BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 9 Μαΐου 2009

με(στ'α 2 σου ματια)τρώντας....τις μερες...







66 μερες...


1584 ωρες...





95040 λεπτα...









τοσο ακριβως σε ξερω...σε νοιωθω...σε αγγιζω...σε μυριζω...σε αισθανομαι...σε κοιτω να μου χαμογελας...σε βλεπω μερα με τη μερα να αλλαζεις...






οι πεντε αισθησεις μου βρισκονται σε εγρηγορση καθε φορα που σε φερνω στο μυαλο μου...





κοιμαμαι...και ξυπνω με το αρωμα σου στα χερια μου....





ακομα νοιωθω τα σημαδια απο τα φιλια σου να καινε επανω μου...




δε μπορεις να κρυφτεις απο εμενα...



χωρις να το καταλαβεις...εχεις κρυφτει πισω απο τα σιδερα της καρδιας μου...





σε εχω φυλακισει..και δε μπορει κανεις αλλος να σε ελευθερωσει...
μοναχα εγω...




ισοβια θα σε κρατω στο κελι της καρδιας μου...







σε ξερω...και ας μη το ξερεις...σε εψαχνα καιρο...


ωσπου με βρηκες εσυ...



καθε λεπτο που περνουσα μαζι σου...εμοιαζε με αιωνα ευτυχιας...



στα ματια σου ειδα οσα εκρυβε η ψυχη σου...



ειδα εκεινο το παιδι με τα ματια τα μελια που ειχα ονειρευτει...



ειδα αυτη τη σπιθα που εγινε πυρκαγια μεσα μου και με εκαψε ολακερη...



ειδα τα ειδωλα μας να καθρεφτιζονται πλαι-πλαι και τυφλωθηκα απο τη λαμψη τους...




ΘΕΛΩ ΜΕΣ'ΤΑ ΔΥΟ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΩ....









εισαι σιωπηλος...χαμηλωνεις το βλεμμα και σκυβεις να ακουσεις πως παφλαζει το αιμα στα αγγεια του κορμιου μου...



ακους τους χτυπους μιας ερωτευμενης καρδιας...




αραγε μπορεις να ακουσεις και τους δικους σου χτυπους;





ακους ενα θορυβο;μη τρομαζεις...εγω ειμαι...



σκαλιζω για να βρω μια θεση στη δικη σου καρδουλα...






ξερεις,φοβαμαι το αυριο..στο εχω πει...



φοβαμαι εσενα...μην αλλαξεις...σελιδα στο βιβλιο της ζωης σου...












φοβαμαι εμενα...μη τολμησω και τραγουδησω αλλους στιχους απο αυτο το τραγουδι της γνωριμιας μας...



μα ερχεσαι στο μυαλο μου...και διωχνεις καθε φοβο...


με πολιορκεις και εγω παραδινομαι...


ψιθυριζεις το ονομα μου και πεφτουν τα τειχη που ξαφνου υψωθηκαν...


γινομαστε συμμαχοι με αντιπαλο το χρονο...





προς το παρον νικαμε...φτανει να με κοιτας μεσ'τα ματια...














18 διεξοδοι:

Raven είπε...

Αχ βρε ερωτευμενάκι, πόσο όμορφα τα λες όλα! Σου εύχομαι να ζήσεις αιώνες τέτοιων στιγμών :)

Χωρίς φόβο, αλλά με πάθος.

Φιλιά και καληνύχτα

προφήτηs είπε...

αν ποτέ μου ζήταγες την καρδιά μου... θα την έχανα για σένα... μια ζωή είναι, και οι στίχοι της οι λέξεις της δε μπορούν να γραφτούν μακριά από το όνομά σου...
το άρωμά της είναι χαραγμένο... της ανήκεις... είσαι μέρος μου, είμαι μέρος σου...

καλησπέρα

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

μη φοβασαι για το αυριο κοριτσακι...
ζησε το σημερα και απολαυσε τον ερωτα που γεμιζει ολες τις αισθησεις...
το αυριο αλλωστε δεν το ξερουμε και δεν θα το μαθουμε ποτε...
τι ομορφος ο ερωτας και ποσο ωραια μας κανει να αισθανομαστε...
ζηστο!!!

