BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

ΘΑ σε (ξε)-ΠΕΡΑΣΕΙ(ω)...




εχω καιρο να μαθω νεα σου...



δεν απαντησες στο μηνυμα μου... και εχω ενα κακο προαισθημα...



απομακρυνθηκες...εξαφανιστηκες...



εκλεισες τη πορτα πισω σου...

εριξες μαυρη πετρα...με ξεπερασες...



εκλεισες το βιβλιο των αναμνησεων...



και γεμισε σκονες στο ραφι του μυαλου...



να ειναι η αμυνα σου αυτη;ποιος ξερει;

εισαι καλα;ποιος ξερει;




ενδομυχα εχω απαντηση στα γιατι που με καινε...


απλα δε θελω να πειστω πως ηττηθηκα...

ειναι που ειμαι εγωιστρια...



υπαρχει αλλη που ζωγραφιζει σκιτσα...στο πινακα του κορμιου σου...


χαριζεις αλλου τις σκεψεις σου...

εχεις χαθει σε αγνωστες αβυσσους...




εχεις παραδωθει σε αστραφτερους συμβιβασμους...



παντα κατι τετοια σε γοητευαν...





οπου κι εισαι οτι κι αν κανεις παντα θα νοιωθεις τη ζεστη σκεψη μου να σε θερμαινει...



απλα κι αν με ξεχασες...
αυτο που με νοιαζει ειναι να εισαι ευτυχισμενος...



συννεφο δυστυχιας να μη σε σκεπασει ποτε....



ασε το δικο μου ουρανο να βρεχει που και που για ολα αυτα που ηθελα μαζι σου....αθελα μου...


δε ξερω γιατι στα λεω ολα αυτα...
θα μου περασει...
θα περασει και αυτο...



ειναι που ηρθες χθες κλεφτα στα ονειρα μου και εκανες τοσο αισθητη τη παρουσια σου...



θα σε ξεπερασω...

στις φλογες θα πεταξω το ονομα σου...

το αλυτο θα λυσω αινιγμα σου...

τι κρυβεις στη καρδια σου θα διαβασω...



..... Στο κυμα θα ριχτω κι οπου με βγαλει..

Τα χναρια σου απο το σωμα μου θα σβησω...το στομα σου δε θα ξαναφιλησω....και Ηττημενη πια θα σε Νικησω!!!......

10 διεξοδοι:

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Γλυκιά μου, είναι σπουδαία η ψυχή σου!!! Είναι πολύ πολύ δύσκολο να ζητάς την ευτυχία του ενώ σε έχει πληγώσει...
Είναι μια δοκιμασία αυτή που περνάς... Μια δοκιμασία για να δεις πόσο δυνατή είσαι...

Και πιστεύω πως είσαι!!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

Χωρίς Αναπνοή ... είπε...

Απόλαυσε κάθε στιγμή που ματώνεις ή γεμίζεις αγάπη ...

Elen Chamelen είπε...

Υπομονή...
Ο χρόνος θα δείξει αν κάτι ήταν αληθινό...
Φιλιά...

#lockheart# είπε...

μυστικο μου μονοπατι

αχ καλη μου δυνατη ψυχη οπως το ειπες!με δυναμη που ξεχειλιζει...αντε να δω απο που μπαζει παλι..
σε φιλω!
καλο σου βραδυ!

#lockheart# είπε...

xwris anapnoh

που εισαι εσυ;
υποσχεση..θα γεμιζω παντα απο αγαπη...

φιλακι!

#lockheart# είπε...

assel

καλησπερα γλυκια μου,

ναι ο χρονος ειναι ο καλυτερος γιατρος,δε λενε;

Άνεμος είπε...

Καταλαβαίνω και γώ και όλοι τι περνάς...

Γνώμη μου είναι πάντως πως δε θα νικήσεις τίποτα. Απλά θα θάψεις την ήττα. Τα συναισθήματα δε νικιούνται ούτε σβήνονται. Απλά θάβονται. Θάψ' τον λοιπόν και σύ και μάθε πως είναι χωρίς αυτόν. Αυτό μόνο μπορώ να σου πω.

Φιλάκια και κουράγιο!

cry_angel είπε...

Ax gt na min mporoume na to 3eperas00me?
Ax gt na erxontai akomi sta oneira mas kai i gamimeni i elpida na min sbinei?:(
ax GIATI?

#lockheart# είπε...

Ανεμε

καλε μου τα συναισθηματα εχεις δικιο δε σβηνονται,μα και θαμμενα να μεινουν παντα καποιος η κατι γινεται η αιτια να ξεθαφτουν.δε μετανιωνω για το παρελθον φτανει να μην επηραζει το παρον,χαιρομαι γιατι υπηρξε μα θυμωνω που δεν ηταν οπως περιμενα.καλα να περνας!!!

#lockheart# είπε...

cry angel

γλυκια μου δυστυχως ετσι ειναι..η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια...σημασια εχει ποση φλογα αναμμενη εχει απομεινει,ετσι ωστε να βρουμε το θαρρος και τη φυσηξουμε να σβησει...