BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

καλοΚαιριασε..

...ηρθε το ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ...
να βουτηξουμε στο μπλε της θαλασσας....



να χαραλωσουμε τα κορμια μας...






να αφησουμε στο πισω μερος του μυαλου μας σκεψεις που μας τριβελιζουνν και να αφεθουμε ελευθεροι σα γλαροι...







να αισθανθουμε τον ηλιο να μας χαμογελα,καιγοντας τα προσωπα μας...





να αφουγκραστουμε το παφλασμα των κυματων μπρος στα ποδια μας...





τα φιλια σου να εχουν αρωμα καρπουζιου...





να κολυμπησουμε,να κανουμε βουτιες...



να περπατησουμε χερι-χερι στην αμμουδια...

να δουμε μαζι το ηλιοβασιλεμα...

να μεθυσουμε απο ευτυχια...

ξανα και ξανα....

να χαρουμε τον ερωτα...

ή να βρουμε τον ερωτα...

ή και τα δυο παραπανω...

να ζησουμε εναν ερωτα επιγειο...

κανω μια ευχη...

τη γραφω σε ενα χαρτι και τη βαζω σε ενα μπουκαλι...

την αφηνω να ταξιδεψει...

καντε και εσεις το ιδιο...

αραγε που να φτασει;

26 διεξοδοι:

mmfevgati είπε...

οταν ομως η αγαπη ειναι τοση πολλη και δεν μπορει να χωρεσει στο μπουκαλι, αφησε την να αιωρηται στον αερα, για να παρουν ολοι οσοι θελουν.
καλημερα σου.

jacki είπε...

Μας δουλεύεις κοριτσάκι; Βαλτή είσαι;
Αλλά ευτυχώς σήμερα βρέχει και έφυγε για λίγο η διάθεση για θάλασσα.
:)
Καλημέρα.

προφήτηs είπε...

αν η αγάπη μπορεί να κλειστεί σε ένα μπουκάλι και να σταλεί...

δίπλα στη θάλασσα, μέσα στο κύμα τη βρίσκεις... είναι κρυμμένη, είναι παραδομένη... μα είναι καλοκαίρι...

οι στίχοι εκείνοι ίσως κάποτε φτάσουν....

καλησπέρα

Σταλαγματιά είπε...

Κοίτα τώρα τι μας κάνεις και έξω βρέχει!!

Καλό καλοκαίρι με όνειρα βόλτες χαμογελα και αγκαλιές πολλές αγκαλιές!!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Να έχεις ένα ονειρεμένο καλοκαιρι καλή μου!!!! Και να μείνει πάντα χαραγμένο στο μυαλό σου!!!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

jeminis είπε...

Να κάνω μια ευχή
Όλα αυτά που λες να τα'χα
με τη δροσιά της μπύρας
και γεύση απο κεράσι
στο φιλί!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΟΒΕΡΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

#lockheart# είπε...

mmfevgati

γλυκια μου ετσι ειναι αγαπη...χρυσοσκονη...που τη πετας στον αερα και μαγευονται ολοι...
μη σταματησεις "μαγισσα" μου ποτε τα μαγικα σου..

#lockheart# είπε...

jacki

ελα μωρε γλυκο μου...τωρα ελπιζω να μη βρεχει..ε?κατσε ναρθω και κανουμε και με βροχη μπανιο εμεις..κολλαμε πουθενα?
φιλια!

#lockheart# είπε...

προφητη

καλησπερα...
η αγαπη ειναι στιχος..ποιημα...σε ταξιδευει και μονο που τη ξεστομιζεις...

σε φιλω!

#lockheart# είπε...

αναστασια

αχ γλυκια μου με συγχωρεις..δεν ηξερα...ελπιζω σημερα να πηγες για μπανακι?ε?επισης τρελο καλοκαιρι και πολλες τρελες!!!!
φιλακια!

#lockheart# είπε...

μυστικο μονοπατι

τι καλη που εισαι!να εισαι καλα γλυκια μου και εγω ευχομαι αυτο το καλοκαιρι να ζησεις οτι ειχες ονειρευτει!

φιλακι!

#lockheart# είπε...

jeminis

φιλι απο κερασι..ωραια ιδεα..
μη μου μιλας για μπυρα...εχω προιστορια και εθισμο...χαχα!
φιλακι δροσερο!

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου

ματια μου και εσυ να εχεις ενα υπεροχο καλοκαιρι!!!!!
να χαμογελας!και να ζεις εντονα τη καθε στιγμη!
σε ευχαριστω για το σχολιο.

μακια!

Ανώνυμος είπε...

Η αγάπη φτάνει μέχρι τον ουρανό... Γίνεται βροχή και ταξιδεύει με το κύμα...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ.ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ναι ναι ναι!!!
τι καλα να παμε στη θαλασσιτσα να κανουμε μπανακιαααα!!!

ωραιο που ειναι το καλοκαιρι!!!

μακαρι ολοι μας να περασουμε τελεια αυτο το καλοκαιρακι μονο με ευχαριστα συναισθηματα και να φτιαξουμε ωραιες αναμνησεις!!!

πολυ ωραια αναρτηση κοριτσακι μου!!!

πολλα νεραιδενια φιλακια!!!

Σκορπινα είπε...

Πολύ καλοκαιρινή διάθεση βλέπω!

Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

Άρτεμις είπε...

Βαθειά ανάσα...
Έτσι που μύρισε καλοκαίρι εδώ μέσα...
Πως ν' αντισταθώ...

Δροσερό και καυτό... Ερωτευμένο και χαμογελαστό... Αξέχαστο να 'ναι... (Πως το περίμενα τούτο το καλοκαίτι...)

Να γεμίσεις όμορφες στιγμές...

#lockheart# είπε...

νοτια της νυχτας...
καλως την!
η αγαπη ειναι ταξιδιαρα...
φιλακια!

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο..
καταφθανω..περιμενε με...
:P
μακια!

#lockheart# είπε...

ναιαδα

νεραιδα μου,κοριτσακι μου...
ποσο χαιρομαι οταν χαιρεσαι...και εμενα μου αρεσει το καλοκαιρι..αλλαη διαθεση,θαλασσινα ονειρα...
φιλακια πολλα!

#lockheart# είπε...

σκορπινακι μου

καλο μηναααααα!
αργησα λιγο αλλα η ευχη μετραει!
εννοειται πως απο διαθεση σχιζω αυτη τη περιοδο..αν και ο καιρος μας τα χαλαει!
φιλακια πολλα!

#lockheart# είπε...

Αρτεμις

αχ ωραια που ειναι το αρωμα της θαλασσας..
ευχομαι ενα αξεχαστο καλοκαιρι ομορφια μου να περασεις υπεροχα!!!!

Ελενα καπακιώτου είπε...

πολυ ωραια να περασεις κουκλα μου....

καλες διακοπες ναχεις

#lockheart# είπε...

zinaa kapa

γλυκια μου σευχαριστω!
ευχομαι και σε σενα ενα υπεροχο καλοκαιρι!!!!
φιλακια!