγμες μαζί τους...γιατί να κάψεις και αυτές τις στιγμές;;

για μένα οι φωτογραφίες...όλες οι αναμνήσεις είναι εκεί για να σου θυμίζουν....
πώς κάποτε έκανες λάθος
πόνεσες
έκλαψες
αλλά και
γέλασες και
αγάπησες...
είναι ένα δικό σου κομμάτι...
μην το απαρνιέσαι...
όσο δύσκολο και να ναι...
μπορέι να νιωσες ότι το παρελθόν έφυγε με το που έκαψες τις φωτογραφίες...αλλά από μέσα σου εξαυλώθηκε στ αλήθεια;;

Νεφέλη είπε...

παλιές ιστορίες... πονάει η αγάπη μάτια μου ...πονάει
κάποιοι λένε ότι η αγάπη μόνο με αγάπη περνάει …

προς το παρόν για το όμορφο blog σου …… σου έχω βραβείο, όποτε θες έλα να το παραλάβεις...

Raven είπε...

Τοκ τοκ

Βραβείοοοοοοοοοοο :)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μπορώ να νιώσω..

Πανέμορφο κείμενο... καλησπέρα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ,ΖΕΣΤΗ.ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΚΑΨΕΣ ΟΤΙ ΠΑΛΙΟ ΣΕ ΠΟΝΕΣΕ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ.ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

R@miAnNa είπε...

βραβειο και απο μενα !!!

#lockheart# είπε...

Αssel

Το παρον οταν δε ξερεις να το ζεις σε καταδιωκειι...ενω το παρελθον σε κανει υποχειριο του και δε μπορεις να ξεφυγεις.Γι'αυτο καλλιο αργα να επαναστατεις..παρα ποτε!
σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Αναστασια

ειναι φορες που κοιταζεις φωτογραφιες και χαιρεσαι για τις στιγμες που υπηρξαν.Αυτες οι στιγμες που πονουν τις καιω.Λυτρωτικο και συναμα ανακουφιστικο.ετσι νομιζω...πως αισθανομαι καλυτερα σημερα!
φιλακια!

#lockheart# είπε...

Raven

χρυσο μου κοριτσακι...αναμνηστικα μιας εποχης που κοιταζεις και δεν αναγνωριζεις.Οταν ο ερωτας τελειωνει...καις οτι στον θυμιζει.Αλλωτε παλι οι αναμνησεις ειναι η καλυτερη συντροφια,ολα ειναι αμυνα ή επιθεση του μυαλου μας.
σε φιλω!

#lockheart# είπε...

avra oneirou

Καιγοντας παλιες φωτογραφιες δεν απαρνηθηκα ποτε κανενα κομματι μου,κι αν καποτε αγαπησα και εκλαψα παει περασε.Εχω φυλαξει πολλα συρταρια με φωτογραφιες στα πισω ραφια του μυαλου μου.Μονο που ενδομυχα δε τα ανοιγω.Δε μου κανει καλο να αναπολω.Μελαγχολεις και μιζεριαζεις,ετσι πιστευω.Το παρον δεν συγκρινεται με τιποτα αλλο.

#lockheart# είπε...

Νεφελη

η αγαπη περναει οταν τη προσπερασεις εσυ και μονο εσυ...οδηγωντας παντα στη δικη σου λωριδα του δρομου.

Υ.Γ Σ'ευχαριστω και παλι!!!!
φιλακια!

#lockheart# είπε...

Raven

Eυχαριστω ψυχη μου.....
Οσονουπω και σου ετοιμαζω εκπληξουλα!!!μακια!

#lockheart# είπε...

Ανεμοσκορπισματα

μια γλυκια καλησπερα και ενα ζεστο ευχαριστω για το καλο σου λογο.Να εισαι καλα!

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου...

θα προσπαθησω καλε μου αν και καθε φορα ειναι επιπονο.Χαιρομαι που σου αρεσε και σ'ευχαριστω για ολα!!!

#lockheart# είπε...

R@miAnNa

Σ'ευχαριστω και παλι!
καλως ηρθες στο λαβυρινθο μου!

jeminis είπε...

Αγάπα και ποτέ δεν είναι αργά!!!

προφήτηs είπε...

φωτογραφίες ξεχασμένες... κ εικόνες καινούργιες να δημιουργούν το παρόν σου...

φωτογραφίες παραδομένες στην ανάμνηση...κ μια ιστορία καινούργια στα χείλη σου...στα χέρια σου....

καλησπέρα

#lockheart# είπε...

jeminis

εχεις δικιο..ποτε δεν αργα...
(ορισμενες φορες)

σε φιλω γλυκα γλυκε μου!

#lockheart# είπε...

προφητη μου

μια γλυκια καλησπερα...
φωτογραφιες παραδομενες και δοσμενες στα χερια του χρονου που περνα και πισω δε γυρνα!