νεραιδενια φιλακια γλυκα γλυκα!!!

jacki είπε...

Σε έψαχνα αλλά με βρήκες εσύ..
Πόσο χαίρομαι με τις χαρές σου να 'ξερες.

jeminis είπε...

Μη φοβάσαι το αύριο....
Άν το κάνεις,,,,
χάνεις τη μισή απόλαυση...
Μισή λοιπόν η ευτυχία....
Αφέσου λεύτερη---
και θα το δείς!!!!
Μετρώντας τις μέρες,,,,
,,,,τα δευτερόλεπτα μάθε
πως χάνεις την ουσία....

✿ margarita είπε...

Ζήσε τη στιγμή είναι μοναδική..όπως κι αυτές που θα'ρθουν! :)

Sideras είπε...

Πάντα πίστευα στους ρομαντικούς ανθρώπους …ακόμα πιστεύω .Θαρρώ είσαι ένας από δ ’αυτούς .Χάρηκα που σε βρήκα, θα περνώ να σε βλέπω να ομορφαίνεις την μπλοκόσφαιρα με τις αρωματένιες σκέψεις σου.

Όπως και να έχει, πέρασα να σου ευχηθώ να ‘χεις ένα σιδερένιο απόγευμα

Ανώνυμος είπε...

AX TI EROTAS THEMOU .....
LATREVO NA EXO ANAGI NA AGAPO KAI NA EKFRAZOME .... XEROME POU TO ZIS KAI ELPIZO NA YPARKSIKAI GIA MENA EN ATOSO EDONO PATHOS! KALIMERA !

Άνεμος είπε...

Αγάπη και επιμονή. Όσο είναι δίπλα σου θα διώχνει όσους φόβους και αν βάλεις με τις σκέψεις σου.

Πολύ ρομαντικό και όμορφο το κείμενό σου.

Φιλάκια και καληνύχτα!

#lockheart# είπε...

raven

καλησπερα γλυκια μου...
με χαροποιουν οι ευχες σου...
να εισαι παντα καλα και ευτυχισμενη...
καλο ξημερωμα...

#lockheart# είπε...

προφητη

τι ομορφο αυτο που μου μοιραστηκες μαζι μου...
σε ευχαριστω μεσα απο τα φυλλοκαρδια της καρδιας μου...
χαμογελο γλυκο...και μια ομορφη καληνυχτα για σενα...
σε φιλω...

#lockheart# είπε...

ναιαδα

φιλεναδα μου,ματια μου..το ζω καθημερινα...και το απολαμβανω...
ζω τη καθε στιγμη σα ναναι η τελευταια..καρδιοκτυπω ξανα και ξανα...
φιλακι γλυκο!

#lockheart# είπε...

jacki

ομορφια μου...
ποσο χαιρομαι να σε βλεπω να χαιρεσαι...:)
φιλια κοριτσακι μου!

#lockheart# είπε...

jeminis

ανεκαθεν δε μου αρεσε το μετρημα,το χρονοδιαγραμμα,η οριοθετηση...
αφηνομουν στο χρονο...
αφηνομαι στο χρονο...και βλεπω τι θα φερει...ρισκαρεις και ΖΕΙΣ!

#lockheart# είπε...

edelweiss margarita

γλυκια μου...
σε ευχαριστω...αντιευχομαι τα καλυτερα...
φιλακια!

#lockheart# είπε...

sidera

τη σιδερενια μου καλησπερα...
σε καλωσοριζω στο λαβυρινθο μου..
να περνας οποτε θελεις καλε μου να σε γεμιζω αρωματα...
με συγκινει ο λογος σου...
να εισαι παντα καλα...

#lockheart# είπε...

αδερφουλη...

δε χρειαζεται να ανησυχεις...
κρυβεις πιο εντονο και δυνατο παθος απο εμενα...τα καλυτερα θαρθουν και για σενα ειμαι σιγουρη...
σε φιλω...

#lockheart# είπε...

Ηλια μου...

χαρα μου...
χαιρομαι που σου αρεσε...
σε φιλω γλυκα...
καλο σου ξημερωμα...