BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 2 Μαΐου 2009

Τα παιδία παιζει...

Προσκληθηκα απο τον αξιαγαπητο JK να παιξω αλλο ενα παιχνιδι...
Το συγκεκριμενο,μου αρεσει πολυ γιατι εμπεριεχει μουσικη..και εγω δε μπορω να φανταστω τη ζωη μου χωρις αυτη...
Ξεκινω...
5 τραγουδια...
Το καθενα με τη δικη του ιστορια...







Υ.Γ1 Παει και αυτο.....
Υ.Γ2 Ειχα ακομα καμποσα κατα νου αλλα περιοριστηκα again...

Tι να γινει ετσι ειναι η ζωη...:P
Προσκαλω ολους εσας που με διαβαζετε να συμμετασχετε...
Σας φιλω γλυκα!Mουατς....

8 διεξοδοι:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΕΠΙΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕΣ.ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

Elen Chamelen είπε...

Έμεινα εδώ να μην σου λείψει τίποτα....
Υπέροχο τραγούδι για να αναπολήσεις ε;
Φιλιά!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πολυ καλες οι μουσικες σου επιλογες!!!
ετσι κι αλλιως στ τραγουδια ορια δεν βαζουμε...

το τελευταιο το αγαπαω κι εγω πολυ!!!

νεραιδενια φιλακια μικρο μου!!!

προφήτηs είπε...

υπέροχες οι επιλογές τραγουδιών...κάθε μία ξεχωριστή... διαφορετική... μα όλες μαζί συνθέτουν μια νότα... ένωσης...

καλησπέρα

#lockheart# είπε...

jk
ηθικε αυτουργε :P
Να εχεις και εσυ καλο μηνα και να περνας πολυ ομορφα...

#lockheart# είπε...

Assel

αχ γλυκια να ξερες τι μου θυμιζει καθε φορα αυτο το τραγουδι...υπεροχες αναμνησεις...

φιλακια καλη μου..

#lockheart# είπε...

ναιαδα

κοριτσακι μου εννοειται πως δεν υπαρχουν ορια,ουτως η αλλως τα ξεπερναμε οσο και να θελουν οι αλλοι να μας "οριοθετησουν"..
θηρια ανημερα...εεε?
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

#lockheart# είπε...

προφητη μου
γλυκομιλητος...οπως παντα...
σε ευχαριστω παρα πολυ καλε μου...
να εχεις ενα ομορφο βραδυ...